ik ben er hoogsten 10minuten geweest. Eressea had haar wachtwoord enzo er staan dus ik ging eens een kijkje nemen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb lekker niks gekregen, ben dan ook wat mider fanatiek te werk gegaaan dan bepaalde andere.
De EO doet niets, GoT doet watquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef Mobster273 het volgende:
![]()
al vind ik het een mooie actie om bij de EO zo iets te flikken, ik vind het eignelijk ook wel mooi dat de EO dit teurg doet![]()
Wat bedoel je met "aanpassingen" Ik heb b.v. alleen klote topics geopend, daar kunnen ze me moeilijk mee achterna komen zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zijn er meer mensen met deze mail? Ik heb hoogsten wat 'kleine' aanpassingen gemaakt. Ik was heus niet de enige
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie 1 april BTW niemand heeft het nog door
Jammer dat het geen 1april grap is.. Dit is een serieuze mail van Tweakers.net BVquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Goeie 1 april BTW niemand heeft het nog door
goed puntquote:
kijk dat was ik dus niet. Ik heb misschien een paar topics dichtgegooid, maar daar hebben hun nix mee te maken!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat EO forum behoorlijk kansloos... Ok, een beetje gein moet kunnen, maar ik vind dit toch wel een beetje erg ver gaan: http://temp.phserver.net/EO.JPG
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vond dat gedoe met dat EO forum behoorlijk kansloos... Ok, een beetje gein moet kunnen, maar ik vind dit toch wel een beetje erg ver gaan: http://temp.phserver.net/EO.JPG
heb jij precies dezelfde?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef Sebasser het volgende:
hehe ik heb deze email ook al gekregen
paar dagen terug al,
toen hadden ze alleen mij,
ik heb ze aangeraden verder onderzoek te doen naar meer mensen omdat ze alle kosten van gezeur op mij wouden afschuiven en nu hebben ze jou er ook al bij
Top van die tweakers
ruzie met de VNUquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 1april grap is.. Dit is een serieuze mail van Tweakers.net BV
wat is de vnu?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ruzie met de VNU
Dat zal je niet leuk gaan vinden.
ik had het er heel even neergezet,quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
kijk dat was ik dus niet. Ik heb misschien een paar topics dichtgegooid, maar daar hebben hun nix mee te maken!
Dat ik GoT gebruikt heb dat wel. Maar opt laatst stond er: Gathering of Tweakers.net { blijf af]
Dat was ik dus niet!!!
een groot en rijk en machtig bedrijf met vast hele goeie advocatenquote:
quote:Sebas,
Nee, ik moet je teleurstellen. Dit was geen standaardmail maar speciaal voor
jou gemaakt.-----ffweg-----. De EO zal
geheel zelfstandig een beslissing moeten nemen over het defacen/hacken, het
wederrechtelijk binnendringen in andere computers of computersystemen en/of
het wijzigen of wissen van gegevens zijn overigens strafbare feiten in
Nederland.
Waar ik wel over ga is het beschermen van de rechten op de door Tweakers.net
BV en VNU Business Publications. Onder andere op de geregistreerde en dus
beschermde merknamen "Gathering of Tweakers" en "gathering.tweakers.net" en
"GoT". Deze heb jij zonder voorafgaande toestemming van Tweakers.net BV
en/of VNU Business Publications menen te moeten gebruiken.
Onze eer en goede naam zijn door jullie actie in groepsverband ernstig
aangetast. Dit kan en zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet zonder
gevolgen blijven. Onze geregistreerde merknaam in verband brengen met het
hacken van een respectabel forum zoals dat van de EO is een onrechtmatige
daad en brengt ons schade toe.
Schade die wij op basis van de groepsaansprakelijkheid verhalen op degene
die deze schade veroorzaakt heeft, in dit geval stellen we jou als lid van
de totale groep hoofdelijk aansprakelijk voor alle geleden en te lijden
schade voortvloeiend uit het misbruik van onze merknaam.
Je account bij Tweakers.net ben je in ieder geval kwijt, ik ontzeg je bij
deze nogmaals de toegang tot alle servers en of diensten van Tweakers.net.
Op dit moment ben ik nog in beraad met de directie van Tweakers.net over de
verdere afhandeling van deze zaak.
Met voorbehoud van alle rechten en weren
Frederik Zevenbergen
Tweakers.net BV
Toch niet zo goed ingedekt als je dachtquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:04 schreef Sebasser het volgende:
mailtje terug gestuurd en wat kreeg ik terug
[..]
ik heb me niet ingedekt opzichquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch niet zo goed ingedekt als je dacht
prive gegevens ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef RedFever007 het volgende:
Dan vraag je toch gewoon een nieuw account aanTrouwens ook niet echt heel slim om al je prive gegevens te verstrekken,. dat zie je nu maar weer
![]()
ALS dit echt is vind ik de reactie van Tweakers wel een beetje kinderachtig eigenlijk.![]()
Geloof trouwens niet echt veel van het verhaal maar dat terzijde
Mocht dit echt zijn, wat ik eigenlijk niet geloof, dan ben je nu dus de lul jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:04 schreef Sebasser het volgende:
mailtje terug gestuurd en wat kreeg ik terug
[..]
Is dat die in lieve adjesquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1122368
topicje over de hak
ohw, je hebt ook een ip-ban?
hihi !quote:Om een lang verhaal kort te maken, je bent op alle servers en
diensten (dus óók IRC) van Tweakers.net niet meer welkom. Einde verhaal.
quote:Gunner schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:41:
Is fok dus de schuldige?
En dat noemen ze een straf?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hihi !
einde verhaal mensen !
ze doen verder niks meer geen aanklachten geen noda geen noppes
Dus slaap met een gerust hart verder qua tweakers.net advocaten
Tis fucking echt dudequote:Op donderdag 30 maart 2006 12:12 schreef Mobster273 het volgende:
1 ding wel, als het een 1 april grap is, is ie wel verdomd goed opgezet
Hehe neem dan geen abboquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
prive gegevens ?
awel ik had daar een abo eh
en we zijn op IP gebanned
via proxy kom ik der nog prima op
Lijkt er wel op..quote:
doe maar, klinkt wel als amusant leesvoerquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tis fucking echt dude
Maar zoals je hier boven kan lezen laten ze ons met rust,
en voor de niet gelovers ik kan de rest van de emailtjes nog wel even copy pasten
Oke, dan riskeer je 6 maanden of een boeten van een euro of 8.000quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:23 schreef WalkingDisaster het volgende:
tuurlijk wel, ze hebbe ip's gelogd enzo denk ik? En van eventuele aanpassingen op het forum worden ook logs gemaakt..
semi-grappigquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Oke, dan riskeer je 6 maanden of een boeten van een euro of 8.000
Neenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:23 schreef Gloeidoos het volgende:
Tvp![]()
![]()
![]()
Vraag me trouwens af of Ponylover ook zon mailtje heeft gehad...
Ok zou je de topic chanel van #fok kunnen aanpassen in;quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:19 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik kom nog wel op de #FOK channel op IRC
Nog geen mailtje teruggehad. Had bij GoT alleen een gebruikersaccount. Maar ik vind dit wel iets te ver gaan hoor!!
Een ban + waarschuwing is wel genoeg![]()
![]()
Hoezo sneu? We hebben hun trademark gebuikt toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef detulp050 het volgende:
Het is óf een leuke 1 aprilgrap óf het is het meest sneue mailtje dat ik ooit heb gezien van een uitgever
lol hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok zou je de topic chanel van #fok kunnen aanpassen in;
Knaxworst is gebanned van IRC maar hij komt terug
Dan ben ik benieuwd hoe jij dat hebt gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef WalkingDisaster het volgende:
Maar we hebben niet gehad. We hebben simpelweg user's aangemaakt die vervolgens medrechten kregen
Alsof je daarvoor direct juridische stappen kunt verwachten. Het is niet zo dat je je hebt uitgegeven voor een vertegenwoordiger van het bedrijf.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Hoezo sneu? We hebben hun trademark gebuikt toch?
Nee dat deed remlof dacht ik. die had een account met naam administrator gemaakt en die kreeg instant modrechtenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe jij dat hebt gedaan
ik heb het geprobeerd maar dat is mij niet gelukt hoor..
net zoals dingen wissen enzo lukt mij ook niet
Nee dat klopt. Maar wel hun geregistreerde naam gebruikt. Maar hell, jij bent van PR denk je dat het wel meevalt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:29 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor direct juridische stappen kunt verwachten. Het is niet zo dat je je hebt uitgegeven voor een vertegenwoordiger van het bedrijf.
iemand heeft ze getipt in een topic op Tweakers zelf,quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef thefunny het volgende:
Waarom heb je je IP dan niet gemaskt dat ze je nu al te pakken hebben?![]()
gewoon een dom forum dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat deed remlof dacht ik. die had een account met naam administrator gemaakt en die kreeg instant modrechten
Bespeur ik daar enige angst?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar wel hun geregistreerde naam gebruikt. Maar hell, jij bent van PR denk je dat het wel meevalt?
HILARISCHquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat deed remlof dacht ik. die had een account met naam administrator gemaakt en die kreeg instant modrechten
Awel mij stuurden ze een mail met als afsluitend woord 'Einde verhaal' :pquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige angst?
Ik regel prijsvragen voor de Frontpage, weet ik veelquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar wel hun geregistreerde naam gebruikt. Maar hell, jij bent van PR denk je dat het wel meevalt?
Mjah ik vind het nou wel eng wordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige angst?
op het gebouw van tweakers.netquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:33 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik regel prijsvragen voor de Frontpage, weet ik veel
Als jij ergens FOK! op een muur kalkt dan hoef je van ons geen brief te verwachtenAlhoewel ik kalken op muren afkeur op plekken waar dat niet mag
Maak een sorry brief, en zeg dat je je door de duivel hebt laten verleiden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Mjah ik vind het nou wel eng worden![]()
Het zit me iig niet lekker
"when i lay my vengeance upon thee"quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
and you will KNOW my NAME IS THE LOOOOOOOOOOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja jongen, daar ga je![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Weljah, geef heel Fok! maar de schuld, smerige nerd.
fokkers voelen zich vaak superieur aan gottersquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
Als je nou gewoon eens leest wat ik daar schrijf, ik geef helemaal niemand 'de schuld'
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:34 schreef Pony-Lover het volgende:
moeten we nu die Tweakers ook maar pakken
Ze lijken wel heel stoer
![]()
maar ze hebben niet de hulp van boven die de EO heeft
![]()
leuke grap maar ik geloof er steeds minder van
![]()
Het is toch redelijk echt .quote:Sebas,
[knipweg] Je mag niet een beschermde
merknaam zonder toestemming van de eigenaar gebruiken en al helemaal niet
bij een hack of deface.
Op basis van de groepsaansprakelijkheid kunnen we de schade hoofdelijk en
dus volledig verhalen op alle ons bekende groepsleden. In dit geval jij dus.
Je gedrag is voor ons reden om je account definitief op te heffen, de
toegang tot onze servers en diensten is jou bij deze permanent ontzegd.
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd,
Met voorbehoud van alle rechten en weren,
Frederik Zevenbergen
Tweakers.net BV
Hoe voorspeelbaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Weljah, geef heel Fok! maar de schuld, smerige nerd.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
Als je nou gewoon eens leest wat ik daar schrijf, ik geef helemaal niemand 'de schuld'
quote:
Omdat ONZ niet in mijn Active Topics lijst staat en via het LA forum op GoT hier terecht kom via een link. Capiche?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar dan had je je vraag ook hier kunnen stellen dus, je had zelfs beter kunnen weten.
Waarom stel je zo'n vraag uberhaupt daarzo en niet hier?
Aannames zijn fataalquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Het is toch redelijk echt .
alhoewel ik denk dat ze het hier wel bij gaan laten
ok, het is je vergeven om maar even in de mood van de EO te blijven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat ONZ niet in mijn Active Topics lijst staat en via het LA forum op GoT hier terecht kom via een link. Capiche?
Waarom denk je dat ik me niet zo vaak meer op GoT vertoon?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat ONZ niet in mijn Active Topics lijst staat en via het LA forum op GoT hier terecht kom via een link. Capiche?
Tweakers bashen is sowiezo lame, zeker gezien dat je langer een account op GoT hebt dan hier![]()
waarom zetten ze anders in een emailtje dat ik gebanned ben van al hun diensten en servers en daarna Einde verhaal ?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Rahl het volgende:
fokkers voelen zich vaak superieur aan gotters![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |