ik ben er hoogsten 10minuten geweest. Eressea had haar wachtwoord enzo er staan dus ik ging eens een kijkje nemen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb lekker niks gekregen, ben dan ook wat mider fanatiek te werk gegaaan dan bepaalde andere.
De EO doet niets, GoT doet watquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Mobster273 het volgende:
![]()
al vind ik het een mooie actie om bij de EO zo iets te flikken, ik vind het eignelijk ook wel mooi dat de EO dit teurg doet![]()
Wat bedoel je met "aanpassingen" Ik heb b.v. alleen klote topics geopend, daar kunnen ze me moeilijk mee achterna komen zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zijn er meer mensen met deze mail? Ik heb hoogsten wat 'kleine' aanpassingen gemaakt. Ik was heus niet de enige
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie 1 april BTW niemand heeft het nog door
Jammer dat het geen 1april grap is.. Dit is een serieuze mail van Tweakers.net BVquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie 1 april BTW niemand heeft het nog door
goed puntquote:
kijk dat was ik dus niet. Ik heb misschien een paar topics dichtgegooid, maar daar hebben hun nix mee te maken!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat EO forum behoorlijk kansloos... Ok, een beetje gein moet kunnen, maar ik vind dit toch wel een beetje erg ver gaan: http://temp.phserver.net/EO.JPG
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat EO forum behoorlijk kansloos... Ok, een beetje gein moet kunnen, maar ik vind dit toch wel een beetje erg ver gaan: http://temp.phserver.net/EO.JPG
heb jij precies dezelfde?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef Sebasser het volgende:
hehe ik heb deze email ook al gekregen
paar dagen terug al,
toen hadden ze alleen mij,
ik heb ze aangeraden verder onderzoek te doen naar meer mensen omdat ze alle kosten van gezeur op mij wouden afschuiven en nu hebben ze jou er ook al bij
Top van die tweakers
ruzie met de VNUquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 1april grap is.. Dit is een serieuze mail van Tweakers.net BV
wat is de vnu?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ruzie met de VNU
Dat zal je niet leuk gaan vinden.
ik had het er heel even neergezet,quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
kijk dat was ik dus niet. Ik heb misschien een paar topics dichtgegooid, maar daar hebben hun nix mee te maken!
Dat ik GoT gebruikt heb dat wel. Maar opt laatst stond er: Gathering of Tweakers.net { blijf af]
Dat was ik dus niet!!!
een groot en rijk en machtig bedrijf met vast hele goeie advocatenquote:
quote:Sebas,
Nee, ik moet je teleurstellen. Dit was geen standaardmail maar speciaal voor
jou gemaakt.-----ffweg-----. De EO zal
geheel zelfstandig een beslissing moeten nemen over het defacen/hacken, het
wederrechtelijk binnendringen in andere computers of computersystemen en/of
het wijzigen of wissen van gegevens zijn overigens strafbare feiten in
Nederland.
Waar ik wel over ga is het beschermen van de rechten op de door Tweakers.net
BV en VNU Business Publications. Onder andere op de geregistreerde en dus
beschermde merknamen "Gathering of Tweakers" en "gathering.tweakers.net" en
"GoT". Deze heb jij zonder voorafgaande toestemming van Tweakers.net BV
en/of VNU Business Publications menen te moeten gebruiken.
Onze eer en goede naam zijn door jullie actie in groepsverband ernstig
aangetast. Dit kan en zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet zonder
gevolgen blijven. Onze geregistreerde merknaam in verband brengen met het
hacken van een respectabel forum zoals dat van de EO is een onrechtmatige
daad en brengt ons schade toe.
Schade die wij op basis van de groepsaansprakelijkheid verhalen op degene
die deze schade veroorzaakt heeft, in dit geval stellen we jou als lid van
de totale groep hoofdelijk aansprakelijk voor alle geleden en te lijden
schade voortvloeiend uit het misbruik van onze merknaam.
Je account bij Tweakers.net ben je in ieder geval kwijt, ik ontzeg je bij
deze nogmaals de toegang tot alle servers en of diensten van Tweakers.net.
Op dit moment ben ik nog in beraad met de directie van Tweakers.net over de
verdere afhandeling van deze zaak.
Met voorbehoud van alle rechten en weren
Frederik Zevenbergen
Tweakers.net BV
Toch niet zo goed ingedekt als je dachtquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:04 schreef Sebasser het volgende:
mailtje terug gestuurd en wat kreeg ik terug
[..]
ik heb me niet ingedekt opzichquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch niet zo goed ingedekt als je dacht
prive gegevens ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef RedFever007 het volgende:
Dan vraag je toch gewoon een nieuw account aanTrouwens ook niet echt heel slim om al je prive gegevens te verstrekken,. dat zie je nu maar weer
![]()
ALS dit echt is vind ik de reactie van Tweakers wel een beetje kinderachtig eigenlijk.![]()
Geloof trouwens niet echt veel van het verhaal maar dat terzijde
Mocht dit echt zijn, wat ik eigenlijk niet geloof, dan ben je nu dus de lul jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:04 schreef Sebasser het volgende:
mailtje terug gestuurd en wat kreeg ik terug
[..]
Is dat die in lieve adjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1122368
topicje over de hak
ohw, je hebt ook een ip-ban?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |