SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:Chapter 17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...
[ Bericht 6% gewijzigd door Moe_Szyslak op 25-10-2009 21:36:06 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt........![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Dat gedeelte metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah sorry, ben nog niet zo ver, dacht al dat viel toch wel meequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzoquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt? Jezus, wat zonde.
Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
Ik vind het leuk, sorryquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo![]()
Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo![]()
Verder is het stukje met die auto in de steeg echt héél erg makkelijk IMHO
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Chloey had ook al een mooie opmerking dat ze niet ging zwemmen omdat Nathan alleen maar een nat t-shirt van haar wilde zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Nevermind ook. Ik interpreteerde je reactie volledig verkeerd.![]()
Dat vind ik ook nogal irritant ja. Co-op arena vind ik echt heel leuk om te doen, maar als ik eerst 5 minuten moet wachten totdat er players zijn gevonden en je dan een connection error krijgt, heb ik al gauw de neiging om de playstation uit te zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef Gamer_V het volgende:
Uncharted 2
Maar wat is online matchmaking verneukt. Ben je 4 minuten aan het wachten voordat je een co-op potje kan beginnen ... maar dan speel je eindelijk: als er één speler weggaat stopt de rest ook meteen en is al je progress verloren. Ik heb nou al twee keer gehad dat ik gewoon niet door kon spelen omdat een volgend scripted-event niet gebeurde. Waarschijnlijk omdat de laatste vijand ergens buiten bereik spawnde.
Het is dat online echt de moeite waard is, anders had ik gezegd fuck it.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Edwinuss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Dennis_enzo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Shodan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Shodan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ongeveer chapter 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: chapter 14/15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, het is misschien handig dat iedereen hier aangeeft in welk chapter de spoiler plaats vind, dat leest wat makkelijker. Je doet het via volgende code: [spoiler=chapter]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ik ben bij Chapter 15, doe heerlijk rustig aan zodat ik kan genieten
SPOILER: ongeveer chapter 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: chapter 14/15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, het is misschien handig dat iedereen hier aangeeft in welk chapter de spoiler plaats vind, dat leest wat makkelijker. Je doet het via volgende code: [ spoiler=chapter ]
SPOILER: chapter 11/12?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef FinalD87 het volgende:
[..]SPOILER: chapter 11/12?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld. Magnifieke game.![]()
![]()
Zonder enige twijfel de beste singleplayer-ervaring die ik deze generatie heb gehad. Een game die op technisch vlak ver boven alles uitstijgt, cut-scenes waar je echt maar geen genoeg van krijgt, extreem geloofwaardige characters, die vrijwel geen moment inkakt en alsmaar spectaculairder wordt. Het doet zoveel dingen ongelooflijk goed. En ondanks de kleine mankementen heb je ook nog een uitstekende multiplayer & co-op. Wát een totaalpakket. Ongelooflijk, en dat slechts in een tijdsbestek van 18(!!) maanden. Valve are you watching?
En als er al minpunten zijn, zijn dat hele kleine. Het cover system wat zo nu en dan niet intuïtief reageert en verder had ik nog liever een automatische ammo pick-up gezien. Voor de rest niets meer dan lof.![]()
![]()
Ik vind het bizar dat een game met zo'n slechte multiplayer zulke hoge cijfers kan halen. De sp was erg gaaf, maar de multiplayer is een van de meest frustrerende die ik heb meegemaakt. En dat komt dan voornamelijk door de netwerk code & matchmaking, je zit constant op slechte hosts na uren wachten.![]()
op verpletterend (crushing) is die eindbaas fucking onmogelijk. gooit ie die dingen voor je neus.
En de multiplayer zuigt ernstig ja. Het wachten is hinderlijk maar het meest vervelend (geld voor veel spellen) is dat je je hele magazijn moet afvuren om iemand neer te halen:U![]()
Ook uitgespeeld net voor middernacht![]()
Zat de credits te kijken, en zag bij 'Special thanks' naast Guerilla Games, Suckerpunch, et cetera ook Infinity Ward en Bungie staan. Als ik op Google zoek op 'Uncharted 2 credits' zie ik dat ik niet de enige was wie dit opviel. Vraag me toch af hoe die twee hebben geholpen aan Uncharted 2.
Anyway; tijd voor trophies en medals![]()
Afgezien van uitspelen op crushing e.d. moet ik ook nog alle yaks aaien bijvoorbeeld![]()
![]()
quote:Naughty Dog Explains Thanks To Bungie, Infinity Ward
Naughty Dog really is the darling of the computer game industry at the moment. As well as being generally awesome at making games, it also plays nice with other developers, as an official PlayStation Blog live chat revealed.
See, the credits of Uncharted 2 include special thanks towards Insomniac, Ready at Dawn and Sucker Punch - but also Bungie and Infinity Ward. What? Naughty Dog thanking 'the enemy'!? Someone explain this nonsense!
Neil Druckmann of Naughty Dog told the live chat audience; "We try to be quite open with our technology and our process. We exchanged technology and ideas with other developers. We wanted to make sure we thanked everyone that helped us out in some way."![]()
Lekker is dat. Dan maak je 34 kills in een match, krijg je vervolgens een netwerk error uitgerekend net 2 punten voor het einde. Bye bye, zwaai zwaai naar het geld. Grafzooi.
En kom eens snel met een penalty system. Wordt schijtziek van die lijers die vroegtijdig quitten zonder dat ze daar ook maar bestraft voor worden.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef FinalD87 het volgende:
Ook uitgespeeld net voor middernacht![]()
Zat de credits te kijken, en zag bij 'Special thanks' naast Guerilla Games, Suckerpunch, et cetera ook Infinity Ward en Bungie staan. Als ik op Google zoek op 'Uncharted 2 credits' zie ik dat ik niet de enige was wie dit opviel. Vraag me toch af hoe die twee hebben geholpen aan Uncharted 2.
Anyway; tijd voor trophies en medals![]()
Afgezien van uitspelen op crushing e.d. moet ik ook nog alle yaks aaien bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Forum Opties Forumhop: Hop naar: