ik ben er hoogsten 10minuten geweest. Eressea had haar wachtwoord enzo er staan dus ik ging eens een kijkje nemen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb lekker niks gekregen, ben dan ook wat mider fanatiek te werk gegaaan dan bepaalde andere.
De EO doet niets, GoT doet watquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Mobster273 het volgende:
![]()
al vind ik het een mooie actie om bij de EO zo iets te flikken, ik vind het eignelijk ook wel mooi dat de EO dit teurg doet![]()
Wat bedoel je met "aanpassingen" Ik heb b.v. alleen klote topics geopend, daar kunnen ze me moeilijk mee achterna komen zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zijn er meer mensen met deze mail? Ik heb hoogsten wat 'kleine' aanpassingen gemaakt. Ik was heus niet de enige
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie 1 april BTW niemand heeft het nog door
Jammer dat het geen 1april grap is.. Dit is een serieuze mail van Tweakers.net BVquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie 1 april BTW niemand heeft het nog door
goed puntquote:
kijk dat was ik dus niet. Ik heb misschien een paar topics dichtgegooid, maar daar hebben hun nix mee te maken!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat EO forum behoorlijk kansloos... Ok, een beetje gein moet kunnen, maar ik vind dit toch wel een beetje erg ver gaan: http://temp.phserver.net/EO.JPG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |