SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar vond het absoluut niet erg om sommige stukken over te moeten doen als ik dood was gegaan. Een en al genieten deze game![]()
nu maar weer verder met Red Faction Guerilla en aan inFamous beginnen.hmmmm....WAT???
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vandaag uitgespeeld op hard en ik ben direct op Crushing verder gegaan. Ik zit nu al weer in chapter 19
Zware spoilers aheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had die problemen ook een paar keer. Minimaal 3x buiten de game wereld terecht gekomen.hmmmm....WAT???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, "bijna" zeggen is nog een beetje vroeg hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zit in Chapter 20. Volgens mij ben ik er bijna.
Weet niet zeker of het 20 is hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nou, "bijna" zeggen is nog een beetje vroeg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Over die eindbaas:Hij was wel minder cinematografisch, en erg game-ishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
SPOILER: chapter 12/13?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymanNL op 28-10-2009 20:02:50 (spoilertagssss) ]PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef janrad het volgende:
Ben net begonnen metJe kan ook gewoon het verhaal afmaken en naderhand schatten zoeken, dan kun je ze in ieder geval behouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen idee welk hoofdstuk dat is. Ik ben ook al eens een paar hoofdstukken overnieuw gaan spelen om alle schatten te vinden. Zodra je het hoofdstuk gespeeld hebt en je wil weer met het verhaal verder ben je je schatten weer kwijt. Maar ja ik ga hem toch nog een keer spelen met als doel alle schatten te vinden.
Ik zal je beter vertellen. Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ben wel blij dat ik gewoon op normal speel, dat scheelt weer een hoop frustraties op hard & crushing![]()
Het moet wel leuk blijven eej
Ik heb het spel inmiddels op hard uitgespeeld (speel nu op crushing) en ik ben niet vaker dan 13 keer dood gegaan. Zoals ik al eerder zei, de balans tussen de moeilijkheidsgraden is in dit spel gewoon niet bepaald evenwichtig te noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
In deel 1 ben ik tot 3/4 gekomen op Hard
Ben ik het wel mee eens ja. Normal mode voelde voor mij als easy, want ik ben echt niet zo vaak doodgegaan. Ik had verwacht dat het wel wat moeilijker zou zijn omdat er ook een "very easy" mode bijzatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb het spel inmiddels op hard uitgespeeld (speel nu op crushing) en ik ben niet vaker dan 13 keer dood gegaan. Zoals ik al eerder zei, de balans tussen de moeilijkheidsgraden is in dit spel gewoon niet bepaald evenwichtig te noemen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens Moe, moet jij deze onwijs toffe game niet een keer gaan uitspelen?
Mijn tweede run op Crushing gaat voortvarend. Ik weet hoe het verhaal gaat, maar toch zit ik weer met spanning alle cut scenes te kijken![]()
![]()
Dit weekend heb ik misschien platina. En dan online tot Uncharted 3 komt![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef FinalD87 het volgende:
[..]Joh, ik heb em allang uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens Moe, moet jij deze onwijs toffe game niet een keer gaan uitspelen?
Mijn tweede run op Crushing gaat voortvarend. Ik weet hoe het verhaal gaat, maar toch zit ik weer met spanning alle cut scenes te kijken![]()
![]()
Dit weekend heb ik misschien platina. En dan online tot Uncharted 3 komt
Ben al op Crushing bezig (ben nu bij level 19). Ik ga straks weer verder. Ik moest deze week werken dus ik had geen tijd om verder te gaan. Tot dusver is crushing best wel te doen maar ik voorzie moeite tegen het eind
Maar die platina ga ik zeker halen
Die van deel 1 heb ik ook al.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |