Jeetje ontzettend veel sterkte met dit moeilijke verlies!!quote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen,
Vannacht is mijn allerliefste vriend sebasser plotseling overleden. We hebben ruim 1 jaar gevochten tegen de leukemie. Het gevecht hebben we niet kunnen winnen...
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik verder moet zeggen...
Eigenlijk is het wel des Sebassers dat iedereen zijn leeftijd verkeerd heeftquote:
Ja,quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel des Sebassers dat iedereen zijn leeftijd verkeerd heeftZelfs nu houd ie ons nog voor de gek met zijn leeftijd...
Hmm, hoe oud was hij dan?quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel des Sebassers dat iedereen zijn leeftijd verkeerd heeftZelfs nu houd ie ons nog voor de gek met zijn leeftijd...
18quote:
Dat is natuurlijk alsnog verschrikkelijk...hoe oud of jong je ook bent, je laat altijd vrienden/familie achterquote:
dat is wel mooi ja.quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheh, ja. Daarom ook geen leeftijd in de OPquote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha, altijd veel gedoe omheen. Ook wanneer hij bij mij aan de kassa stond in de albert heijnquote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef moemoe het volgende:
Dank jullie wel voor de vele lieve berichten, het is fijn om te lezen.
[..]
Wheh, ja. Daarom ook geen leeftijd in de OP.
Utrecht ja, 2006.quote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef guitarist het volgende:
What the fuck!![]()
Damn.
Die heb ik echt een paar keer gemeet. Zelf met een meet een jaar of 2 geleden eerst naar groningen gereist zodat hij met korting mee kon reizen naar een meet in Utrecht.
Damn.
Rust in vrede Sebasser.
Ik heb 'm toen dronken gevoerd met wodka redbullquote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was een gedenkwaardige meet
De barman van de Stairway had een vermoeden...quote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef moemoe het volgende:
Dank jullie wel voor de vele lieve berichten, het is fijn om te lezen.
[..]
Wheh, ja. Daarom ook geen leeftijd in de OP.
Whehe, ja, ik heb m toen nog op een biertje getrakteerd, hij kreeg namelijk niet mee. Damned, dat realiseer ik me nu pasquote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De barman van de Stairway had een vermoeden...
quote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 15 november 2009 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |