Eensquote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, vaag. Verder wel een game waar ik van onder de indruk ben so far. Geen GOTY, maar wel in mijn top 5 denk ik
Mooie 4e plek tussen Batman en The Beatlesquote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, vaag. Verder wel een game waar ik van onder de indruk ben so far. Geen GOTY, maar wel in mijn top 5 denk ik
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plekquote:Op maandag 23 november 2009 14:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mooie 4e plek tussen Batman en The Beatles
Redactie Gamesquote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plek
Heb je hem op 1 staan danquote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plek
quote:Op maandag 23 november 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
MM Groningen:
[ afbeelding ]
Fuck, en mijn MW2 order is net verstuurd
Waar kwam ik hier nou niet eerder achter?
edit: oh wacht dit is aanstaande zondag.![]()
Jammer van de typo in het plaatjequote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik speel heul de kerst maar 1 spel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:
WAT?!quote:Op maandag 23 november 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
MM Groningen:
[ afbeelding ]
Waar kwam ik hier nou niet eerder achter?
edit: oh wacht dit is aanstaande zondag.![]()
Nee.quote:Op maandag 23 november 2009 17:29 schreef rakotto het volgende:
Geld dit ook voor MM Enschede? Waar kan ik dit zien?
http://www.budgetgaming.nl/news/1289.htmlquote:Het is dan eindelijk weer eens zo ver, Mediamarkt legt deze week de gamende bezoeker flink in de watten! Zo kun je aanstaande zondag in Zwolle en Groningen tussen 15:00 en 16:00 veel toptitels krijgen voor slechts 35 euro per stuk! Wat dacht je bijvoorbeeld van Assassin's Creed 2 voor een euro of 35,-? Of Modern Warfare 2 voor 35 euro, een koopje! Let wel dat dit dus alleen aanstaande zondag tussen 15:00 en 16:00 geldt! Jammer alleen dat deze plaatsen niet voor iedereen in de buurt liggen.
Jaquote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef Flubberbal het volgende:
hey,,
ik ben van plan om games te kopen van amazon.co.uk
oa. cod 6 modern warfare 2, fifa 10, en uncharted 2.
doen deze het gewoon op mijn ps3? weet iemand welke talen er op de COD6 MW2 cd zijn?
thx
De textures zijn anders behoorlijk karig, het is echt een stap terug hoorquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik verbaas me trouwens wel over de kwaliteit van de graphics van God of War zeg. Nu ziet het er op de PS3 natuurlijk nog net wat scherper uit, maar dik respect dat ze een dergelijke game nog uit de PS2 hebben weten te persen.
Dan nog ziet het er vet uit IMHO. Het verbleekt wel stevig naast GOW3 maar soitquote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De textures zijn anders behoorlijk karig, het is echt een stap terug hoorEn er worden veel trucjes gebruikt als rook/mist enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan nog ziet het er vet uit IMHO. Het verbleekt wel stevig naast GOW3 maar soit
En dan een enorme frustratie uit de GOW3 E3 demoLet op dat je elke knop maar 1x moet indrukken, anders stopt ie met de actie. En soms heb je een ander icoontje dat zegt dat je die knop zo veel mogelijk moet indrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan nog ziet het er vet uit IMHO. Het verbleekt wel stevig naast GOW3 maar soit
En dan een enorme frustratie uit de GOW3 E3 demoWerken aan je reactievermogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
Het ei van Columbus. Ik druk inderdaad meerdere keren op de knop. 1 keer drukken dusquote:Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Let op dat je elke knop maar 1x moet indrukken, anders stopt ie met de actie. En soms heb je een ander icoontje dat zegt dat je die knop zo veel mogelijk moet indrukken.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn vriendin is Modern Warfare 2 online aan het spelen![]()
Daar gaat mijn K/D ratio
ben je nou europeaan of nietquote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me helemaal in vinden'T is soms wat moeilijk te volgen met al die vage namen.
WAW is de vijfde game in de CoD-reeks, en MW2 de zesde game in de CoD-reeks. Wat doe je moeilijk zeg.quote:Op maandag 23 november 2009 22:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja
Alleen als je DLC wil gaan downloaden, werkt dat niet.
MW2 is GEEN COD6, net zoals ook WAW ook GEEN COD5 is. en daarom geef ik geen antwoord op je laatste vraag, omdat ik een hekel heb aan mensen die met COD5/6 aankomen, damn zeg
Eeeeh, wat maakt dat uit? Met al die vage namen die voorbij vliegen in de game weet ik vaak niet meer over wie ze het nou eigenlijk hebben. Gewoon Nederlander trouwensquote:
dat je makkelijk onderscheid moet kunnen maken van alle klanken dus alles gewoon best kan onthouden , en je geen amerikaan bent die het verschil tussen boe en bahh niet hoort als het geen engels isquote:Op dinsdag 24 november 2009 06:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeh, wat maakt dat uit? Met al die vage namen die voorbij vliegen in de game weet ik vaak niet meer over wie ze het nou eigenlijk hebben. Gewoon Nederlander trouwens
Maar ze gaan allemaal zo snel dood en worden vervangen door een andere dat ik niet meer weet wie nou welke naam heeft. Behalve natuurlijk leonardo en ezioquote:Op dinsdag 24 november 2009 06:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat je makkelijk onderscheid moet kunnen maken van alle klanken dus alles gewoon best kan onthouden , en je geen amerikaan bent die het verschil tussen boe en bahh niet hoort als het geen engels is
Oh ja?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
WAW is de vijfde game in de CoD-reeks, en MW2 de zesde game in de CoD-reeks. Wat doe je moeilijk zeg.
Spellen uit Engeland zijn dezelfde regio als NL, maar ik zou niet met zekerheid durven zeggen of de DLC wel of niet gaat werken...quote:Op maandag 23 november 2009 22:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja
Alleen als je DLC wil gaan downloaden, werkt dat niet.
Je blijft wel volhouden dat er helemaal gen Call of Duty voor hoort hè?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh ja?
1: Call of Duty
2: Call of Duty: United Offensive
3: Call of Duty: Finest Hour
4: Call of Duty 2
5: Call of Duty 2: Big Red One
6: Call of Duty 3
7: Call of Duty: Roads to Victory
8: Call of Duty 4: Modern Warfare
9: Call of Duty: World at War
10: Call of Duty: World at War: Final Fronts
11: Modern Warfare 2
Het lijkt me dus dat je bij deze kan concluderen dat zelf de COD's nummertjes geven niet handig is, zeker niet als in "COD6 Modern Warfare 2" want wees eerlijk, dat slaat gewoon helemaal nergens op.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
Modern Warfare 2 kost nu maar 32 pond bij Amazon
Must resist...![]()
Whahahaha, deze lijst komt LETTERLIJK van wikipedia...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Je blijft wel volhouden dat er helemaal gen Call of Duty voor hoort hè?![]()
En het is wel Call of Duty 6.
It's true, 'cause I wikipedia'd it.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whahahaha, deze lijst komt LETTERLIJK van wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Call_of_Duty_media
INCLUSIEF Moder Warfare 2, zonder COD ervoor.
quote:
Dat plaatje, ik moet er altijd om lachen als ik het ziequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:57 schreef Kn0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik een spel besteld, is die overal voor 35 te krijgen. Ik heb er 45 voor betaald :S
kan helpen dat ik anime kijk , maar heb er niet echt moeite meequote:Op dinsdag 24 november 2009 07:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Maar ze gaan allemaal zo snel dood en worden vervangen door een andere dat ik niet meer weet wie nou welke naam heeft. Behalve natuurlijk leonardo en ezio
Maare, kun jij als "europeaan" het verschil in klanken ook goed horen als je naar een chinees oid luisterd?Probeer dan maar eens namen te onthouden
iedereen kan op wikipedia posten, de helft klopt vaak niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whahahaha, deze lijst komt LETTERLIJK van wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Call_of_Duty_media
INCLUSIEF Moder Warfare 2, zonder COD ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |