Klopt, over smaak valt te twisten en niet iedereen vind altijd alles leuk natuurlijk. Dit doet verder niks af aan de discussie, waar het eigenlijk over gingquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van de persoonlijike beleving van een persoon af. Sommige mensen hebben een heel inlevingsvermogen bij zo'n spel, maar als je niet houdt van rock, muziek en concerten, dan komt het al snel over als flauw knoppen indrukken.
Uitmelking blijf je helaas houden in iedere tak van business (muziek, games, films maar ook in producten en diensten) Het is een lelijk fenomeen, aangezien het alle vormen van innovatie en verbetering onderuit haaltquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
QTE ook goed![]()
maar boeiend vind ik het niet om nu een liedje te maken , en de uitmelking van de games erger ik me al helemaal dood aan .
tja ieder zijn ding natuurlijk maar als ik het speel komt het nog steeds gewoon over als een QTE
Je scheert nu een heel genre over één kam. Guitar Hero-games zijn idd niet meer aan te slepen, maar van Rock Band zijn tot nu toe 2 reguliere edities (waarbij deel 2 echt veel gameplay-verbeteringen doorvoerde ten opzichte van 1), één speciale editie (The Beatles, en die staat qua opzet en uitvoering echt los van de overige Rock Bands) en een PSP-versie (die qua gameplay ook weer vernieuwd is). Je kan je afvragen of deel 2 nu echt nodig was en dat die verbeteringen niet met een patch in te brengen waren, maar de ondersteuning die Harmonix biedt voor de game in de vorm van wekelijks nieuwe DLC, kun je niet echt van uitmelken meer spreken. Ze hadden al die DLC ook op kunnen sparen en elke 3 maanden een nieuwe Rock Band uit kunnen poepen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
QTE ook goed![]()
maar boeiend vind ik het niet om nu een liedje te maken , en de uitmelking van de games erger ik me al helemaal dood aan .
tja ieder zijn ding natuurlijk maar als ik het speel komt het nog steeds gewoon over als een QTE
QFT!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Owh enne: weet je wat pas een QTE-filled game is? Buzz!
Ik zit hier helaas nog wachtend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dit gaat om een andere bestellingPS3 controller is nog niet binnen
Nu wel een prachtige zwarte xbox360 controller erbij
Ik zou die ebay verkoper ook maar even een bericht sturen dan als ik jou was.quote:
Ik zal dat maandag avond wel doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zou die ebay verkoper ook maar even een bericht sturen dan als ik jou was.
Ik denk dat ik mijne nu ook niet meer binnenkrijg, en dat ik moet wachten op een 2e zending
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, Platinum voor UC2
Er zit nu trouwens wel een scheur in m'n DS3En er mist een klein stukje plastic...
Huh?? 2x platinum voor Uncharted 2 ??quote:
Je mist de Rockband AC/DC versiequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heul veul rockband meuk
-knip-
Verrek, ik bedoelde AC2quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
[..]
Huh?? 2x platinum voor Uncharted 2 ??
JE ZIT TOCH NIET TE LIEGEBEESTEN TEGEN ONS HE
Tja, ze zijn allemaal goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef mindyourstep het volgende:
ik sta op het punt er 1 aan te schaffen, welke versie raden jullie me aan ?
dit is natuurlijk wel heel ver gezochtquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals al aangegeven werd, als je een game dood-analyseert, is bijna elke game, van Tetris tot Assassin's Creed en van Pong tot Uncharted 2, één groot QTE-festijn.
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef SPiDeY. het volgende:
Nog meer mensen die bij Zoombits.co.uk hebben besteld en om 'verificatie' vragen per telefoon in een e-mail? Betaalde mijn eerste order met paypal en kreeg toen die melding.
Ga echt niet peperduur naar de UK bellen voor zoiets. Dus een nieuwe order gemaakt en met creditcard betaald, meteen weer die melding! Irritant.
Ik zal de Live Chat module eens proberen, schijnt dat je daar ook het e.e.a. kan oplossen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staan
Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MW2 cleared op Veteran
Nu die achterlijke intels verzamelen
Beiden niet geweldigquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdelijke packshots.
de bovenste is dan nog het bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |