SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:Chapter 17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...
[ Bericht 6% gewijzigd door Moe_Szyslak op 25-10-2009 21:36:06 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt........![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Dat gedeelte metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah sorry, ben nog niet zo ver, dacht al dat viel toch wel meequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzoquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt? Jezus, wat zonde.
Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
Ik vind het leuk, sorryquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo![]()
Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo![]()
Verder is het stukje met die auto in de steeg echt héél erg makkelijk IMHO
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Chloey had ook al een mooie opmerking dat ze niet ging zwemmen omdat Nathan alleen maar een nat t-shirt van haar wilde zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Nevermind ook. Ik interpreteerde je reactie volledig verkeerd.![]()
Dat vind ik ook nogal irritant ja. Co-op arena vind ik echt heel leuk om te doen, maar als ik eerst 5 minuten moet wachten totdat er players zijn gevonden en je dan een connection error krijgt, heb ik al gauw de neiging om de playstation uit te zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef Gamer_V het volgende:
Uncharted 2
Maar wat is online matchmaking verneukt. Ben je 4 minuten aan het wachten voordat je een co-op potje kan beginnen ... maar dan speel je eindelijk: als er één speler weggaat stopt de rest ook meteen en is al je progress verloren. Ik heb nou al twee keer gehad dat ik gewoon niet door kon spelen omdat een volgend scripted-event niet gebeurde. Waarschijnlijk omdat de laatste vijand ergens buiten bereik spawnde.
Het is dat online echt de moeite waard is, anders had ik gezegd fuck it.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Edwinuss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Dennis_enzo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Shodan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Shodan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ongeveer chapter 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: chapter 14/15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, het is misschien handig dat iedereen hier aangeeft in welk chapter de spoiler plaats vind, dat leest wat makkelijker. Je doet het via volgende code: [spoiler=chapter]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ik ben bij Chapter 15, doe heerlijk rustig aan zodat ik kan genieten
SPOILER: ongeveer chapter 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: chapter 14/15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, het is misschien handig dat iedereen hier aangeeft in welk chapter de spoiler plaats vind, dat leest wat makkelijker. Je doet het via volgende code: [ spoiler=chapter ]
SPOILER: chapter 11/12?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef FinalD87 het volgende:
[..]SPOILER: chapter 11/12?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld. Magnifieke game.![]()
![]()
Zonder enige twijfel de beste singleplayer-ervaring die ik deze generatie heb gehad. Een game die op technisch vlak ver boven alles uitstijgt, cut-scenes waar je echt maar geen genoeg van krijgt, extreem geloofwaardige characters, die vrijwel geen moment inkakt en alsmaar spectaculairder wordt. Het doet zoveel dingen ongelooflijk goed. En ondanks de kleine mankementen heb je ook nog een uitstekende multiplayer & co-op. Wát een totaalpakket. Ongelooflijk, en dat slechts in een tijdsbestek van 18(!!) maanden. Valve are you watching?
En als er al minpunten zijn, zijn dat hele kleine. Het cover system wat zo nu en dan niet intuïtief reageert en verder had ik nog liever een automatische ammo pick-up gezien. Voor de rest niets meer dan lof.![]()
![]()
Ik vind het bizar dat een game met zo'n slechte multiplayer zulke hoge cijfers kan halen. De sp was erg gaaf, maar de multiplayer is een van de meest frustrerende die ik heb meegemaakt. En dat komt dan voornamelijk door de netwerk code & matchmaking, je zit constant op slechte hosts na uren wachten.![]()
op verpletterend (crushing) is die eindbaas fucking onmogelijk. gooit ie die dingen voor je neus.
En de multiplayer zuigt ernstig ja. Het wachten is hinderlijk maar het meest vervelend (geld voor veel spellen) is dat je je hele magazijn moet afvuren om iemand neer te halen:U![]()
Ook uitgespeeld net voor middernacht![]()
Zat de credits te kijken, en zag bij 'Special thanks' naast Guerilla Games, Suckerpunch, et cetera ook Infinity Ward en Bungie staan. Als ik op Google zoek op 'Uncharted 2 credits' zie ik dat ik niet de enige was wie dit opviel. Vraag me toch af hoe die twee hebben geholpen aan Uncharted 2.
Anyway; tijd voor trophies en medals![]()
Afgezien van uitspelen op crushing e.d. moet ik ook nog alle yaks aaien bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Naughty Dog Explains Thanks To Bungie, Infinity Ward
Naughty Dog really is the darling of the computer game industry at the moment. As well as being generally awesome at making games, it also plays nice with other developers, as an official PlayStation Blog live chat revealed.
See, the credits of Uncharted 2 include special thanks towards Insomniac, Ready at Dawn and Sucker Punch - but also Bungie and Infinity Ward. What? Naughty Dog thanking 'the enemy'!? Someone explain this nonsense!
Neil Druckmann of Naughty Dog told the live chat audience; "We try to be quite open with our technology and our process. We exchanged technology and ideas with other developers. We wanted to make sure we thanked everyone that helped us out in some way."![]()
Lekker is dat. Dan maak je 34 kills in een match, krijg je vervolgens een netwerk error uitgerekend net 2 punten voor het einde. Bye bye, zwaai zwaai naar het geld. Grafzooi.
En kom eens snel met een penalty system. Wordt schijtziek van die lijers die vroegtijdig quitten zonder dat ze daar ook maar bestraft voor worden.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef FinalD87 het volgende:
Ook uitgespeeld net voor middernacht![]()
Zat de credits te kijken, en zag bij 'Special thanks' naast Guerilla Games, Suckerpunch, et cetera ook Infinity Ward en Bungie staan. Als ik op Google zoek op 'Uncharted 2 credits' zie ik dat ik niet de enige was wie dit opviel. Vraag me toch af hoe die twee hebben geholpen aan Uncharted 2.
Anyway; tijd voor trophies en medals![]()
Afgezien van uitspelen op crushing e.d. moet ik ook nog alle yaks aaien bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987![]()
Wat een spel![]()
vandaag uitgespeeld op Hard. Ben absoluut geen held in dit soort spellen (deel 1 begonnen op medium en uitgespeeld op easy vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar vond het absoluut niet erg om sommige stukken over te moeten doen als ik dood was gegaan. Een en al genieten deze game![]()
nu maar weer verder met Red Faction Guerilla en aan inFamous beginnen.hmmmm....WAT???![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vandaag uitgespeeld op hard en ik ben direct op Crushing verder gegaan. Ik zit nu al weer in chapter 19
Zware spoilers aheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had die problemen ook een paar keer. Minimaal 3x buiten de game wereld terecht gekomen.hmmmm....WAT???![]()
Vette ervaring hoor. Van begin tot eind, echt goed. Sommige stukken zijn irritant, maar wel tot het eind aan toe onderhoudend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over die eindbaas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit in Chapter 20. Volgens mij ben ik er bijna.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Nou, "bijna" zeggen is nog een beetje vroeg hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zit in Chapter 20. Volgens mij ben ik er bijna.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Weet niet zeker of het 20 is hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nou, "bijna" zeggen is nog een beetje vroeg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Over die eindbaas:Hij was wel minder cinematografisch, en erg game-ishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
SPOILER: chapter 12/13?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymanNL op 28-10-2009 20:02:50 (spoilertagssss) ]PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef janrad het volgende:
Ben net begonnen metJe kan ook gewoon het verhaal afmaken en naderhand schatten zoeken, dan kun je ze in ieder geval behouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen idee welk hoofdstuk dat is. Ik ben ook al eens een paar hoofdstukken overnieuw gaan spelen om alle schatten te vinden. Zodra je het hoofdstuk gespeeld hebt en je wil weer met het verhaal verder ben je je schatten weer kwijt. Maar ja ik ga hem toch nog een keer spelen met als doel alle schatten te vinden.
![]()
Net begonnen , inmiddels bij Chapter 4
Uncharted met Dolby 5.1 DTS![]()
![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik ben inmiddels maar aan hard mode begonnen.. Had ik eigenlijk tijdens de 1e run moeten doen, maar ja..
I approve this message![]()
ben wel blij dat ik gewoon op normal speel, dat scheelt weer een hoop frustraties op hard & crushing![]()
Het moet wel leuk blijven eej
Psn online ID Tec-Deacon
Ik zal je beter vertellen. Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ben wel blij dat ik gewoon op normal speel, dat scheelt weer een hoop frustraties op hard & crushing![]()
Het moet wel leuk blijven eej
![]()
In deel 1 ben ik tot 3/4 gekomen op Hard
Daarna werd het echt verschrikkelijk om mezelf door elk stukje heen te slaan
- krijg trouwens een error als in U2 multiplayer wil spelen
Fout- levels niet gesynchroniseerd ??
@ edit lama..doet het al
Psn online ID Tec-Deacon
Ik heb het spel inmiddels op hard uitgespeeld (speel nu op crushing) en ik ben niet vaker dan 13 keer dood gegaan. Zoals ik al eerder zei, de balans tussen de moeilijkheidsgraden is in dit spel gewoon niet bepaald evenwichtig te noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
In deel 1 ben ik tot 3/4 gekomen op Hard
![]()
Ben ik het wel mee eens ja. Normal mode voelde voor mij als easy, want ik ben echt niet zo vaak doodgegaan. Ik had verwacht dat het wel wat moeilijker zou zijn omdat er ook een "very easy" mode bijzatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb het spel inmiddels op hard uitgespeeld (speel nu op crushing) en ik ben niet vaker dan 13 keer dood gegaan. Zoals ik al eerder zei, de balans tussen de moeilijkheidsgraden is in dit spel gewoon niet bepaald evenwichtig te noemen.
I approve this message![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens Moe, moet jij deze onwijs toffe game niet een keer gaan uitspelen?
Mijn tweede run op Crushing gaat voortvarend. Ik weet hoe het verhaal gaat, maar toch zit ik weer met spanning alle cut scenes te kijken![]()
![]()
Dit weekend heb ik misschien platina. En dan online tot Uncharted 3 komt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef FinalD87 het volgende:
[..]Joh, ik heb em allang uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens Moe, moet jij deze onwijs toffe game niet een keer gaan uitspelen?
Mijn tweede run op Crushing gaat voortvarend. Ik weet hoe het verhaal gaat, maar toch zit ik weer met spanning alle cut scenes te kijken![]()
![]()
Dit weekend heb ik misschien platina. En dan online tot Uncharted 3 komt
Ben al op Crushing bezig (ben nu bij level 19). Ik ga straks weer verder. Ik moest deze week werken dus ik had geen tijd om verder te gaan. Tot dusver is crushing best wel te doen maar ik voorzie moeite tegen het eind
Maar die platina ga ik zeker halen
Die van deel 1 heb ik ook al.
Oh, dan moet je ff je trophies syncen, of heb je 'em op very easy gespeeld?
* FinalD87 heeft zin om weer te spelen, maar moet straks uit werk naar een verjaardag![]()
![]()
Die modderfakkers achter die riott-shielden zijn echt rete irri![]()
Hoe krijg ik die gasten makkelijk dood, granaten heb ik niet zo heull veull
Psn online ID Tec-Deacon
Hardquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:05 schreef FinalD87 het volgende:
Oh, dan moet je ff je trophies syncen, of heb je 'em op very easy gespeeld?
* FinalD87 heeft zin om weer te spelen, maar moet straks uit werk naar een verjaardag![]()
Ze zijn ook gesynced dacht ik... Ik ga toch ff checken....
Edit: Mmmm, hij is nu toch aan het syncen echter krijg ik elke keer een error(80022A07)
Probeer ik de Rachet demo te downloaden, krijg ik de melding dat ik niet genoeg vrije ruimte heb
[ Bericht 6% gewijzigd door Moe_Szyslak op 30-10-2009 19:08:04 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Er schijnt trouwens een update te zijn:quote:Here’s the list of (most of) the changes we made. Some changes have been withheld to protect the innocent.
* Addressed respawn points when the artifact goes out of bounds in the Plunder gametype
* Dynamically adjust the win condition for fewer players during the course of a match
* Added features to deter players from voluntarily leaving during a match
* Added rate limit to “When a Chapter is Completed” Twitter event
* Fixed a display issue during letterboxing
* Fixed Danish Trophy description
* Fixed screenshot utility in standard definition resolutions
* Fixed the “Players Met” list not displaying recent players
* Addressed a variety of Multiplayer connectivity issues
BUT, that’s not all…
With Halloween on the horizon, we wanted to take this spooky occasion to announce that this weekend is also our first ever Double Cash Weekend in UNCHARTED 2: Among Thieves. The Double Cash Weekend starts on Friday, October 30, 2009, at 6:00 PM GMT and continues until Monday, November 2, 2009, at 6:00 PM GMT.PSN id: NL_SToRM![]()
WTF is inneens dat Engelse chapter als ik hem in het NL speel![]()
Doet me denken aan Prince of Persia voor de ps2, daar kwam ook plots duitse beeldscherm texten voorbij zetten
wir mussen dat totten masker bemachtigen![]()
![]()
Psn online ID Tec-Deacon
Mooi! Dat was met Prince of Persia: Warrior Within, de beste Prince tot nu toe! (Hatersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF is inneens dat Engelse chapter als ik hem in het NL speel![]()
Doet me denken aan Prince of Persia voor de ps2, daar kwam ook plots duitse beeldscherm texten voorbij zetten
wir mussen dat totten masker bemachtigen![]()
![]()
![]()
)
Zit je de game in het engels te spelen met NL subs, krijg je opeens een cutscene met duitse taal + duitse subs![]()
Tevens ook zo geniaal --> wilde ze stoer doen met het engelse woord loading en het nl woord laden.
Wat zie je dan op je scherm als je de game aan het laden bent? Lading...ik kit je niet!
Maar de game zelf
Psn online ID Tec-Insanity![]()
Zijn jullie zusjes![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Krijg ik ineens een code voor de GoW III demo
Ik neem 'm met alle liefde van je over hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Krijg ik ineens een code voor de GoW III demo
![]()
What about 1 euro?![]()
Dat zou jij wel willen he? Maar ik wil hem zelf ook wel even spelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik neem 'm met alle liefde van je over hoor.![]()
What about 1 euro?
Kan em alleen niet downloaden aangezien m'n schijf alweer vol staat nadat de rachet demo's er bij zijn gekomen
Nou, ik heb onder andere MAG maar verwijderd (3,5GB). Vaag systeem hoor. Er was ruim 5GB aan vrije ruimte maar hij zei nog steeds dat er niet genoeg ruimte was... De demo is trouwens ruim 2.5GB
pfffff, op crushing uitgespeeld. Ik kreeg het gevoel dat ik een hartaanval zou krijgenWat was dat irritant en een beetje spannend
Het hoeft voor mij niet weer zo moeilijk te zijn.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
[ Bericht 1% gewijzigd door janrad op 31-10-2009 12:47:05 ]PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Ha ga ik vanmiddag maar weer eens een coöpje doen.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
http://www.helpdrake.nl/index.html#vraag3
Hoe heet die blonde chick die je hier ziet?
Ik doe mee aan dit kansloze spel
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:43 schreef janrad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
N00b. Je speelt het spel maar, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Ad_rem het volgende:
http://www.helpdrake.nl/index.html#vraag3
Hoe heet die blonde chick die je hier ziet?
Ik doe mee aan dit kansloze spel
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik heb nieteens een PS3. Doe niet zo zielig als ik jou wat vraag dan geef je gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
N00b. Je speelt het spel maar, dan kom je er vanzelf achter.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.![]()
PLATINUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM
Volgens mij heet ze Truusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:49 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik heb nieteens een PS3. Doe niet zo zielig als ik jou wat vraag dan geef je gewoon antwoord.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Heeft/had iemand anders er ook last van aan het eind van Chapter 11 ,dat het geluid van de stemmen van Drake e.d weg viel![]()
Hoorde alles perfect,alleen de stemmen klonken heeeeel verstomd en zachtjes
Psn online ID Tec-Deacon
Nee, dat heb ik alleen wel regelmatig in de co-op aan het einde van die map inquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heeft/had iemand anders er ook last van aan het eind van Chapter 11 ,dat het geluid van de stemmen van Drake e.d weg viel![]()
Met geluid tot op heden geen problemen gehad... wel ben ik zelf een keer vast komen zitten in een stuk steen (best lastig als er een horde vijanden op je af komtquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
) en zo'n soldaat is een keer gestrekt in een muur vast komen zitten nadat ik hem neergeknald had (hoofd en armen aan de ene kant van de muur, benen staken er aan de andere kant uit
)
![]()
Nicequote:
Kom net m'n nest uitgerold, dus ga zo ook even kijken of ik m'n snelste platinum ooit kan halen![]()
![]()
WTF ,,, ik had mijn laatste mp potje niet helemaal afgemaakt omdat ik weg moest.![]()
Log ik net weer , krijg ik 40.000 dollar straf penaltyen een minder goede vaardigheids beoordeling
Psn online ID Tec-Deacon
Chapter 25SPOILER: chapter 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
Chapter 25SPOILER: chapter 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja; tevens platinum.
En online is sweet, vooral co-op(maar dat wisten we allemaal al)
![]()
ik heb hem gistere gekocht!!! heb het even gespeeld ben nog niet zo ver ben nu bij de fontijn! de eerste 2 mannetjes kan ik zo weg werken daar... maar die gene die op het balkon staat vind ik nog wel moeilijk
ROAR!!!!![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef FinalD87 het volgende:
[..]Welcome to the clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja; tevens platinum.
En online is sweet, vooral co-op(maar dat wisten we allemaal al)
De Japanse boxart is trouwens wel briljant. Eens kijken of ik die ergens high res kan vinden en uitprinten!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Uitgespeeld
Wat een toffe game
SPOILER: Chapter 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat deel 3 maar komen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Gooi je hier dan ook even de link neer?quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
De Japanse boxart is trouwens wel briljant. Eens kijken of ik die ergens high res kan vinden en uitprinten!![]()
Wow...SPOILER: chapter11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, vraagje, ik heb nu pas denk ik 25 treasures.... heb ik veel laten liggen?
alvast dank,
edit: ohjah!!! gotta love the PS3
[ Bericht 7% gewijzigd door RaymanNL op 03-11-2009 10:43:42 (SPOILERTAGS) ]![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef xiexiewajijniezie het volgende:Ik geloof dat er iets van 100 treasures zijn, weet het niet meer zeker. Je kan het zien bij je medals.SPOILER: chapter 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, vraagje, ik heb nu pas denk ik 25 treasures.... heb ik veel laten liggen?
alvast dank,
edit: ohjah!!! gotta love the PS3
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymanNL op 03-11-2009 12:50:18 ]![]()
klopt er zijn er 100, maar ik heb er nu rond de 25 en ben ergens bij chapter 11 denk ik (in dat grot in Tibet), dus ik vroeg me af of ik er veel heb laten liggen en/of ik wel alles tot nu toe heb gepakt snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:53 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik geloof dat er iets van 100 treasures zijn, weet het niet meer zeker. Je kan het zien bij je medals.
![]()
Jezus, nooit van spoiler tags gehoord?
sorry, ik ben best wel nu hier en weet eigenlijk nog niet hoe je ze moet gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef xiexiewajijniezie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier ook mensen aan het meelezen over Uncharted 2 op Naughty Dog?
Kan iemand mij vertellen hoe ik alle 249 comments kan lezen? Ik kan alleen maar de helft zien, er zijn geen paginanummers![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
sorry, ik ben best wel nu hier en weet eigenlijk nog niet hoe je ze moet gebruiken...UitstekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit nu bij chapter 22, hoeveel komen er nog?
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Forum Opties Forumhop: Hop naar: