[/quote]quote:Op donderdag 15 november 2012 22:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie OP
[q]Dag allen,
Het zal jullie niet ontgaan zijn. De afgelopen week werd geschokt gereageerd op het overlijden van user Sebasser. Afgelopen zondag plaatste moemoe dit verdrietige bericht sebasser is overleden
ah zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik? Ik kende Sebas irl en was ook op de crematie.
Ik vond dat 'Dag Moemoe...' alleen een beetje raar staan zo onder dat 'Dag Sebas'
quote:
Heu!quote:
Wel goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef TwyLight het volgende:
Hoe gaat het met moemoe eigenlijk? Weet iemand dat?
Hey moem! lang niet gezien hier. Maar aan je postgeschiedenis te zien ben ik je gewoon misgelopen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef Paul het volgende:
Was altijd lachen met hem in ONZ en biertjes mee gedronken op de ONZ meet in stairway
hm, nu je het zegt....quote:Op donderdag 15 november 2012 23:56 schreef fraubitch het volgende:
En alweer 3 jaar geleden.. eigenlijk ook de tijd dat ik gestopt ben met intensief te Fok!ken... Ik zie een verband
Ik had daarna ook eem helemaal genoeg van FOK! en de confrontatie enzoot. Ben toen mod af gegaan en ben ongv. jaartje weggeweest volgens mij.quote:
ik ben vanaf toen minder en minder op fok gekomen, gister echt voor het eerst in maanden weer geloof ik...quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had daarna ook eem helemaal genoeg van FOK! en de confrontatie enzoot. Ben toen mod af gegaan en ben ongv. jaartje weggeweest volgens mij.
Dat dus....quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ben nog steeds wel voor een meet, een keer. Maar dat laat ik liever aan Seem afhangen hoe ende wat.
Ik ook! Met de mensen van toenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ben nog steeds wel voor een meet, een keer. Maar dat laat ik liever aan Seem afhangen hoe ende wat.
Ik regel met zijn ouders samen ook al de Sebas-Groningenmeet. Ik kan over de andere meet ook nog wel weer een balletje bij ze opgooien,quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef NanKing het volgende:
Lijkt me erg fijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik regel met zijn ouders samen ook al de Sebas-Groningenmeet. Ik kan over de andere meet ook nog wel weer een balletje bij ze opgooien,?
Ik snap die angst nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:30 schreef TwyLight het volgende:
Jullie zijn allemaal zo stoerik durf heul nooit te meeten
Dat snap ik, maar dan kom ik daar "Hoi ik ben Twylight"quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap die angst niet.
Het zijn allemaal net echte mensen die je meet.
Onzinquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan kom ik daar "Hoi ik ben Twylight"! Straks vinden mensen mij niet aardig
Komt goed!quote:
Ik had je beloofd een balletje op te gooien en dat heb ik dus gedaan,quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had je beloofd een balletje op te gooien en dat heb ik dus gedaan,. Zijn vader vindt het prima en die zal er dan ook bij willen zijn natuurlijk. Hij is vooral erg benieuwd naar de users en als die vragen o.i.d. hebben, kunnen ze die ook gewoon stellen. Maar ze moeten niet een speech verwachten ofzo,
. Het moet wel gewoon wat losjes en vrij zijn,
.
Ik wil dus even in dit topic animo checken/inventariseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |