Verrek, ik bedoelde AC2quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
[..]
Huh?? 2x platinum voor Uncharted 2 ??
JE ZIT TOCH NIET TE LIEGEBEESTEN TEGEN ONS HE
Tja, ze zijn allemaal goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef mindyourstep het volgende:
ik sta op het punt er 1 aan te schaffen, welke versie raden jullie me aan ?
dit is natuurlijk wel heel ver gezochtquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals al aangegeven werd, als je een game dood-analyseert, is bijna elke game, van Tetris tot Assassin's Creed en van Pong tot Uncharted 2, één groot QTE-festijn.
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef SPiDeY. het volgende:
Nog meer mensen die bij Zoombits.co.uk hebben besteld en om 'verificatie' vragen per telefoon in een e-mail? Betaalde mijn eerste order met paypal en kreeg toen die melding.
Ga echt niet peperduur naar de UK bellen voor zoiets. Dus een nieuwe order gemaakt en met creditcard betaald, meteen weer die melding! Irritant.
Ik zal de Live Chat module eens proberen, schijnt dat je daar ook het e.e.a. kan oplossen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staan
Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MW2 cleared op Veteran
Nu die achterlijke intels verzamelen
Beiden niet geweldigquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdelijke packshots.
de bovenste is dan nog het bestquote:
Nope is inmiddels al weg, naar een meisjequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?
heb ik niequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Pics van dat meisje.
Oh wacht dit is geen KLB.
mm ja daar ergerde ik met met AC1 ook al aan , heb op mijn windwaker hoesje ( gold ) ook een groot PU logo van de score die hun de game gavenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens, al hebben ze de E3 awards gewoon weg mogen laten. Werkelijk afgrijselijk.
Beatles gitaartje?quote:
Rock Band 1 gitaar is heilig, helaas heeft hij mij verlaten sinds eergister. Daarom deze mooie van de heer Harrison, zin inquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Beatles gitaartje?
Al vind ik de rockband1 gitaar echt kut, hij klikt niet, en op een of andere manier kan ik dan veel minder goed ritmes volhouden
Waar heb je die gekocht dan? Marktplaats ofzo? Kutactie jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Blijepeen het volgende:
Heb ik weer, koop ik Fallout 3 GOT editie, zit er een normale Fallout 3 disk in.![]()
Echt kansloos van degene die dat geflikt heeft.![]()
Morgen maar even ruilen.
Was inderdaad de Bart Smit, zou ook nog kunnen dat iemand zijn eigen disk van Fallout 3 heeft omgewisseld met die van de GOTY editie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef lkb9000 het volgende:
Al zijn bartsmit medewerkers etc echt niet slim genoeg op een goty disc te onderscheiden van een normale
Valt nog mee. Ik had bij Free Record Shop ooit eens een CD van Atari Teenage Riot gekocht (voor hen die onbekend zijn met deze lui: JoeTjoep!). Ik stap in de auto, stop de CD er in, knal het volume naar HARD en wat hoor ik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Blijepeen het volgende:
Heb ik weer, koop ik Fallout 3 GOT editie, zit er een normale Fallout 3 disk in.![]()
Echt kansloos van degene die dat geflikt heeft.![]()
Morgen maar even ruilen.
alle games zijn regio vrij dus dat maakt niet uit die werken sowieso wel zelfs als er NTSC op het hoesje staat .quote:Op zondag 29 november 2009 14:47 schreef Kontiki het volgende:
Zo, we gaan maar eens een Playstation 3 aanschaffen met de kerst. Probleem is dat we over een paar maanden gaan verhuizen naar Australie.
Weet iemand hoe dat zit met regiocodes e.d.? Kunnen we daar gewoon spellen kopen en spelen op de Europese PS3? Wat ik heb begrepen is dat het lastig kan zijn met DVD's, aangezien Australie code 4 heeft, en Europa code 2. Maar met blu-ray zou het weer anders zijn, daar hebben Australie en Europa dezelfde code (B).
Beide regio's zijn zowiezo PAL. Maar ik kom erg tegenstrijdige berichten tegen. DVD maakt ons niet zoveel uit, maar we willen wel gewoon spellen kunnen spelen, en blu-ray films kijken.
Iemand enig idee?
quote:It's hardly surprising, then, that scaling up the action to 720p in this newly remastered God of War Collection merely enhances its striking visual allure. With the benefit of anti-aliasing to smooth out those unsightly jaggies, the removal of the previously jarring v-sync tearing, and a solid 60 frames per second, it feels like you're seeing the game live up to its true potential.
Soooo true.quote:Fortunately, the effect isn't as noticeable in the even more impressive God of War 2, which makes the original look tame by comparison. Not only did Sony Santa Monica serve up grander and more beautiful environments than the original, but the feast of epic boss battles laid on was as fitting a swansong imaginable for the glorious PS2 era. So much so, in fact, that it shamed the entire PS3 launch line-up in spring 2007.
http://www.eurogamer.net/(...)ection-review?page=2quote:As cynical an idea as 'remastering' old PS2 games sounds, the God of War Collection demonstrates how magnificent the net result can look in the hands of the right developer. Far from being mere exercises in nostalgia, these hugely entertaining HD versions underline exactly why we all got so excited about them in the first place, and suggests that while God of War III faces off against a lot of big names in 2010, the greatest threats to its dominance lie in its own past. Best of all, PS3 games are region-free, so there's no excuse for not importing this immediately. Simply divine.
Daar had ik 2 dagen lang last van, en toen niet meer.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
De laatste tijd faalt het synchroseren van trophies best veel hier. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Same 28% elke x, maar trophy's staan er wel bijquote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
De laatste tijd faalt het synchroseren van trophies best veel hier. Ben ik de enige die daar last van heeft?
samequote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
Al een week ofzo last van.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ookal is dit het PS3 topic, toch wil ik dit ook ff hier kwijt..
Wat een ongelooflijk KUT spel is Jak & Daxter: The Lost Frontier![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben volgens mij het spel voor de PSP gemaakt, en daarna zo ongeveer het spel 1 op 1 gepoort naar de PS2.
Wat een bagger graphics en matige besturing. Je kan de camera niet eens fatsoenlijk tilten bijvoorbeeld. Wat een miskoop. 25 euro naar de haaien.
Een belediging voor de formidabele trilogie van Naughty Dog. Ik hoop echt HEEL erg dat ND met de Uncharted 2 engine een mega gruwelijke nieuwe J&D game zullen maken voor de PS3.![]()
![]()
High Impact Games
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |