quote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef Joene het volgende:
serieus?
Ja, echtquote:Op zondag 15 november 2009 17:46 schreef TC03 het volgende:
Is dit echt?
Sebasser
Dit is zijn profiel trouwens.
Als het goed is is hij in oktober 18 geworden.quote:Op zondag 15 november 2009 17:52 schreef Joene het volgende:
hoe oud was die geworden ?
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
klopt, Call of Duty: Modern Warfare 2 #3 (360/PS3 topic)
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Wil je mijn ballen voelen?
Hij was jonger dan ik en ik ben nog geen 19.quote:
Pff dat is wel jong zeg.quote:Op zondag 15 november 2009 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als het goed is is hij in oktober 18 geworden.
Jou ull lijkt op je pi.quote:Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef RacerDKB het volgende:
Serieus? 4 dagen terug huppelde hij nog rond op FOK! geloof ik
R.I.P.
geboortedatum: 05-10-1900quote:Op zondag 15 november 2009 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was jonger dan ik en ik ben nog geen 19.
Inderdaad, ik had ook geen idee.quote:Op zondag 15 november 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
Pff, hier schrik ik van, ik wist niet dat hij ziek was.
Sterkte aan de nabestaanden. Rust zacht Sebasser.
quote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef Klonk het volgende:
Damn, heel veel sterkte aan iedereen die hij achterlaat
quote:
quote:
Dat.quote:Op zondag 15 november 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
Pff, hier schrik ik van, ik wist niet dat hij ziek was.
Sterkte aan de nabestaanden. Rust zacht Sebasser.
Die heb ik inderdaad vaker langs zien komen.quote:Op zondag 15 november 2009 17:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ken de naam alleen maar van voorbijkomen op Fok! Maar toch...
*stil*
quote:Op zondag 15 november 2009 18:29 schreef aaipod het volgende:
Is dit trouwens wel serieus? 4 dagen geleden postte hij nog..
Soms kon je hem ook wel achter het behang plakken hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 18:24 schreef Triggershot het volgende:
Rust in vrede Sebasser.
Je was een toffe peer!
Dat was juist typisch aan sebasquote:Op zondag 15 november 2009 18:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Soms kon je hem ook wel achter het behang plakken hoor.
ja met sebagger was bagger nog leukquote:
4 dagen geleden leefde die dan ook nog..quote:Op zondag 15 november 2009 18:29 schreef aaipod het volgende:
Is dit trouwens wel serieus? 4 dagen geleden postte hij nog..
uit de OP:quote:
Ik ben niet eens op de eerste pagina geweest man.quote:Op zondag 15 november 2009 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit de OP:
ruim 1 jaar
![]()
doe gewoon eens lezen ofzo
Doe maar ff ergens anders ruzie maken en gebruik dit topic waar het voor bedoeld is.quote:Op zondag 15 november 2009 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet eens op de eerste pagina geweest man.
Ja een van z'n laaste posts wasquote:Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef RacerDKB het volgende:
Serieus? 4 dagen terug huppelde hij nog rond op FOK! geloof ik
R.I.P.
Wel een mooie afsluiter.quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja een van z'n laaste posts was
Wil je m'n ballen voelen
Ik vind die uitdrukking altijd wat vreemd overkomen (no offence hoor!) je feliciteerd iemand hartelijk, maar condoleer je ook iemand hartelijk?quote:Op zondag 15 november 2009 18:46 schreef mijsje het volgende:
vrienden en nabestaanden van Sebasser, van harte gecondoleerd en heel veel sterkte deze tijd en in de tijd die komen gaat...
*verder stil is*
tuurlijk, het komt uit je hart toch?quote:Op zondag 15 november 2009 19:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die uitdrukking altijd wat vreemd overkomen (no offence hoor!) je feliciteerd iemand hartelijk, maar condoleer je ook iemand hartelijk?
Best ontroerend gedichtquote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
Vaarwel, Sebasser, vaarwel
Je hebt ons nu verlaten
Je kon niet langer blijven
Het was je tijd
Je tijd om te gaan
we kunnen het niet geloven
Je was nog zo jong
we hebben niet eens afscheid kunnen nemen
Het is allemaal zo snel gegaan
Ik wou dat we je beter kenden
Nog meer van je wist
Maar nu is het te laat
Het was je tijd
Je tijd om offline te gaan.
[ afbeelding ]
Jaja natuurlijk! Maar toch klinkt het zo...'vrolijk?'quote:
Je leert op een forum wel 1 kant van een persoon kennen. En die ene kant van sebasser beviel me wel.quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef tisauch het volgende:
Jakkes, zo jong nog.
Zoals eerder opgemerkt door een mede-fokker; je kent de persoon in kwestie niet.
Zijn naam zag je op het forum vaker voorbij komen en als je dan dit bericht leest dan wordt je daar wel even stil van. Sterkte voor Ts en andere nabestaanden.
voor mij klinkt het vooral erg oprechtquote:Op zondag 15 november 2009 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaja natuurlijk! Maar toch klinkt het zo...'vrolijk?'
Inderdaad. Er zit nogal een verschil tussen "gecondoleerd" en "van harte gecondoleerd". Dat laatste komt gemeender over op een of andere manier.quote:Op zondag 15 november 2009 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor mij klinkt het vooral erg oprecht
Mooie laatste zin.quote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
Je hebt ons nu verlaten
Je kon niet langer blijven
Het was je tijd
Je tijd om te gaan
we kunnen het niet geloven
Je was nog zo jong
we hebben niet eens afscheid kunnen nemen
Het is allemaal zo snel gegaan
Ik wou dat we je beter kenden
Nog meer van je wist
Maar nu is het te laat
Het was je tijd
Je tijd om offline te gaan.
[ afbeelding ]
WTF!!! Basjequote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen,
Vannacht is mijn allerliefste vriend sebasser plotseling overleden. We hebben ruim 1 jaar gevochten tegen de leukemie. Het gevecht hebben we niet kunnen winnen...
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik verder moet zeggen...
Ik denk niet dat die op FOK! zittenquote:Op zondag 15 november 2009 19:21 schreef JJH het volgende:
Mochten de nabestaanden dit lezen, heel erg veel sterkte toegewenst, en dat jullie de kracht mogen vinden om ondanks alles door te gaan.
niet miepen, het is welgemeend.quote:Op zondag 15 november 2009 19:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die op FOK! zitten.
Jups hing veel in PUB, goede gozert.quote:Op zondag 15 november 2009 20:09 schreef P.F het volgende:
Nee! Wat erg! Hing hij niet rond in Pub in het begin?!
MoeMoe, veel sterkte, ik denk niet dat je weet wie ik (nu) ben, maar heb je wel op msn.
Wat ontzettend klote zeg!
Wat leuk!quote:
nachtbaggeren met Sebaggerquote:
damn wat hebben we een topics vol gebaggerd 's nachtsquote:Op zondag 15 november 2009 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbaggeren met Sebagger
Jeetje ontzettend veel sterkte met dit moeilijke verlies!!quote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen,
Vannacht is mijn allerliefste vriend sebasser plotseling overleden. We hebben ruim 1 jaar gevochten tegen de leukemie. Het gevecht hebben we niet kunnen winnen...
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik verder moet zeggen...
Eigenlijk is het wel des Sebassers dat iedereen zijn leeftijd verkeerd heeftquote:
Ja,quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel des Sebassers dat iedereen zijn leeftijd verkeerd heeftZelfs nu houd ie ons nog voor de gek met zijn leeftijd...
Hmm, hoe oud was hij dan?quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel des Sebassers dat iedereen zijn leeftijd verkeerd heeftZelfs nu houd ie ons nog voor de gek met zijn leeftijd...
18quote:
Dat is natuurlijk alsnog verschrikkelijk...hoe oud of jong je ook bent, je laat altijd vrienden/familie achterquote:
dat is wel mooi ja.quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheh, ja. Daarom ook geen leeftijd in de OPquote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha, altijd veel gedoe omheen. Ook wanneer hij bij mij aan de kassa stond in de albert heijnquote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef moemoe het volgende:
Dank jullie wel voor de vele lieve berichten, het is fijn om te lezen.
[..]
Wheh, ja. Daarom ook geen leeftijd in de OP.
Utrecht ja, 2006.quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef guitarist het volgende:
What the fuck!![]()
Damn.
Die heb ik echt een paar keer gemeet. Zelf met een meet een jaar of 2 geleden eerst naar groningen gereist zodat hij met korting mee kon reizen naar een meet in Utrecht.
Damn.
Rust in vrede Sebasser.
Ik heb 'm toen dronken gevoerd met wodka redbullquote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was een gedenkwaardige meet
De barman van de Stairway had een vermoeden...quote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef moemoe het volgende:
Dank jullie wel voor de vele lieve berichten, het is fijn om te lezen.
[..]
Wheh, ja. Daarom ook geen leeftijd in de OP.
Whehe, ja, ik heb m toen nog op een biertje getrakteerd, hij kreeg namelijk niet mee. Damned, dat realiseer ik me nu pasquote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De barman van de Stairway had een vermoeden...
quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Foeiquote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb 'm toen dronken gevoerd met wodka redbull.
bad me
Was ook jouw eerste meet toch?quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
En hij kwam het zo trots vertellen.oooh wat hebben we gelachen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |