Nicequote:
SPOILER: chapter 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
Chapter 25SPOILER: chapter 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja; tevens platinum.
En online is sweet, vooral co-op(maar dat wisten we allemaal al)
quote:Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef FinalD87 het volgende:
[..]Welcome to the clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja; tevens platinum.
En online is sweet, vooral co-op(maar dat wisten we allemaal al)
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
SPOILER: Chapter 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat deel 3 maar komen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Gooi je hier dan ook even de link neer?quote:Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
De Japanse boxart is trouwens wel briljant. Eens kijken of ik die ergens high res kan vinden en uitprinten!
SPOILER: chapter11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, vraagje, ik heb nu pas denk ik 25 treasures.... heb ik veel laten liggen?
alvast dank,
edit: ohjah!!! gotta love the PS3
[ Bericht 7% gewijzigd door RaymanNL op 03-11-2009 10:43:42 (SPOILERTAGS) ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef xiexiewajijniezie het volgende:Ik geloof dat er iets van 100 treasures zijn, weet het niet meer zeker. Je kan het zien bij je medals.SPOILER: chapter 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, vraagje, ik heb nu pas denk ik 25 treasures.... heb ik veel laten liggen?
alvast dank,
edit: ohjah!!! gotta love the PS3
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymanNL op 03-11-2009 12:50:18 ]
klopt er zijn er 100, maar ik heb er nu rond de 25 en ben ergens bij chapter 11 denk ik (in dat grot in Tibet), dus ik vroeg me af of ik er veel heb laten liggen en/of ik wel alles tot nu toe heb gepakt snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:53 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik geloof dat er iets van 100 treasures zijn, weet het niet meer zeker. Je kan het zien bij je medals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef xiexiewajijniezie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
sorry, ik ben best wel nu hier en weet eigenlijk nog niet hoe je ze moet gebruiken...UitstekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Nog 4quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit nu bij chapter 22, hoeveel komen er nog?
Op zulke momenten zou ik willen dat geheugenverlies op een eenvoudige manier te krijgen is, dan wis je alle U2 dingen uit je hoofd, en kan je het spel met dezelfde intentieteit nog een keer spelen.quote:
Je zuigt gewoon Deacquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WAT EEN GRUWELIJKE TERING FAKKERS ZIJN DIE GASTEN MET DIE RIOT SHIELDEN![]()
ik heb echt met niemand issue's in het spel ,maar die madderfakkers mollen me altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |