Dat deed ik toen dus ook via noxjequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:20 schreef Devrim_ het volgende:
Proxy
Dochter van IRC admin geneukt en zwanger gemaaktquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
whehehe, wat heb je gedaan?
Lijkt me stug dat ze je dan snappenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat deed ik toen dus ook via noxje
waarna ik dus die mail kreeg dat als ik het nogmaals deed ze stappen gingen ondernemen
Alsof jij dat nooit hebt gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef tonks het volgende:
Dan had je niet dat EO forum moeten onderspammen enzovoorts.
Dat was ik echt niet alleen hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef tonks het volgende:
Dan had je niet dat EO forum moeten onderspammen enzovoorts.
en dat kleine ding is?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was ik echt niet alleen hoor
ik was er bij aanwezig idd..
en niks kapot gemaakt wat niet weer terug kon oid
niks strafsbaars op 1 klein dingke na
Kennen wij elkaar? Serieus, ze heet Tessa. Dochter van één van de drie oprichters.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Ik ken een fok user die de dochters van de oprichterv.d. Kwantum heeft gebeft![]()
Vertel 't of hou gewoon je bek man, tering.quote:
ik heb dus niks in de naam van tweakers gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:26 schreef tonks het volgende:
Sebasser heb je nu het forum van EO ondergespamt in de naam van Tweakers of het daar gepost ofzo?
en daar ging je foutquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was ik echt niet alleen hoor
ik was er bij aanwezig idd..
en niks kapot gemaakt wat niet weer terug kon oid
niks strafsbaars op 1 klein dingke na
Rechtzaak == Geldquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef tonks het volgende:
Denk dat je die rechtzaak niet gaat winnen.
had het dan gevolgd in de 3 tot 5 topics die er helemaal over waren volgezeiktquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vertel 't of hou gewoon je bek man, tering.
Boehoe ik heb iets gedaan maar ga niet zeggen wat hoor.
Rechtzaak == Kost geldquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Rechtzaak == Minder geld.
En ik denk dat tweakers wat meer geld heeft als sebasser
Precies. Zo irritant altijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vertel 't of hou gewoon je bek man, tering.
Boehoe ik heb iets gedaan maar ga niet zeggen wat hoor.
Welke logs willen ze aan Tweakers gevenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef tonks het volgende:
Straks geven ze die logs enzo aan EO. en dan klaagt EO + Tweakers je aan.
het was niet zo slim om een abonnement te hebben bij tweakers.net volgens mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef Devrim_ het volgende:
Maarre...aan een ip adres heb je niet veel hoor?
Of heb je al je gegevens aan T.net of EO gegeven?![]()
Als je zo snel iets met ip's kan doen zou BREIN allang iedereen aanklagen
Waarom, je kan het in 1 alinea uitleggen terwijl ik anders op zoek moet naar 3 topics terwjil ik niet eens weet waar ik op moet zoekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja fuck jullie gezeik
ga maar topics lezen of zo
Wat heb jij een oude quote van mij in je sigquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het was niet zo slim om een abonnement te hebben bij tweakers.net volgens mij
(ik had hem gelukkig cadeau gekregen van iemand)
popcorn is al voorbij..quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
popcorntopic
Je kan 't toch wel ff samenvatten aangezien je d'r toch al over loopt te huilen, mongoolquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja fuck jullie gezeik
ga maar topics lezen of zo
Tja, je IP-adres is stout geweest en dat is niet liev.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
popcorn is al voorbij..
het geheel speelde zich af rond december 2005 ofzo
maar die schapen willen me nog niet unbannen
dat EO gedoe was eind maart ofzo, toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
popcorn is al voorbij..
het geheel speelde zich af rond december 2005 ofzo
maar die schapen willen me nog niet unbannen
ik heb laatst een tijd gezocht op wie nu als eerst de term bagger gebruikte op Fok!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat heb jij een oude quote van mij in je sig
Enneuh, balen. Maar tja. Tegendeel bewijzen
oh iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
dat EO gedoe was eind maart ofzo, toch?
Sukkeltjes 'hacken' EO-forum en misbruiken daar de naam van GoT/Tweakers terwijl dit geregistreerde merknamen zijn. Tweakers.net BV niet blij. Boos zelfs.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
En nee, ik ga niet 12 pagina's topic doorlezen.. maak ff samenvatting ofzo![]()
EO forum is gehackt door een onbekend persoonquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
ok nu wil 'k 't weten ook
wattafak heb ik gemist.. eoforum? twiekers?![]()
En nee, ik ga niet 12 pagina's topic doorlezen.. maak ff samenvatting ofzo![]()
en als ze vervolgens iemand hebben gaan ze alleen met die persoon staan lopen kloten en bannenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Sukkeltjes 'hacken' EO-forum en misbruiken daar de naam van GoT/Tweakers terwijl dit geregistreerde merknamen zijn. Tweakers.net BV niet blij. Boos zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |