Dat jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:06 schreef trovey het volgende:
Alhoewel ik je verder niet persoonlijk kende hoop ik dat je het goed met je mag gaan Sebasser, waar je ook mag zijn op dit moment
idd dat dus!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:06 schreef trovey het volgende:
Alhoewel ik je verder niet persoonlijk kende hoop ik dat je het goed met je mag gaan Sebasser, waar je ook mag zijn op dit moment
quote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
Vaarwel, Sebasser, vaarwel
Je hebt ons nu verlaten
Je kon niet langer blijven
Het was je tijd
Je tijd om te gaan
we kunnen het niet geloven
Je was nog zo jong
we hebben niet eens afscheid kunnen nemen
Het is allemaal zo snel gegaan
Ik wou dat we je beter kenden
Nog meer van je wist
Maar nu is het te laat
Het was je tijd
Je tijd om offline te gaan.
[ afbeelding ]
Ik weet hoe je je voelt beeb...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:37 schreef purplerose het volgende:
Even een tvp tot ik iets beters heb verzonnen
Ergens hoop/verwacht ik nog steeds dat ie ineens in dit topic verschijnt, buik schuddend van het lachen dat het een hoax isquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt beeb...
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ergens hoop/verwacht ik nog steeds dat ie ineens in dit topic verschijnt, buik schuddend van het lachen dat het een hoax is
Ik weet zeker dat hij ons in de gaten houdt!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ookmaar zulke foute humor hebben Moemoe en Sebasser gelukkig niet.
Eigenlijk zouden we in de geest van Sebasser dit hele topic vol moeten baggeren , maar ik denk dat Sebasser het ook wel snapt als we dat toch niet doen.
Mooi stuk hierboven!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij ons in de gaten houdt!
Maar ook jij hebt verhalen over Sebasser... Je gaat al lang mee!
Ik had graag het programma begonnen wat we hadden bedacht: ' koken met SebaSj'quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Astrid wilde koken met Sebas. Zij heeft heel veel voor hem kunnen betekenen![]()
Je eerste post in de toen nog prille enige echte Koffie SC. Je was een vaste koffieklant die dagelijks zijn bakkies leut met ons KSC-ers kwam delen. In de OP van KSC is het volgende stuk opgenomen, ter nagedachtenis:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:14 schreef Sebasser het volgende:
Ik neem straks ff 2 kopjes senseo, met elk 2 padjes, waarna ik daarna 2 kopjes filterkoffie neem
Jaja.
Rust zacht sebasser, maar bagger hardquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
De ouders stellen dit zeer op prijs, bedankt voor het informeren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:44 schreef Beauregard het volgende:
Die ouders zien je aankomen met je uitgeprinte topic.
Maar, mooi gebaar. Dat wel.
Ik herinner me je ook vooral van de meets in het Noorderplantsoen. Ook daar dronk je Ice Tea.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:57 schreef maok het volgende:
Ik kende je vooral van de groningen meets en wat staat daar beter symbool voor dan het Noorderplantsoen:
[ afbeelding ]
Dit doet mij overigens denken aan de falende dag die we hadden op weg naar Arnhem.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Sebas, als ik aan jou denk, denk ik toch in de eerste plek aan de ritjes die ik als taxichauffeur van het Groningen topic heb gemaakt. Naar Arnhem natuurlijk, waar we met tubgirl geposeerd hebben in Staphorst, en een Porsche 911 voor onze neus zagen crashen. Maar vooral de Harry Potter marathon. Het zou de kortste groningentaxirit ooit worden, we zouden de stad immers niet uit, maar het werd de langste. Woon je daarboven nog steeds naast een schaap? En zie je gebouwen? Hoge, met ramen?
Ik zie je aan de andere kant!
Rust zacht Sebasserquote:k zag een engel
zij kwam van boven
uit de hemel
zij pakte mijn hand
nam mij mee naar boven
waar het serene licht
om ons heen was
de engelen zongen
liederen van hoop
liederen van vrede
daar wou ik blijven
naast de engelen
naast god die mijn
hand pakte en zei
zoon je bent
thuis gekomen
Vriendin.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:10 schreef Zeroku het volgende:
Misschien lomp om te vragen, maar Moemoe was familie of wat was de relatie tot Sebasser?
Ah, dank jequote:
Dat vind ik echt ontzettend tof van je!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef iteejer het volgende:
Sebasser,
jij hebt als enige een fokshirt dat speciaal uit de doos gehaald is door Claudia, door mij bij haar afgehaald, en via een overvolle brievenbus bij Kinky bij jou terecht gekomen is.
En dat is dan ook het enige wat ik ooit voor je kon doen.
Echter, minder direct maar daarom niet minder gemeend en gevoeld, het feit alleen al dat mensen als jij plezier beleven aan een site als fok maakt het de moeite waard om er veel tijd en moeite in te blijven steken en nimmer te vergeten waar het om gaat hier: om menselijkheid en plezier.
Ik kon niet op je begrafenis zijn, al heb ik dat nog wel geprobeerd. Op dat ogenblik zat ik in een redelijk zware vergadering, maar heb daar om 1600 aan de aanwezigen abrupt gevraagd om heel even een paar seconden stil te zijn voor een jongen die op dat ogenblik begraven werd.
De aanwezigen kenden je helemaal niet, het maakte desalniettemin indruk. En je kreeg je stilte.
Rust zacht.
Hier wordt een mens nog stiller van..quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef iteejer het volgende:
Sebasser,
jij hebt als enige een fokshirt dat speciaal uit de doos gehaald is door Claudia, door mij bij haar afgehaald, en via een overvolle brievenbus bij Kinky bij jou terecht gekomen is.
En dat is dan ook het enige wat ik ooit voor je kon doen.
Echter, minder direct maar daarom niet minder gemeend en gevoeld, het feit alleen al dat mensen als jij plezier beleven aan een site als fok maakt het de moeite waard om er veel tijd en moeite in te blijven steken en nimmer te vergeten waar het om gaat hier: om menselijkheid en plezier.
Ik kon niet op je begrafenis zijn, al heb ik dat nog wel geprobeerd. Op dat ogenblik zat ik in een redelijk zware vergadering, maar heb daar om 1600 aan de aanwezigen abrupt gevraagd om heel even een paar seconden stil te zijn voor een jongen die op dat ogenblik begraven werd.
De aanwezigen kenden je helemaal niet, het maakte desalniettemin indruk. En je kreeg je stilte.
Rust zacht.
Wat hij zegt. Kalm aan Sebas.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dag Sebasser. Maak het die admin daarboven maar goed lastig!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dag Sebasser. Maak het die admin daarboven maar goed lastig!
En sinds deze post moet ik steeds aan dit nummer denken:quote:
en terecht!quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is een heel mooi topic geworden
Ik heb wat linkjes toegevoegd aan de OP, dan is het overzichtelijker.quote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en terecht!Fijn dat dit en de eerdere topics er waren.
maar hoe zullen die 72 maagden eruit zien, allemaal zo'n 12 jaar of jonger, want moslims worden al op hun 12e ofzo ontmaagdquote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef Electro-Worm het volgende:
72 maagden enzo.
rest in peace mate
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Snakey het volgende:
Ik hoop dat je waar je nu bent wél door iemand achter het behang geplakt wordt.
Vooral zijn ouders vonden deze reacties erg komisch, hoewel ze nooit op FOK! kwamen herkenden ze Sebas hier goed in. (Meer anekdotes!quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keer naar Sebasser in zijn nieuwe huis... Letterlijk drie uren door Groningen gedoold... "Waar woon je dan?" "Bij een schaap!" "whut?" "Ja als ik uit mijn raam kijk zie ik een schaap, daar moet je zijn!"
Dwars door wegafzettingen heen rijden om aan bouwvakkers te vragen waar Sebas woontDie hele wijk daar drie keer door geweest...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef iteejer het volgende:
Rust zacht.
Tjah, wat moeten we hierop zeggen. Hier werden wij ook even stil van…quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:06 schreef yvonne het volgende:
In 2006 waren er blijkbaar een hoop FOK!kers met slapeloze nachten en jij was meestal wel ergens aan het sebaggeren.
Op de Utrecht-meet kwam je toch maar mooi! Jong, verlegen, geen bier mogend.
En nu ben je weg en is dat voor velen een grote schok, en FOK! laat weer heel even zien wat het is: een community.
Ik zou zo graag moemoe even vast willen houden en knuffelen, bij deze.
Voor de ouders heb ik bijna geen woorden, hoe geef je troost aan ouders die hun kind verliezen?
Sebas genoot van FOK!, en wij genoten van Sebas.
Het ga je goed Sebas, waar je ook moge zijn.
Dit gedicht is zijn vader erg bij gebleven.quote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
Je hebt ons nu verlaten
Je kon niet langer blijven
Het was je tijd
Je tijd om te gaan
we kunnen het niet geloven
Je was nog zo jong
we hebben niet eens afscheid kunnen nemen
Het is allemaal zo snel gegaan
Ik wou dat we je beter kenden
Nog meer van je wist
Maar nu is het te laat
Het was je tijd
Je tijd om offline te gaan.
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zal er sowieso zijn, waar het dan ook is.
Toch jammer dat ie dan niet nét nog 1 post meer had zegmaar.quote:Waar ging het toch allemaal over in al die 65431 posts op FOK!?
Hmmm.. okeequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef moemoe het volgende:
Waarom niet Groningen? Sjah, Utrecht ligt centraal en daar worden altijd de baggermeets gehouden. Sebas stond toch bekend als een grote baggeraar.
In Grun wilden we een aparte meeting voor de mensen uit het STA topic. Dat is toch een ander apart groepje, waarbij vaak irl werd samengekomen in Grun.
Te vroeg gegaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie dan niet nét nog 1 post meer had zegmaar.
Dat zeker.quote:
Kende hem op zich wel persoonlijk, maar niet enorm goed of zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar toch, 65.432 was wel een episch aantal geweest. Als je dan toch moet gaan zegmaar.
Kende jullie sebas allemaal persoonlijk? Of alleen van fok?
Ik kende hem niet persoonlijk namelijk.
Kende hem vrij goed persoonlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar toch, 65.432 was wel een episch aantal geweest. Als je dan toch moet gaan zegmaar.
Kende jullie sebas allemaal persoonlijk? Of alleen van fok?
Ik kende hem niet persoonlijk namelijk.
Oh! Groeten terugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef remlof het volgende:
moemoe zit zonder internet en kan hier niet lezen en/of posten.
En ik moest de groeten aan Ziggo doen geloof ik
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Slecht nieuws, Seema ligt nog in het ziekenhuis al gevolg van een blindedarmontsteking en heeft gister nog een zware operatie ondergaan. De meet in juni gaat niet meer lukken, september moet hopelijk wel kunnen.
WTF, ik wist niet eens dat ze in het ziekenhuis lag.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Slecht nieuws, Seema ligt nog in het ziekenhuis als gevolg van een blindedarmontsteking en heeft gister nog een zware operatie ondergaan. De meet in juni gaat niet meer lukken, september moet hopelijk wel kunnen.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef teigan het volgende:
Afgelopen week moest ik zomaar ineens weer aan je denken. Even gezocht, en het was bijna een jaar geleden.
Vandaag precies een jaar.
Sterkte aan moemoe/familie/vrienden op deze dag.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef teigan het volgende:
Afgelopen week moest ik zomaar ineens weer aan je denken. Even gezocht, en het was bijna een jaar geleden.
Vandaag precies een jaar.
Sterkte aan moemoe/familie/vrienden op deze dag.
Hier ook... Mis m....quote:Op zondag 13 november 2011 14:57 schreef fraubitch het volgende:
2 jaar al. en toch nog regelmatig in mijn gedachten!
kneus.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1370032/4/
51#119251308]donderdag 15 november 2012 20:11[/url] schreef Daywalk3r het volgende:
Bah. Zo'n topic die ik niet in mijn AT wil.
quote:Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:17 schreef Maisnon het volgende:
3 jaar alweer, woah.. ik heb even nog oude topics waar we inzaten terug gelezen, 2007, 2008, kwam ook een foto voorbij die paul had gepostJaaa, SebasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Om de reden doos.quote:
Ja,quote:
Inderdaad,quote:Op donderdag 15 november 2012 20:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Deis nog nooit zo toepasselijk geweest
Bagger is nooit meer hetzelfde geworden!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser was mijn enige echte fok mattie
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:46 schreef NanKing het volgende:
ONZ / Nanking
ONZ / nanking
SEX / Nanking?
Pareltjes
Die post, achteraf gezien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 05:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mamaham! Zoiets bespreek je niet op een openbaar forum, en al helemaal niet op 1 waarop je zoon post.
Gatverdamme.!
Ik hoop dat Sinterklaas je straks meeneemt.
Je ging lekker daar.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef TwyLight het volgende:
ONZ / [NB #191] Sebasser en Twylight slowchat
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
Door een dom iets ivm de EO en tweakers hebben ze me gebanned van alles wat hun in beheer hebben
Daaronder valt dus ook de welbekende IRC server van t.net met #fok en #moemoe
laatst kwam ik er weer op via een vaag bekende van mijdank noxje
ik had binnen een minuut of 10/15 meteen een email van hun jurisch adviesgever of zo
kortom 'je laatste waarschuwing nog 1 maal dit gezeik van ons overtreden en we gaan stappen ondernemen'
verdulleme laat me gewoon weer toe tot de server zodat ik niet tegen iedereen moet vertellen waarom ik banned 4 life ben en niet steeds jaloers worden op de mensen die er wel opkunnen
zo hebben ze ook iemand anders ontdekt en ook een mailtje gestuurd en ook banned van tweakers.net maar niet van de irc server
stom gezeik
quote:
Haha aww, die foto. Zoveel gezeik (no pun intended) heeft 'ie ermee gehadquote:
Komt uit; ONZ / HOE OUD IS SEBASSER?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
NIET ALLE SEBASSERS OVER EEN KAM SCHEREN
HATUH IS VERLATUH, ALS IE JUH NIET BEVALD DAN DRUK JE OP DE [X] IN DE REGTERBOVENHOEK!!!111
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:47 schreef mart89 het volgende:
Sebagger - Astrid - Soa's zijn de vruchten van de sex. zegt:
Ik zit hier met een condoom te spelen en jij gaat het daar over hebben
Hoegroot is je lul
Meet eens voor me
Meet nu eens![]()
Haha ja, maar dat gesprek is nooit echt geweestquote:
true, true...quote:Op donderdag 15 november 2012 20:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Deis nog nooit zo toepasselijk geweest
Inderdaad, ik ook nietquote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef NanKing het volgende:
Ik heb geen idee, ik ken die hele user niet.
Jep.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef TwyLight het volgende:
Als ik terug denk aan die tijd denk ik echt: Wat is er in godsnaam met fok gebeurd
En dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef TwyLight het volgende:
Als ik terug denk aan die tijd denk ik echt: Wat is er in godsnaam met fok gebeurd
Ik heb leuke herinneringen aan die nacht alleen kregen zij alle zeik later over zich heen en ben ik er zonder een schrammetje vanaf gekomen terwijl ik de aanzet van het geheel wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:03 schreef Sebasser het volgende:
Ey help ffkes mee dan
gewoon van elke username die je kent eentje aanmaken en als ie al bestaat doe je ipv,
'Prowl' 'prowl'
Edit: of je doet een een spatie achter
nog beter
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser staat ook echt al sinds 2006 in mijn fobo als favo user trouwensen daar komt niemand bij
Ik weet het ongeveer. Het gaat wel oke. Verder treed ik niet in details.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef TwyLight het volgende:
Hoe gaat het met moemoe eigenlijk? Weet iemand dat?
?quote:
[/quote]quote:Op donderdag 15 november 2012 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie OP
[q]Dag allen,
Het zal jullie niet ontgaan zijn. De afgelopen week werd geschokt gereageerd op het overlijden van user Sebasser. Afgelopen zondag plaatste moemoe dit verdrietige bericht sebasser is overleden
ah zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik? Ik kende Sebas irl en was ook op de crematie.
Ik vond dat 'Dag Moemoe...' alleen een beetje raar staan zo onder dat 'Dag Sebas'
quote:
Heu!quote:
Wel goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef TwyLight het volgende:
Hoe gaat het met moemoe eigenlijk? Weet iemand dat?
Hey moem! lang niet gezien hier. Maar aan je postgeschiedenis te zien ben ik je gewoon misgelopen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef Paul het volgende:
Was altijd lachen met hem in ONZ en biertjes mee gedronken op de ONZ meet in stairway
hm, nu je het zegt....quote:Op donderdag 15 november 2012 23:56 schreef fraubitch het volgende:
En alweer 3 jaar geleden.. eigenlijk ook de tijd dat ik gestopt ben met intensief te Fok!ken... Ik zie een verband
Ik had daarna ook eem helemaal genoeg van FOK! en de confrontatie enzoot. Ben toen mod af gegaan en ben ongv. jaartje weggeweest volgens mij.quote:
ik ben vanaf toen minder en minder op fok gekomen, gister echt voor het eerst in maanden weer geloof ik...quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had daarna ook eem helemaal genoeg van FOK! en de confrontatie enzoot. Ben toen mod af gegaan en ben ongv. jaartje weggeweest volgens mij.
Dat dus....quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ben nog steeds wel voor een meet, een keer. Maar dat laat ik liever aan Seem afhangen hoe ende wat.
Ik ook! Met de mensen van toenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ben nog steeds wel voor een meet, een keer. Maar dat laat ik liever aan Seem afhangen hoe ende wat.
Ik regel met zijn ouders samen ook al de Sebas-Groningenmeet. Ik kan over de andere meet ook nog wel weer een balletje bij ze opgooien,quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef NanKing het volgende:
Lijkt me erg fijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik regel met zijn ouders samen ook al de Sebas-Groningenmeet. Ik kan over de andere meet ook nog wel weer een balletje bij ze opgooien,?
Ik snap die angst nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:30 schreef TwyLight het volgende:
Jullie zijn allemaal zo stoerik durf heul nooit te meeten
Dat snap ik, maar dan kom ik daar "Hoi ik ben Twylight"quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap die angst niet.
Het zijn allemaal net echte mensen die je meet.
Onzinquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan kom ik daar "Hoi ik ben Twylight"! Straks vinden mensen mij niet aardig
Komt goed!quote:
Ik had je beloofd een balletje op te gooien en dat heb ik dus gedaan,quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had je beloofd een balletje op te gooien en dat heb ik dus gedaan,. Zijn vader vindt het prima en die zal er dan ook bij willen zijn natuurlijk. Hij is vooral erg benieuwd naar de users en als die vragen o.i.d. hebben, kunnen ze die ook gewoon stellen. Maar ze moeten niet een speech verwachten ofzo,
. Het moet wel gewoon wat losjes en vrij zijn,
.
Ik wil dus even in dit topic animo checken/inventariseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |