Helaas pindakaasquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Nee de coupon code is maar 1 keer geldig.
Heb m al sorryquote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog wel een God of War 3 demo code over die je mag kopen voor een euro! Moet je wel even een US account hebben!
Als je nou een Fok! account aanmaakt en daar de code opgebruikt, dan kunnen meer mensen die account gebruiken en dus ook downloaden...quote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog wel een God of War 3 demo code over die je mag kopen voor een euro! Moet je wel even een US account hebben!
Nee, GoW3 speel ik toch wel. Hoef ik geen demo voor te spelen, dat is alleen maar een spoiler!quote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Wil je zelf die demo niet checken dan N_R
Is maar 2671 MB!![]()
Ah joh. Gedoe om een demoquote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je nou een Fok! account aanmaakt en daar de code opgebruikt, dan kunnen meer mensen die account gebruiken en dus ook downloaden...![]()
Ik heb zelf al een code gehad op mijn eigen account, dus helaas.
Zou t graag doen, maar wat is KPD?quote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, GoW3 speel ik toch wel. Hoef ik geen demo voor te spelen, dat is alleen maar een spoiler!
[..]
Ah joh. Gedoe om een demoDe eerste die hier een foto uit KPD post krijgt mijn code
awe , jammer heb de demo al anders had ik em wel gepostquote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, GoW3 speel ik toch wel. Hoef ik geen demo voor te spelen, dat is alleen maar een spoiler!
[..]
Ah joh. Gedoe om een demoDe eerste die hier een foto uit KPD post krijgt mijn code
quote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Heb nog genoeg van die punten maar een beetje zonde, alsnog bijna net zo duur als importerenquote:Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
trouwens voor mensen die bij ing rentepunten hebben. Assasins creed 2 is voor 35 euro te koop(en dan nog iets van 4euro verzendkosten en dergelijke), dus in totaal 40 euro(xbox en Ps3)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op maandag 23 november 2009 12:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je moet niet verwachten dat dat werkt wanneer jij dat wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 12:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je moet niet verwachten dat dat werkt wanneer jij dat wilt.je moet dan ook wel in de buurt zijn van die dude om dat te kunnen, ik deed het door de hoogte op te zoeken, hem in te halen en snoeihard op de killknop te rammen. één van de kills met de meeste genoegdoening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Dat zat ik dus ook te doen. Ik sprong op die manier bovenop hem maar het was alsof ik gewoon door hem heen clipte. En het is niet zo dat je gewoon naar een eerder checkpoint kan gaan en opnieuw proberen. Je moet dan helemaal opnieuw buiten de tomb beginnen en weer helemaal naar het punt gaan waar hij begint met rennen. Naja, de guards waren een peulenschil dus een groot probleem was het ook weer niet. Ik had het gewoon graag gedaan op de manier waarop het ging in de trailersquote:Op maandag 23 november 2009 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet dan ook wel in de buurt zijn van die dude om dat te kunnen, ik deed het door de hoogte op te zoeken, hem in te halen en snoeihard op de killknop te rammen. één van de kills met de meeste genoegdoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |