Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
mislukt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:25 schreef TwyLight het volgende:
Oké deze pagina in me eentje volposten![]()
jij gaat roken/slapen/masturberen op die ene foto van yvonnequote:Op maandag 23 oktober 2006 03:27 schreef Sebasser het volgende:
Raad eens?
bij mij zit die X in de linkerbovenhoekquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HATUH IS VERLATUH, ALS IE JUH NIET BEVALD DAN DRUK JE OP DE [X] IN DE REGTERBOVENHOEK!!!111
Fout, op die ene foto van brechtjequote:Op maandag 23 oktober 2006 03:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij gaat roken/slapen/masturberen op die ene foto van yvonne
macquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
bij mij zit die X in de linkerbovenhoek
stfuquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:29 schreef oshiro het volgende:
Ik sta niet in de TT, even mijn deel opeisen.
verkeerde topic. zie TTquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:29 schreef oshiro het volgende:
Ik sta niet in de TT, even mijn deel opeisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |