quote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
vandaag m'n PS3 gekocht, met COD:MW2 erbij
Dat kan 't altijd.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef RedemptioN het volgende:
Deze week uncharted uitspelen, zondag mw2 halen =D
Beta van b:bc2 valt nog een beetje tegen. Heb het gevoel dat het mooier kan dan dat het is.
Daar voor is het ook een betaquote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef RedemptioN het volgende:
Deze week uncharted uitspelen, zondag mw2 halen =D
Beta van b:bc2 valt nog een beetje tegen. Heb het gevoel dat het mooier kan dan dat het is.
Waar heb je 'm gehaald?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War uitgespeeldIk heb zelfs de gouden trofee gewonnen voor de spiked column in Hades. Ik heers.
Nu deel 2 nog hequote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War uitgespeeldIk heb zelfs de gouden trofee gewonnen voor de spiked column in Hades. Ik heers.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef RedemptioN het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef RedemptioN het volgende:
Beta van b:bc2 valt nog een beetje tegen.
quote:
Catch my drift ?quote:
Ik ga eerst even een andere game spelen, anders is het een GoW overkill en dat vind ik niet tof.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:19 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag krijgen we toch Vidzone? Ik ben benieuwd of het wat is.
[..]
Nu deel 2 nog heIk ga er binnenkort ook maar eens aan beginnen vanaf deel 1.
Winkel bedoel je? VGP natuurlijkquote:
Nou, ik vind MW2 er zeker niet voor onder doen, en er misschien wel beter uitzien. BC2 heeft zn charme qua uitstraling, en na 5 minuten ben je wel vergeten dat het zo kartelig is. Maar supermooi is het niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Catch my drift ?
Volgens vele previews ziet BFBC2 er beter uit dan welke shooter dan ook.
Deze doen het zeker op jouw PS3. Ook als je DLC (downloadable content) binnenhaald, zal deze gewoon werken, aangezien Engeland en Nederland in dezelfde regio vallen. (spreek uit ervaring)quote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef Flubberbal het volgende:
hey,,
ik ben van plan om games te kopen van amazon.co.uk
oa. cod 6 modern warfare 2, fifa 10, en uncharted 2.
doen deze het gewoon op mijn ps3? weet iemand welke talen er op de COD6 MW2 cd zijn?
thx
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=486_488&products_id=16485quote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga eerst even een andere game spelen, anders is het een GoW overkill en dat vind ik niet tof.
[..]
Winkel bedoel je? VGP natuurlijk
Verzendkosten voor hardware zijn 25 euro geloof ik, voor games 4. Iets in die grootte in ieder geval.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=486_488&products_id=16485
Daar dus?
Dan heb je dus een 250GB Slim voor ¤ 221,70 (omgerekend met huidige koers) excl. verzendkosten. (hoe hoog zijn die?)
Hoe zit het dan met de garantie als er problemen komen?
Want dat is natuurlijk wel een hele aantrekkelijke prijs.
Er staat op die page: "Due to the unusual size and weight of the Playstation 3 this item is only shipped DHL and charges will be calculated at checkout under the international shipping cost. ".quote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Daar dus?
Dan heb je dus een 250GB Slim voor ¤ 221,70 (omgerekend met huidige koers) excl. verzendkosten. (hoe hoog zijn die?)
Daar komt nog wel belasting en importheffing enzo overheen, dus ik denk dat het uiteindelijk niet heel interessant is. Nederland heeft ook goede deals af en toequote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Daar dus?
Inderdaad, DHL geeft alles aan. Da's keer 1,19 = 340 euro, duurder dan in NL (+game). Plus die kosten van het heen en weer sturen bij een eventueel defect.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar komt nog wel belasting en importheffing enzo overheen, dus ik denk dat het uiteindelijk niet heel interessant is. Nederland heeft ook goede deals af en toe
Als je de frontpage van Budgetgaming.nl een beetje in de gaten houdt komen er sowieso wel genoeg goede aanbiedingen langsquote:Op donderdag 26 november 2009 13:45 schreef Impry het volgende:
Ja, dan wordt het totaalplaatje toch wel iets anders inderdaad. Ik wacht toch even tot ±januari omdat ik weinig tijd heb.
Controller al binnen?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je de frontpage van Budgetgaming.nl een beetje in de gaten houdt komen er sowieso wel genoeg goede aanbiedingen langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |