quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef teigan het volgende:
Afgelopen week moest ik zomaar ineens weer aan je denken. Even gezocht, en het was bijna een jaar geleden.
Vandaag precies een jaar.
Sterkte aan moemoe/familie/vrienden op deze dag.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef teigan het volgende:
Afgelopen week moest ik zomaar ineens weer aan je denken. Even gezocht, en het was bijna een jaar geleden.
Vandaag precies een jaar.
Sterkte aan moemoe/familie/vrienden op deze dag.
Hier ook... Mis m....quote:Op zondag 13 november 2011 14:57 schreef fraubitch het volgende:
2 jaar al. en toch nog regelmatig in mijn gedachten!
kneus.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1370032/4/
51#119251308]donderdag 15 november 2012 20:11[/url] schreef Daywalk3r het volgende:
Bah. Zo'n topic die ik niet in mijn AT wil.
quote:Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:17 schreef Maisnon het volgende:
3 jaar alweer, woah.. ik heb even nog oude topics waar we inzaten terug gelezen, 2007, 2008, kwam ook een foto voorbij die paul had gepostJaaa, SebasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |