Wat hij zegt. Kalm aan Sebas.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dag Sebasser. Maak het die admin daarboven maar goed lastig!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dag Sebasser. Maak het die admin daarboven maar goed lastig!
En sinds deze post moet ik steeds aan dit nummer denken:quote:
en terecht!quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is een heel mooi topic geworden
Ik heb wat linkjes toegevoegd aan de OP, dan is het overzichtelijker.quote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en terecht!Fijn dat dit en de eerdere topics er waren.
maar hoe zullen die 72 maagden eruit zien, allemaal zo'n 12 jaar of jonger, want moslims worden al op hun 12e ofzo ontmaagdquote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef Electro-Worm het volgende:
72 maagden enzo.
rest in peace mate
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Snakey het volgende:
Ik hoop dat je waar je nu bent wél door iemand achter het behang geplakt wordt.
Vooral zijn ouders vonden deze reacties erg komisch, hoewel ze nooit op FOK! kwamen herkenden ze Sebas hier goed in. (Meer anekdotes!quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keer naar Sebasser in zijn nieuwe huis... Letterlijk drie uren door Groningen gedoold... "Waar woon je dan?" "Bij een schaap!" "whut?" "Ja als ik uit mijn raam kijk zie ik een schaap, daar moet je zijn!"
Dwars door wegafzettingen heen rijden om aan bouwvakkers te vragen waar Sebas woontDie hele wijk daar drie keer door geweest...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef iteejer het volgende:
Ik kon niet op je begrafenis zijn, al heb ik dat nog wel geprobeerd. Op dat ogenblik zat ik in een redelijk zware vergadering, maar heb daar om 1600 aan de aanwezigen abrupt gevraagd om heel even een paar seconden stil te zijn voor een jongen die op dat ogenblik begraven werd.
De aanwezigen kenden je helemaal niet, het maakte desalniettemin indruk. En je kreeg je stilte.
Rust zacht.
Tjah, wat moeten we hierop zeggen. Hier werden wij ook even stil van…quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:06 schreef yvonne het volgende:
In 2006 waren er blijkbaar een hoop FOK!kers met slapeloze nachten en jij was meestal wel ergens aan het sebaggeren.
Op de Utrecht-meet kwam je toch maar mooi! Jong, verlegen, geen bier mogend.
En nu ben je weg en is dat voor velen een grote schok, en FOK! laat weer heel even zien wat het is: een community.
Ik zou zo graag moemoe even vast willen houden en knuffelen, bij deze.
Voor de ouders heb ik bijna geen woorden, hoe geef je troost aan ouders die hun kind verliezen?
Sebas genoot van FOK!, en wij genoten van Sebas.
Het ga je goed Sebas, waar je ook moge zijn.
Dit gedicht is zijn vader erg bij gebleven.quote:Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
Vaarwel, Sebasser, vaarwel
Je hebt ons nu verlaten
Je kon niet langer blijven
Het was je tijd
Je tijd om te gaan
we kunnen het niet geloven
Je was nog zo jong
we hebben niet eens afscheid kunnen nemen
Het is allemaal zo snel gegaan
Ik wou dat we je beter kenden
Nog meer van je wist
Maar nu is het te laat
Vaarwel, Sebasser, vaarwel
Het was je tijd
Je tijd om offline te gaan.
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zal er sowieso zijn, waar het dan ook is.
Toch jammer dat ie dan niet nét nog 1 post meer had zegmaar.quote:Waar ging het toch allemaal over in al die 65431 posts op FOK!?
Hmmm.. okeequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef moemoe het volgende:
Waarom niet Groningen? Sjah, Utrecht ligt centraal en daar worden altijd de baggermeets gehouden. Sebas stond toch bekend als een grote baggeraar.
In Grun wilden we een aparte meeting voor de mensen uit het STA topic. Dat is toch een ander apart groepje, waarbij vaak irl werd samengekomen in Grun.
Te vroeg gegaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie dan niet nét nog 1 post meer had zegmaar.
Dat zeker.quote:
Kende hem op zich wel persoonlijk, maar niet enorm goed of zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar toch, 65.432 was wel een episch aantal geweest. Als je dan toch moet gaan zegmaar.
Kende jullie sebas allemaal persoonlijk? Of alleen van fok?
Ik kende hem niet persoonlijk namelijk.
Kende hem vrij goed persoonlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar toch, 65.432 was wel een episch aantal geweest. Als je dan toch moet gaan zegmaar.
Kende jullie sebas allemaal persoonlijk? Of alleen van fok?
Ik kende hem niet persoonlijk namelijk.
Oh! Groeten terugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef remlof het volgende:
moemoe zit zonder internet en kan hier niet lezen en/of posten.
En ik moest de groeten aan Ziggo doen geloof ik
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Slecht nieuws, Seema ligt nog in het ziekenhuis al gevolg van een blindedarmontsteking en heeft gister nog een zware operatie ondergaan. De meet in juni gaat niet meer lukken, september moet hopelijk wel kunnen.
WTF, ik wist niet eens dat ze in het ziekenhuis lag.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
Slecht nieuws, Seema ligt nog in het ziekenhuis als gevolg van een blindedarmontsteking en heeft gister nog een zware operatie ondergaan. De meet in juni gaat niet meer lukken, september moet hopelijk wel kunnen.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef teigan het volgende:
Afgelopen week moest ik zomaar ineens weer aan je denken. Even gezocht, en het was bijna een jaar geleden.
Vandaag precies een jaar.
Sterkte aan moemoe/familie/vrienden op deze dag.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:57 schreef teigan het volgende:
Afgelopen week moest ik zomaar ineens weer aan je denken. Even gezocht, en het was bijna een jaar geleden.
Vandaag precies een jaar.
Sterkte aan moemoe/familie/vrienden op deze dag.
Hier ook... Mis m....quote:Op zondag 13 november 2011 14:57 schreef fraubitch het volgende:
2 jaar al. en toch nog regelmatig in mijn gedachten!
kneus.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1370032/4/
51#119251308]donderdag 15 november 2012 20:11[/url] schreef Daywalk3r het volgende:
Bah. Zo'n topic die ik niet in mijn AT wil.
quote:Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:17 schreef Maisnon het volgende:
3 jaar alweer, woah.. ik heb even nog oude topics waar we inzaten terug gelezen, 2007, 2008, kwam ook een foto voorbij die paul had gepostJaaa, SebasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |