Nieuwe kopenquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Blackninjadude het volgende:
Het waren 3 mooie jarenHoe ga ik nu mijn dag vullen?
Zolang ik de ps3 heb game ik via wifi met wpa beveiliging en ben nog geen enkel probleem tegen gekomen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haal volgende week woensdag mijn PS3 (wanneer mijn salaris weer gestort is)
Heb al een hub aangeschaft zodat ik direct online kan
Klopt het dat het online gamen op de PS3 op een Wifi met WPA beveiliging problemen kan opgeven ?
Nope, je moet alleen zorgen dat de juiste poorten openstaan. PS3 heeft echter nog een b/g-WiFi-unit en dat zijn niet de meest krachtige/stabiele signalen. Het kan dus zo zijn dat als de ontvangst niet optimaal is, je lag enorm is of dat je verbinding wegvalt. Uit ervaring kan ik je vertellen dat als je signaal sterkte niet boven de 80% uitkomt, je beter een bedraadde verbinding of een repeater/amplifier gaan overwegen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haal volgende week woensdag mijn PS3 (wanneer mijn salaris weer gestort is)
Heb al een hub aangeschaft zodat ik direct online kan
Klopt het dat het online gamen op de PS3 op een Wifi met WPA beveiliging problemen kan opgeven ?
Router had ik al beneden staan, van daar uit loopt hij naar mijn kamer.quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, je moet alleen zorgen dat de juiste poorten openstaan. PS3 heeft echter nog een b/g-WiFi-unit en dat zijn niet de meest krachtige/stabiele signalen. Het kan dus zo zijn dat als de ontvangst niet optimaal is, je lag enorm is of dat je verbinding wegvalt. Uit ervaring kan ik je vertellen dat als je signaal sterkte niet boven de 80% uitkomt, je beter een bedraadde verbinding of een repeater/amplifier gaan overwegen.
Waarom heb je een hub en geen router gekocht?
Zolang je niet tegelijk gaat zitten downloaden op je PC en gamen op je PS3 moet dat wel goed gaan denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Router had ik al beneden staan, van daar uit loopt hij naar mijn kamer.
Niet echt zin om nog een kabel door te trekken, dus nu op de kabel die naar mijn kamer gaat een hub aangesloten en die aangesloten op mijn pc (en vanaf volgende week op de PS3)
Nja heb toch 100 mbit liggen hier, dus hij moet het wel aankunnen over 1 kabel denk ik
Aah waarschijnlijk is het gewoon een beetje gamen en tegelijkertijd msnen ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zolang je niet tegelijk gaat zitten downloaden op je PC en gamen op je PS3 moet dat wel goed gaan denk ikhoud er wel rekening mee dat 100MB een beetje krap is voor HD films streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |