SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar vond het absoluut niet erg om sommige stukken over te moeten doen als ik dood was gegaan. Een en al genieten deze game![]()
nu maar weer verder met Red Faction Guerilla en aan inFamous beginnen.hmmmm....WAT???
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vandaag uitgespeeld op hard en ik ben direct op Crushing verder gegaan. Ik zit nu al weer in chapter 19
Zware spoilers aheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had die problemen ook een paar keer. Minimaal 3x buiten de game wereld terecht gekomen.hmmmm....WAT???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, "bijna" zeggen is nog een beetje vroeg hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zit in Chapter 20. Volgens mij ben ik er bijna.
Weet niet zeker of het 20 is hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nou, "bijna" zeggen is nog een beetje vroeg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Over die eindbaas:Hij was wel minder cinematografisch, en erg game-ishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
SPOILER: chapter 12/13?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymanNL op 28-10-2009 20:02:50 (spoilertagssss) ]PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef janrad het volgende:
Ben net begonnen metJe kan ook gewoon het verhaal afmaken en naderhand schatten zoeken, dan kun je ze in ieder geval behouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen idee welk hoofdstuk dat is. Ik ben ook al eens een paar hoofdstukken overnieuw gaan spelen om alle schatten te vinden. Zodra je het hoofdstuk gespeeld hebt en je wil weer met het verhaal verder ben je je schatten weer kwijt. Maar ja ik ga hem toch nog een keer spelen met als doel alle schatten te vinden.
Ik zal je beter vertellen. Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ben wel blij dat ik gewoon op normal speel, dat scheelt weer een hoop frustraties op hard & crushing![]()
Het moet wel leuk blijven eej
Ik heb het spel inmiddels op hard uitgespeeld (speel nu op crushing) en ik ben niet vaker dan 13 keer dood gegaan. Zoals ik al eerder zei, de balans tussen de moeilijkheidsgraden is in dit spel gewoon niet bepaald evenwichtig te noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
In deel 1 ben ik tot 3/4 gekomen op Hard
Ben ik het wel mee eens ja. Normal mode voelde voor mij als easy, want ik ben echt niet zo vaak doodgegaan. Ik had verwacht dat het wel wat moeilijker zou zijn omdat er ook een "very easy" mode bijzatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb het spel inmiddels op hard uitgespeeld (speel nu op crushing) en ik ben niet vaker dan 13 keer dood gegaan. Zoals ik al eerder zei, de balans tussen de moeilijkheidsgraden is in dit spel gewoon niet bepaald evenwichtig te noemen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens Moe, moet jij deze onwijs toffe game niet een keer gaan uitspelen?
Mijn tweede run op Crushing gaat voortvarend. Ik weet hoe het verhaal gaat, maar toch zit ik weer met spanning alle cut scenes te kijken![]()
![]()
Dit weekend heb ik misschien platina. En dan online tot Uncharted 3 komt![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef FinalD87 het volgende:
[..]Joh, ik heb em allang uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens Moe, moet jij deze onwijs toffe game niet een keer gaan uitspelen?
Mijn tweede run op Crushing gaat voortvarend. Ik weet hoe het verhaal gaat, maar toch zit ik weer met spanning alle cut scenes te kijken![]()
![]()
Dit weekend heb ik misschien platina. En dan online tot Uncharted 3 komt
Ben al op Crushing bezig (ben nu bij level 19). Ik ga straks weer verder. Ik moest deze week werken dus ik had geen tijd om verder te gaan. Tot dusver is crushing best wel te doen maar ik voorzie moeite tegen het eind
Maar die platina ga ik zeker halen
Die van deel 1 heb ik ook al.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Hardquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:05 schreef FinalD87 het volgende:
Oh, dan moet je ff je trophies syncen, of heb je 'em op very easy gespeeld?
* FinalD87 heeft zin om weer te spelen, maar moet straks uit werk naar een verjaardag![]()
quote:Here’s the list of (most of) the changes we made. Some changes have been withheld to protect the innocent.
* Addressed respawn points when the artifact goes out of bounds in the Plunder gametype
* Dynamically adjust the win condition for fewer players during the course of a match
* Added features to deter players from voluntarily leaving during a match
* Added rate limit to “When a Chapter is Completed” Twitter event
* Fixed a display issue during letterboxing
* Fixed Danish Trophy description
* Fixed screenshot utility in standard definition resolutions
* Fixed the “Players Met” list not displaying recent players
* Addressed a variety of Multiplayer connectivity issues
BUT, that’s not all…
With Halloween on the horizon, we wanted to take this spooky occasion to announce that this weekend is also our first ever Double Cash Weekend in UNCHARTED 2: Among Thieves. The Double Cash Weekend starts on Friday, October 30, 2009, at 6:00 PM GMT and continues until Monday, November 2, 2009, at 6:00 PM GMT.
Mooi! Dat was met Prince of Persia: Warrior Within, de beste Prince tot nu toe! (Hatersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF is inneens dat Engelse chapter als ik hem in het NL speel![]()
Doet me denken aan Prince of Persia voor de ps2, daar kwam ook plots duitse beeldscherm texten voorbij zetten
wir mussen dat totten masker bemachtigen![]()
![]()
![]()
Ik neem 'm met alle liefde van je over hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Krijg ik ineens een code voor de GoW III demo
Dat zou jij wel willen he? Maar ik wil hem zelf ook wel even spelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik neem 'm met alle liefde van je over hoor.![]()
What about 1 euro?
[ Bericht 1% gewijzigd door janrad op 31-10-2009 12:47:05 ]PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:43 schreef janrad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
N00b. Je speelt het spel maar, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Ad_rem het volgende:
http://www.helpdrake.nl/index.html#vraag3
Hoe heet die blonde chick die je hier ziet?
Ik doe mee aan dit kansloze spel
Ik heb nieteens een PS3. Doe niet zo zielig als ik jou wat vraag dan geef je gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
N00b. Je speelt het spel maar, dan kom je er vanzelf achter.
Volgens mij heet ze Truusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:49 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik heb nieteens een PS3. Doe niet zo zielig als ik jou wat vraag dan geef je gewoon antwoord.
Nee, dat heb ik alleen wel regelmatig in de co-op aan het einde van die map inquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heeft/had iemand anders er ook last van aan het eind van Chapter 11 ,dat het geluid van de stemmen van Drake e.d weg viel![]()
Hoorde alles perfect,alleen de stemmen klonken heeeeel verstomd en zachtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Met geluid tot op heden geen problemen gehad... wel ben ik zelf een keer vast komen zitten in een stuk steen (best lastig als er een horde vijanden op je af komtquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heeft/had iemand anders er ook last van aan het eind van Chapter 11 ,dat het geluid van de stemmen van Drake e.d weg viel![]()
Hoorde alles perfect,alleen de stemmen klonken heeeeel verstomd en zachtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |