Eensquote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, vaag. Verder wel een game waar ik van onder de indruk ben so far. Geen GOTY, maar wel in mijn top 5 denk ik
Mooie 4e plek tussen Batman en The Beatlesquote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, vaag. Verder wel een game waar ik van onder de indruk ben so far. Geen GOTY, maar wel in mijn top 5 denk ik
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plekquote:Op maandag 23 november 2009 14:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mooie 4e plek tussen Batman en The Beatles
Redactie Gamesquote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plek
Heb je hem op 1 staan danquote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plek
quote:Op maandag 23 november 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
MM Groningen:
[ afbeelding ]
Fuck, en mijn MW2 order is net verstuurd
Waar kwam ik hier nou niet eerder achter?
edit: oh wacht dit is aanstaande zondag.![]()
Jammer van de typo in het plaatjequote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik speel heul de kerst maar 1 spel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:
WAT?!quote:Op maandag 23 november 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
MM Groningen:
[ afbeelding ]
Waar kwam ik hier nou niet eerder achter?
edit: oh wacht dit is aanstaande zondag.![]()
Nee.quote:Op maandag 23 november 2009 17:29 schreef rakotto het volgende:
Geld dit ook voor MM Enschede? Waar kan ik dit zien?
http://www.budgetgaming.nl/news/1289.htmlquote:Het is dan eindelijk weer eens zo ver, Mediamarkt legt deze week de gamende bezoeker flink in de watten! Zo kun je aanstaande zondag in Zwolle en Groningen tussen 15:00 en 16:00 veel toptitels krijgen voor slechts 35 euro per stuk! Wat dacht je bijvoorbeeld van Assassin's Creed 2 voor een euro of 35,-? Of Modern Warfare 2 voor 35 euro, een koopje! Let wel dat dit dus alleen aanstaande zondag tussen 15:00 en 16:00 geldt! Jammer alleen dat deze plaatsen niet voor iedereen in de buurt liggen.
Jaquote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef Flubberbal het volgende:
hey,,
ik ben van plan om games te kopen van amazon.co.uk
oa. cod 6 modern warfare 2, fifa 10, en uncharted 2.
doen deze het gewoon op mijn ps3? weet iemand welke talen er op de COD6 MW2 cd zijn?
thx
De textures zijn anders behoorlijk karig, het is echt een stap terug hoorquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik verbaas me trouwens wel over de kwaliteit van de graphics van God of War zeg. Nu ziet het er op de PS3 natuurlijk nog net wat scherper uit, maar dik respect dat ze een dergelijke game nog uit de PS2 hebben weten te persen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |