Ze gaan niet meer open voor ze zeker weten dat de duivel er niet meer in kanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mahja,
ik wil een serieus topic openen,
maar volgens mij kan je niet eens meer een topic openen
ik deed het heel snelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, effe slapen, met de handen boven de dekens! truste![]()
ITS DORKSIDED!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:23 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Ze gaan niet meer open voor ze zeker weten dat de duivel er niet meer in kan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:25 schreef Nosh het volgende:
Ik had een heel mooi topic gemaakt over Aanraken (is een vriendin die een arm om je heen slaat wel of niet volgens de Bijbel?) , en dan flikken ze me dít!
Goed of nietquote:Weetje wat ik apart vind van moeders met jonge meisjes die al 'borstjes' beginnen te krijgen ?
Meestal vinden die moeders/vaders dat helemaal niks en zijn ze bang dat het in deze maatschappij pedofilie aantrekt en daarom die ouders het maar proberen te verbergen door meisjes van 9 tm 12 kleding te geven die het verbergt.
terwijl ook veel andere moeders het juist leuk vinden en kleden die dochters al helemaal alsof ze 14 zijn terwijl ze nog maar 10 zijn.
Dit is toch een soort van ouder zijn dan je bent gedoe ?
en dan vinden ze het raar als dochterlief met een SOA aankomt omdat hun dochter al sex heeft gehad met een persoon van rond de 16 tm 48.
ik weet niet waarneer hun dochters seksuele voorlichting krijgen, maar ik vermoed dat het een heletijd later is dan de eerste keer dat ze een jongen zoenen waarna het gestaag opgebouwd wordt dmv aanpraten van de jongen.
Als ze nu gewoon eerder ermee beginnen, desnoods op scholen ? (al lijkt me dit raar om met dat soort mensen te bespreken ? )
of dat die moeders niet hun dochter zo 'leuk' willen aankleden?
ik snap dat die meisjes er leuk en stoer uitwillen zien en dat een prinsessenjurk een beetje te kinderachtig is.
ik dacht laten we bidden tot onze vader!
laten we bidden dat god ons kleren schenkt die allemaal gelijk zijn!
jong oud man vrouw jongen meisje !
Dat is toch Keitof !?
ja man weet ik veel wat ze nogmaal zeggen ?quote:
Het was juist positief bedoeld, het klinkt zo revotrutterig als maar kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja man weet ik veel wat ze nogmaal zeggen ?
Dat is potverdikkie een gode idee mijn beste bilnaatmaatje' (beter ?)
Ja dat klinkt primaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is potverdikkie een gode idee mijn beste bilnaatmaatje' (beter ?)
Gaat goedkomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:05 schreef Sebasser het volgende:
Zoals ik al zei in het andere topic,
http://forum.credible.nl/
Begin rustig aan en bouw het langzaam op tot je op topsnelheid zit en er 30 topic's per 5 min open gaan
ik heb iets raarsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:17 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Gaat goedkomenechter niet meer vandaag
![]()
omfgquote:Berichten
1
Laatste bezoek
september 14, 2005, 17:54:54
Moderator was al bezetquote:Account: moderator
Okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:43 schreef Prowl het volgende:
OMG, ik heb het nu pas in de gaten wat er allemaal mogelijk is
Mijn naam is haas.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:43 schreef Prowl het volgende:
OMG, ik heb het nu pas in de gaten wat er allemaal mogelijk is
Welke fokker heeft daar admin rechten voor elkaar gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |