1 reden?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Muziekgames zijn per definitie kut.
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 reden?
En dan niet, JA JE ZIT MET PLASTIC GITAAR BEETJE VOOR TV WHEHEHE.
Eens op punt 3, klein beetje met 4.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.
1. In het geval van de GH & Rock Band franchise: belachelijke prijzen voor slechts hele minimale gameplay aanpassingen.
2. Rock gewoon zuigt.
3. Activision.
4. Appel.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.
1. In het geval van de GH & Rock Band franchise: belachelijke prijzen voor slechts hele minimale gameplay aanpassingen.
2. Rock gewoon zuigt.
3. Activision.
4. Appel.
SD 2 vragen:quote:
Schijn je 2 jaar garantie op te hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Wat is nu de beste gitaar overal, mijn RB1 gitaar is net overleden (RIP)
Lijkt mij geen reet aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef SocialDisorder het volgende:
DJ Hero is leuk, maar niet echt een lange game en een replay-value van 0.
Hmm val ik net een paar dagen buiten of binnen, weet ik nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Schijn je 2 jaar garantie op te hebben
Ik vind t geweldig en replay value is er dus echt wel als je af en toe vrienden langs hebt, of anders online.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt mij geen reet aan.
-kutmuziek
-mixen zijn maar op één manier te doen
Maar ik mix liever zelfquote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind t geweldig en replay value is er dus echt wel als je af en toe vrienden langs hebt, of anders online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |