abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75064957
De Uncharted 2 update met de nieuwe MP map (118mb) is nu beschikbaar!
PSN id: NL_SToRM
pi_75065138
ik sta op het punt er 1 aan te schaffen, welke versie raden jullie me aan ?
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:01:52 #258
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_75066738
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

[..]

Huh?? 2x platinum voor Uncharted 2 ??

JE ZIT TOCH NIET TE LIEGEBEESTEN TEGEN ONS HE
Verrek, ik bedoelde AC2 Mijn fout
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_75066965
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef mindyourstep het volgende:
ik sta op het punt er 1 aan te schaffen, welke versie raden jullie me aan ?
Tja, ze zijn allemaal goed Zoek een goede aanbieding zou ik zeggen, even budgetgaming.nl in de gaten houden
pi_75075273
Nog meer mensen die bij Zoombits.co.uk hebben besteld en om 'verificatie' vragen per telefoon in een e-mail? Betaalde mijn eerste order met paypal en kreeg toen die melding.

Ga echt niet peperduur naar de UK bellen voor zoiets. Dus een nieuwe order gemaakt en met creditcard betaald, meteen weer die melding! Irritant.
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_75075340
Nog nooit van die site gehoord Op budgetgaming.nl staat ie ook niet tussen de shopsurvey. Ik vertrouw het niet helemaal, zou echt niet gaan bellen daarnaartoe
pi_75076104
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:

Zoals al aangegeven werd, als je een game dood-analyseert, is bijna elke game, van Tetris tot Assassin's Creed en van Pong tot Uncharted 2, één groot QTE-festijn.

dit is natuurlijk wel heel ver gezocht en zo kan je alles afkraken ook films , muziek , auto's enz enz

maar nee ik heb er niks mee om constant op geel te drukken als het scherm dat wil en dan weer blauw en dan rood en dan vast houden ect ect .
dit is toch echt een duidelijkere vorm van QTE , als een race game of shooter
dit soort statements zijn natuurlijk gewoon dom.

maar goed laten we maar gaan praten over games ipv te zeiken over nutteloze dingen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_75079905
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef SPiDeY. het volgende:
Nog meer mensen die bij Zoombits.co.uk hebben besteld en om 'verificatie' vragen per telefoon in een e-mail? Betaalde mijn eerste order met paypal en kreeg toen die melding.

Ga echt niet peperduur naar de UK bellen voor zoiets. Dus een nieuwe order gemaakt en met creditcard betaald, meteen weer die melding! Irritant.
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staan
PSN id: NL_SToRM
pi_75081931
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:44 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staan
Ik zal de Live Chat module eens proberen, schijnt dat je daar ook het e.e.a. kan oplossen.

Edit: gefixt

[ Bericht 7% gewijzigd door SPiDeY. op 28-11-2009 14:49:53 ]
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:25:58 #265
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_75083733
MW2 cleared op Veteran
Nu die achterlijke intels verzamelen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_75083843
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MW2 cleared op Veteran
Nu die achterlijke intels verzamelen
Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?
pi_75084046

Tijdelijke packshots.
pi_75084698
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tijdelijke packshots.
Beiden niet geweldig
pi_75084959
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:06 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Beiden niet geweldig
de bovenste is dan nog het best
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_75085035
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:16 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja, maar ik hoop nog wel dat ze met wat beters komen
pi_75085093
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:16 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Eens, al hebben ze de E3 awards gewoon weg mogen laten. Werkelijk afgrijselijk.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:53:34 #272
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_75085937
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:31 schreef robbolo het volgende:

[..]

Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?
Nope is inmiddels al weg, naar een meisje
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_75086028
Pics van dat meisje .

Oh wacht dit is geen KLB.
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:11:36 #274
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_75086320
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Pics van dat meisje .

Oh wacht dit is geen KLB.
heb ik nie
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_75087990
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Eens, al hebben ze de E3 awards gewoon weg mogen laten. Werkelijk afgrijselijk.
mm ja daar ergerde ik met met AC1 ook al aan , heb op mijn windwaker hoesje ( gold ) ook een groot PU logo van de score die hun de game gaven
  Redactie Games zaterdag 28 november 2009 @ 19:56:40 #276
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75092353

Besteld
.....Kennedy
pi_75092726
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]

Besteld
Beatles gitaartje?

Al vind ik de rockband1 gitaar echt kut, hij klikt niet, en op een of andere manier kan ik dan veel minder goed ritmes volhouden
  Redactie Games zaterdag 28 november 2009 @ 20:13:42 #278
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75093008
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Beatles gitaartje?

Al vind ik de rockband1 gitaar echt kut, hij klikt niet, en op een of andere manier kan ik dan veel minder goed ritmes volhouden
Rock Band 1 gitaar is heilig, helaas heeft hij mij verlaten sinds eergister. Daarom deze mooie van de heer Harrison, zin in
.....Kennedy
pi_75093094

pi_75094812
Heb ik weer, koop ik Fallout 3 GOT editie, zit er een normale Fallout 3 disk in.
Echt kansloos van degene die dat geflikt heeft.
Morgen maar even ruilen.
Je vader
pi_75095045
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Blijepeen het volgende:
Heb ik weer, koop ik Fallout 3 GOT editie, zit er een normale Fallout 3 disk in.
Morgen maar even ruilen.
Waar heb je die gekocht dan? Marktplaats ofzo? Kutactie ja
pi_75095055
Al zijn bartsmit medewerkers etc echt niet slim genoeg op een goty disc te onderscheiden van een normale
pi_75095420
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef lkb9000 het volgende:
Al zijn bartsmit medewerkers etc echt niet slim genoeg op een goty disc te onderscheiden van een normale
Was inderdaad de Bart Smit, zou ook nog kunnen dat iemand zijn eigen disk van Fallout 3 heeft omgewisseld met die van de GOTY editie.
Je vader
pi_75099673
VidZone

Ik moet zeggen dat de full screen support me nog erg meevalt. Zal ongeveer zo scherp als gewone analoge televisie zijn. Dig vooral de spoel feature wel. Verder merk je niet eens dat dit streamed. Je drukt op afspelen en de clip speelt direct, zonder onderbreking. Wat wel wel opvalt is hoe meer je zoekt hoe gelimiteerder het eigenlijk nog allemaal is.

Maar al met al absoluut een leuke feature.
pi_75101604
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Blijepeen het volgende:
Morgen maar even ruilen.
Valt nog mee. Ik had bij Free Record Shop ooit eens een CD van Atari Teenage Riot gekocht (voor hen die onbekend zijn met deze lui: JoeTjoep!). Ik stap in de auto, stop de CD er in, knal het volume naar HARD en wat hoor ik?

....

....

....

....

........

kinderslaapliedjes...

dus ik terug naar de betreffende FRS, gevraagd om de correcte CD, die hadden ze dus niet meer, waarschijnlijk verkocht aan degene die de kinderslaapliedjes-CD wilde hebben. Enigszins teleurgesteld gingen mijn gedachten willekeurig naar de ouders die Atari Teenage Riot opgezet hadden om hun kind in slaap te krijgen. Blijkbaar de dame achter de balie ook, want we schoten allebei tegelijk in de lach
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_75109956
Morguuuuh!
pi_75109962
Zo, we gaan maar eens een Playstation 3 aanschaffen met de kerst. Probleem is dat we over een paar maanden gaan verhuizen naar Australie.

Weet iemand hoe dat zit met regiocodes e.d.? Kunnen we daar gewoon spellen kopen en spelen op de Europese PS3? Wat ik heb begrepen is dat het lastig kan zijn met DVD's, aangezien Australie code 4 heeft, en Europa code 2. Maar met blu-ray zou het weer anders zijn, daar hebben Australie en Europa dezelfde code (B).

Beide regio's zijn zowiezo PAL. Maar ik kom erg tegenstrijdige berichten tegen. DVD maakt ons niet zoveel uit, maar we willen wel gewoon spellen kunnen spelen, en blu-ray films kijken.

Iemand enig idee?
pi_75110061
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:47 schreef Kontiki het volgende:
Zo, we gaan maar eens een Playstation 3 aanschaffen met de kerst. Probleem is dat we over een paar maanden gaan verhuizen naar Australie.

Weet iemand hoe dat zit met regiocodes e.d.? Kunnen we daar gewoon spellen kopen en spelen op de Europese PS3? Wat ik heb begrepen is dat het lastig kan zijn met DVD's, aangezien Australie code 4 heeft, en Europa code 2. Maar met blu-ray zou het weer anders zijn, daar hebben Australie en Europa dezelfde code (B).

Beide regio's zijn zowiezo PAL. Maar ik kom erg tegenstrijdige berichten tegen. DVD maakt ons niet zoveel uit, maar we willen wel gewoon spellen kunnen spelen, en blu-ray films kijken.

Iemand enig idee?
alle games zijn regio vrij dus dat maakt niet uit die werken sowieso wel zelfs als er NTSC op het hoesje staat .
blu-rays heb je geluk mee dat die alle 2 de zelfde regio zijn want dat maakt namelijk wel uit .
het enige wat je moet doen is een andere stroom stekkertje er aan hangen maar de voeding is intern en kan als goed is 110-230 volt aan ( geen idee wat ze in australie gebruiken ) alleen is het uiteinde natuurlijk anders . dit is echter gewoon een standaard pc voedings kabel die je overal kunt kopen in een pc winkel voor een euro .

met je dvd's zit je dus wel met ene probleem maarja koop een dvd speler van 30 euro ofzo en klaar
pi_75110084
games zijn sowieso regiovrij. Blurays zijn wel regiolocked maar hoe dat exact werkt weet ik niet
pi_75110297
quote:
It's hardly surprising, then, that scaling up the action to 720p in this newly remastered God of War Collection merely enhances its striking visual allure. With the benefit of anti-aliasing to smooth out those unsightly jaggies, the removal of the previously jarring v-sync tearing, and a solid 60 frames per second, it feels like you're seeing the game live up to its true potential.
quote:
Fortunately, the effect isn't as noticeable in the even more impressive God of War 2, which makes the original look tame by comparison. Not only did Sony Santa Monica serve up grander and more beautiful environments than the original, but the feast of epic boss battles laid on was as fitting a swansong imaginable for the glorious PS2 era. So much so, in fact, that it shamed the entire PS3 launch line-up in spring 2007.
Soooo true.
quote:
As cynical an idea as 'remastering' old PS2 games sounds, the God of War Collection demonstrates how magnificent the net result can look in the hands of the right developer. Far from being mere exercises in nostalgia, these hugely entertaining HD versions underline exactly why we all got so excited about them in the first place, and suggests that while God of War III faces off against a lot of big names in 2010, the greatest threats to its dominance lie in its own past. Best of all, PS3 games are region-free, so there's no excuse for not importing this immediately. Simply divine.
http://www.eurogamer.net/(...)ection-review?page=2

9/10
  zondag 29 november 2009 @ 21:24:14 #292
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75123880
De laatste tijd faalt het synchroseren van trophies best veel hier. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75124683
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 29 november 2009 @ 21:52:47 #294
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_75125554
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
De laatste tijd faalt het synchroseren van trophies best veel hier. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Daar had ik 2 dagen lang last van, en toen niet meer.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 29 november 2009 @ 21:54:05 #295
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_75125622
quote:
Same 28% elke x, maar trophy's staan er wel bij
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_75125738
quote:
cowboys
pi_75127037
quote:
same
al dagen
pi_75127346
quote:
Al een week ofzo last van.
pi_75130723
Ookal is dit het PS3 topic, toch wil ik dit ook ff hier kwijt..

Wat een ongelooflijk KUT spel is Jak & Daxter: The Lost Frontier Ze hebben volgens mij het spel voor de PSP gemaakt, en daarna zo ongeveer het spel 1 op 1 gepoort naar de PS2.

Wat een bagger graphics en matige besturing. Je kan de camera niet eens fatsoenlijk tilten bijvoorbeeld. Wat een miskoop. 25 euro naar de haaien.

Een belediging voor de formidabele trilogie van Naughty Dog. Ik hoop echt HEEL erg dat ND met de Uncharted 2 engine een mega gruwelijke nieuwe J&D game zullen maken voor de PS3.

High Impact Games
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_75130777
Ik krijg deze misschien

pi_75131623
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ookal is dit het PS3 topic, toch wil ik dit ook ff hier kwijt..

Wat een ongelooflijk KUT spel is Jak & Daxter: The Lost Frontier Ze hebben volgens mij het spel voor de PSP gemaakt, en daarna zo ongeveer het spel 1 op 1 gepoort naar de PS2.

Wat een bagger graphics en matige besturing. Je kan de camera niet eens fatsoenlijk tilten bijvoorbeeld. Wat een miskoop. 25 euro naar de haaien.

Een belediging voor de formidabele trilogie van Naughty Dog. Ik hoop echt HEEL erg dat ND met de Uncharted 2 engine een mega gruwelijke nieuwe J&D game zullen maken voor de PS3.

High Impact Games

Anders lees je even wat reviews in. High Impact Games is sowieso mediocre. Zie Ratchet & Clank: Size Matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')