SPOILER: chapter 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wow![]()
Ben nu pas bij Chapter 6 maar;SPOILER: chapter 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ja, ik kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn niet lief
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow![]()
Ben nu pas bij Chapter 6 maar;SPOILER: chapter 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beterschap, wat heb je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.metacritic.com(...)charted2amongthieves
Ziek.
Wow![]()
Ben nu pas bij Chapter 6 maar;Goed dat je het chapter erbij vermeld, dan weet ik dat ik er veilig op kan klikkenSPOILER: chapter 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen doet nu alsof Uncharted 1 niet zoveel voorstelt, terwijl het ook een übergame was.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:08 schreef janrad het volgende:
[..]
Gewoon deel lekker uitspelen joh, die is ook de moeite waard. Ik heb deel 2 besteld maar nog steeds niet binnen. Zit met deel 1 op 99%en ja die laatste 1% is best lastig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tenzij ik ze zelf lanceer
lekker faxen heel de dag echt genot
UC1 is ook wel goed, maar UC2 is gewoon zó enorm veel beter IMHO.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen doet nu alsof Uncharted 1 niet zoveel voorstelt, terwijl het ook een übergame was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Viking84 op 22-10-2009 21:25:46 ]Niet meer actief op Fok!
Als deel 1 een übergame was (en dat was het ook, daar niet van) zou je Uncharted 2 een überüberübermasterübergame moeten noemen. En dat loopt niet echt lekker!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Iedereen doet nu alsof Uncharted 1 niet zoveel voorstelt, terwijl het ook een übergame was.
ja man SPOILER TAGSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Stukje op die trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Chapter 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]Correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Stukje op die trein.Vond dit ook maar een raar stukje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral doen ja. Bij een aantal chapters duurt het niet langer dan 10 minuten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:16 schreef mrPanerai het volgende:
Ben hem gisteren maar even gaan ophalen, lag er al een week maar druk met werk...heb net eerste act en ben zeer tevreden...ik snap trouwens niet wat de lol is om de snel in één ruk uit te spelen, en dan ook gelijk alle schatten vinden? Ik doe het liever rustig...een act per 2 dagen ofzo...maar dat ben ik, heb trouwens ook meer met series dan met fillms.
Kan...dan een chaptertje extra...gisteren begonnen met chapter 1 tot ergens in het museum nu gespeeld tot chapter 4 begint..morgen nog een uurtje,ik hoef geen uren achter m'n ps te zitten...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooral doen ja. Bij een aantal chapters duurt het niet langer dan 10 minuten.
quote:Vote on potential playlists for UNCHARTED 2 Multiplayer
We put up a new poll on the front page today inviting you to give us feedback on what you’d like to see for a future playlist within the Multiplayer mode of UNCHARTED 2: Among Thieves.
To help with that, I got Justin Richmond, our multiplayer designer, to give us some more information on the different modes in the poll. Here is what he sent over:
We have been playing multiplayer furiously here in the office and it’s great to see you all online racking up the Cash and Skill Levels. Now we are looking to the future. To that end we are putting up a poll to see the possible directions you as players would be interested in seeing for our future playlists. We are listing five options in the poll, and below is a short breakdown about each one.
Plunder Only
All Plunder, all the time. No variations, nothing but capping treasure and shooting enemies.
Crushing: All Game Types
The Crushing variation on all maps with all game types. Crushing is a more hardcore version of our rule set where players have less health and no Boosters are active.
Crushing: Deathmatch Only
The Crushing variation on all maps in standard Deathmatch only.
Skilled Objectives
All Objective game types, but now with a Skill Level. Skill Levels are tied to each playlist, so all players would start with a Skill Level of 1 in this playlist, regardless of the Skill Level already achieved in the Ranked playlist.
Deathmatch Variants Only
All the Deathmatch variants including Sniper/Pistole, Pistols/Grenades, RPG’s, and Crushing.
We can’t guarantee that we’ll releasing the most popular playlist, but we really want to know what you’d like to see, so let us know what you want – vote and be heard!
If you have other suggestions feel free to comment on this post with your ideas.
Thanks!
Justin
Easy? Ik zat te twijfelen tussen Normal en Hard, maar toch normal gekozen omdat ik me eerst echt even op het verhaal wil richten. Maar het is toch wel vrij makkelijk zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Net uitgespeeld op easy in 12 uur en 49 mins. Best lang, maar ik heb ook best lang stil gestaan omdat ik niet wist waar ik naartoe moest en stukjes over moeten doen.
Hij was idd vrij goed te doen, maar ik ben een recreatieve speler, ik heb geen zin in poppetjes die maar niet dood willenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Easy? Ik zat te twijfelen tussen Normal en Hard, maar toch normal gekozen omdat ik me eerst echt even op het verhaal wil richten. Maar het is toch wel vrij makkelijk zo.
Even wennen in het begin dat het Nederlands is maar voor de rest prima te doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef LangeJan het volgende:
Hoe zijn de NLTalige comments bij de cutscenes?
Ik vond het bij UC1 wel lachen. KLOOTZAK!! DODER OP MET DIE CAMERA![]()
Dan ga ik maar gelijk op hard beginnenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Easy? Ik zat te twijfelen tussen Normal en Hard, maar toch normal gekozen omdat ik me eerst echt even op het verhaal wil richten. Maar het is toch wel vrij makkelijk zo.
Inderdaad, ik heb er tot nu toe maar bitter weinig gevonden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:35 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vind wel dat de schatten bijzonder goed verborgen zijn.
De UK versie is alleen engels.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:21 schreef ikookhier het volgende:
Heb pas 30 schatten :S
Over de taal keuze, Schijnbaar heb ik die niet,kan niet door drukken naar een andere taalheb mn game bij amazon vandaan en is regio 2
Okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |