Om de reden doos.quote:
Ja,quote:
Inderdaad,quote:Op donderdag 15 november 2012 20:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Deis nog nooit zo toepasselijk geweest
Bagger is nooit meer hetzelfde geworden!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser was mijn enige echte fok mattie
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:46 schreef NanKing het volgende:
ONZ / Nanking
ONZ / nanking
SEX / Nanking?
Pareltjes
Die post, achteraf gezien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 05:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mamaham! Zoiets bespreek je niet op een openbaar forum, en al helemaal niet op 1 waarop je zoon post.
Gatverdamme.!
Ik hoop dat Sinterklaas je straks meeneemt.
Je ging lekker daar.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef TwyLight het volgende:
ONZ / [NB #191] Sebasser en Twylight slowchat
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
Door een dom iets ivm de EO en tweakers hebben ze me gebanned van alles wat hun in beheer hebben
Daaronder valt dus ook de welbekende IRC server van t.net met #fok en #moemoe
laatst kwam ik er weer op via een vaag bekende van mijdank noxje
ik had binnen een minuut of 10/15 meteen een email van hun jurisch adviesgever of zo
kortom 'je laatste waarschuwing nog 1 maal dit gezeik van ons overtreden en we gaan stappen ondernemen'
verdulleme laat me gewoon weer toe tot de server zodat ik niet tegen iedereen moet vertellen waarom ik banned 4 life ben en niet steeds jaloers worden op de mensen die er wel opkunnen
zo hebben ze ook iemand anders ontdekt en ook een mailtje gestuurd en ook banned van tweakers.net maar niet van de irc server
stom gezeik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |