Hmmm.. okeequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef moemoe het volgende:
Waarom niet Groningen? Sjah, Utrecht ligt centraal en daar worden altijd de baggermeets gehouden. Sebas stond toch bekend als een grote baggeraar.
In Grun wilden we een aparte meeting voor de mensen uit het STA topic. Dat is toch een ander apart groepje, waarbij vaak irl werd samengekomen in Grun.
Te vroeg gegaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie dan niet nét nog 1 post meer had zegmaar.
Dat zeker.quote:
Kende hem op zich wel persoonlijk, maar niet enorm goed of zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar toch, 65.432 was wel een episch aantal geweest. Als je dan toch moet gaan zegmaar.
Kende jullie sebas allemaal persoonlijk? Of alleen van fok?
Ik kende hem niet persoonlijk namelijk.
Kende hem vrij goed persoonlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar toch, 65.432 was wel een episch aantal geweest. Als je dan toch moet gaan zegmaar.
Kende jullie sebas allemaal persoonlijk? Of alleen van fok?
Ik kende hem niet persoonlijk namelijk.
Oh! Groeten terugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef remlof het volgende:
moemoe zit zonder internet en kan hier niet lezen en/of posten.
En ik moest de groeten aan Ziggo doen geloof ik
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Slecht nieuws, Seema ligt nog in het ziekenhuis al gevolg van een blindedarmontsteking en heeft gister nog een zware operatie ondergaan. De meet in juni gaat niet meer lukken, september moet hopelijk wel kunnen.
WTF, ik wist niet eens dat ze in het ziekenhuis lag.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Slecht nieuws, Seema ligt nog in het ziekenhuis als gevolg van een blindedarmontsteking en heeft gister nog een zware operatie ondergaan. De meet in juni gaat niet meer lukken, september moet hopelijk wel kunnen.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef teigan het volgende:
Afgelopen week moest ik zomaar ineens weer aan je denken. Even gezocht, en het was bijna een jaar geleden.
Vandaag precies een jaar.
Sterkte aan moemoe/familie/vrienden op deze dag.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef teigan het volgende:
Afgelopen week moest ik zomaar ineens weer aan je denken. Even gezocht, en het was bijna een jaar geleden.
Vandaag precies een jaar.
Sterkte aan moemoe/familie/vrienden op deze dag.
Hier ook... Mis m....quote:Op zondag 13 november 2011 14:57 schreef fraubitch het volgende:
2 jaar al. en toch nog regelmatig in mijn gedachten!
kneus.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1370032/4/
51#119251308]donderdag 15 november 2012 20:11[/url] schreef Daywalk3r het volgende:
Bah. Zo'n topic die ik niet in mijn AT wil.
quote:Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:17 schreef Maisnon het volgende:
3 jaar alweer, woah.. ik heb even nog oude topics waar we inzaten terug gelezen, 2007, 2008, kwam ook een foto voorbij die paul had gepostJaaa, SebasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Om de reden doos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |