Brütal Legendquote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef Ipho het volgende:
Mensen,
Heb nog bonnen van gamemania!
En die moeten natuurlijk het liefst vanavond op
Maar welk spel moet ik nou kopen dan ben er een beetje uit!![]()
Heb Call of duty natuurlijk al..
Is Brutal legend wat? Of zijn er andere toffe games, guitar hero 5? of dat dj hero leuk?
I agree with this man.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Brütal Legend
Ass Creed 2
Uncharted 2
Ratchet & Clank Crack In Time
DJ Hero is wel grappig, maar als je hem uit hebt (en das vrij snel) kijk je er niet meer naar.
Ik vind het tofquote:Op donderdag 26 november 2009 18:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Wes vindt DJ hero niet leuk? (u)
1 reden?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Muziekgames zijn per definitie kut.
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 reden?
En dan niet, JA JE ZIT MET PLASTIC GITAAR BEETJE VOOR TV WHEHEHE.
Eens op punt 3, klein beetje met 4.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.
1. In het geval van de GH & Rock Band franchise: belachelijke prijzen voor slechts hele minimale gameplay aanpassingen.
2. Rock gewoon zuigt.
3. Activision.
4. Appel.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.
1. In het geval van de GH & Rock Band franchise: belachelijke prijzen voor slechts hele minimale gameplay aanpassingen.
2. Rock gewoon zuigt.
3. Activision.
4. Appel.
SD 2 vragen:quote:
Schijn je 2 jaar garantie op te hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Wat is nu de beste gitaar overal, mijn RB1 gitaar is net overleden (RIP)
Lijkt mij geen reet aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef SocialDisorder het volgende:
DJ Hero is leuk, maar niet echt een lange game en een replay-value van 0.
Hmm val ik net een paar dagen buiten of binnen, weet ik nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Schijn je 2 jaar garantie op te hebben
Ik vind t geweldig en replay value is er dus echt wel als je af en toe vrienden langs hebt, of anders online.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt mij geen reet aan.
-kutmuziek
-mixen zijn maar op één manier te doen
Maar ik mix liever zelfquote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind t geweldig en replay value is er dus echt wel als je af en toe vrienden langs hebt, of anders online.
1) als je er aan kan komen, is de Rock Band 2 gitaar pure awesomenessquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
SD 2 vragen:
Wat is nu de beste gitaar overal, mijn RB1 gitaar is net overleden (RIP) heb nu nog een GH WT gitaar, maar moet Multiplayeren.
2e vraag, waarom hebben wij nog nooit tegen elkaar gebatlled?
Jij Rusherquote:Op donderdag 26 november 2009 20:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AC2 uitgespeeld. Wat een stom verhaal zegSlaat echt nergens op
Naja, was verder wel erg leuk om te spelen, al dan niet erg langdradig.
Hmm kan er aan komen voor 86 euro... Kan ik ook voor 80 die Beatles gitaar kopen, als die goed is.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
1) als je er aan kan komen, is de Rock Band 2 gitaar pure awesomeness
2) omdat ik zuig in Rock Band en niet tegen anderen durf te spelen
Ik heb daar sinds kort ook last van :Squote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm mijn controllers en afstandsbediening werken niet meer met mijn ps3. Op mijn controllers knipperen de lampjes.
Edit: Een restart van mijn ps3 doet wonderen. Hij was blijkbaar in de war.
Ik heb in de tussentijd ook nog veel tijd besteed aan BF:BC2quote:
True dat! Ik wilde nog een extra gitaar halen, maar die van de Beatles vond ik toch wel errug duur. Zodoende heb ik nog steeds geen extra kietarquote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hmm val ik net een paar dagen buiten of binnen, weet ik niet
Maar ik wil wel weer een mooie nieuwe, die van The Beatles zijn mooi maar erg overpriced.
Het lijkt me inderdaad een bug. Tijd voor 3.11.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:51 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik heb daar sinds kort ook last van :S
zou het een 3.10 bug zijn?
Heeft er iemand verder ervaring met Eyepet?
Er moet dus een update voor de update komenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef jslavenburg het volgende:
Is Vidzone er eindelijk, moet je hem updaten naar 1.05, crashed ie
Het is een mooie toevoegingquote:Op donderdag 26 november 2009 21:26 schreef Impry het volgende:
Op Tweakers zijn er lovende reacties op Vidzone. Grote muziekdatabase!
Nog nooit iets over gehoordquote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef GreatThomas het volgende:
even een vraagje..
heeft iemand wel eens gehoord van een guitar hero of rock band met als hoofdonderwerp de rolling stones, net zoals pas er eentje van the beatles is uitgekomen. Komt er misschien eentje in de toekomst?
Ik zou dan namelijk meteen dat spel kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |