quote:Op maandag 27 maart 2006 23:04 schreef Steve-O het volgende:
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?forumid=5774833&postareaid=5787128&postthreadid=6309255!
als je overal 'god' door 'yvonne' vervangt is het net Fok!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef PonyLover het volgende:
[..]
ik kan nu inloggen op dat forum, dus dat wordt lachen
![]()
Die EO-kinderen verzinnen een compleet eigen wereld. Hulde voor de bashers hier. In het maatschappelijk belang.quote:
d'r moeten meer mensen registreren is leukquote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
als je overal 'god' door 'yvonne' vervangt is het net Fok!![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef PonyLover het volgende:
Zo ff gepost in een leuk topic met een vraag over het bewaren van de maagdelijkheid![]()
![]()
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?forumid=5774833&postareaid=5787128&postthreadid=7023832
ik zal op dat forum nog wel sneller een ban te pakken hebben dan hier![]()
ik voorzie een permban binnen 24 uur voor jequote:Zo is het dus toegestaan en ook heel prettig voor beiden om elkaar te vuistneuken (bij vriendin wel anaal doen ivm maagdelijkheid). Het is heelijk om elkaar zo te leren kennen en je weet dat het mag van de here God.
check topicquote:Op maandag 27 maart 2006 23:24 schreef PonyLover het volgende:
[..]
d'r moeten meer mensen registreren is leuk![]()
is in 2 minuten gedaan, geen (geldige)email nodig en zo
ik ben P-L![]()
quote:op die site stond dat je ook de 2e en 3e keer best kan bloeden, doordat je niet nat genoeg of te gespannen bent.
ReLo welkomquote:
ze zijn nu bezig met een mega bidsessie voor jullie zieltjes. Met meneer Knevel als hun voorganger.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef PonyLover het volgende:
Er is daar behalve ons alleen geen (christen)hond online, jammer genoeg.
tsja, het is natuurlijk ook al wel heidens laatquote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef PonyLover het volgende:
Er is daar behalve ons alleen geen (christen)hond online, jammer genoeg.
Toch nog maar even een topic gedaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
tsja, het is natuurlijk ook al wel heidens laat
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Toch nog maar even een topic gedaan![]()
Ik denk meestal aan paarden...
Ben benieuwd hoelang ze die 'schreeuw je mening van de daken' banner daar nog houden nadat ze jullie posts hebben gelezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Toch nog maar even een topic gedaan![]()
Ik denk meestal aan paarden...
quote:"Gods kracht was bizar aanwezig. Hij heeft zoveel van zijn goedheid laten zien. Hij is echt gaaf." - Judith
jah, maar je kan zo een nieuw account aanmakenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:39 schreef PonyLover het volgende:
We hebben allemaal een ban geloof ik, op het EO forum.
ChristenPonyquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, maar je kan zo een nieuw account aanmaken
http://forum.eo.nl/mmbob/thread.jsp?forumid=5774833&postareaid=5787128&postthreadid=7023988
quote:ls je nou zorgt dat je huwelijksnacht op de eerste dag van je menstruatie is trapt die sukkel waarmee je net getrouwd bent er ook wel in
Posts worden gewist, maar topics wissen schijnt nog niet te lukken... Geen christelijke FA meer wakker waarschijnlijkquote:Gebied : Relaties Onderwerpen : 183 Berichten : 10923 Bekeken : 229868
Laatste bijdrage : maart 28, 2006, 01:19:46 door ponypony : 'removed'
Mijn 'IJsmeis' en 'Sla hier Jezus met je Piemel" topic's zijn toch echt weg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Posts worden gewist, maar topics wissen schijnt nog niet te lukken... Geen christelijke FA meer wakker waarschijnlijk
Oh, dan schijnen ze mijn 'alternatieven voor masturbatie' topic toch wel leerzaam te vindenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:36 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Mijn 'IJsmeis' en 'Sla hier Jezus met je Piemel" topic's zijn toch echt weg.
ach, Fuifduif heeft zich al aardig aangepast!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:41 schreef Doderok het volgende:
Zouden ze dit topic al gevonden hebben? Voor een admin niet moeilijk, effe kijken naar de http_referer...
Krijgen we binnenkort nog meer Tiesemansen en Fuifduiven ...![]()
moeten die arme EO'ers de hele nacht op blijvenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:44 schreef Sjoe538 het volgende:
Hm, half uurtje pauzen geven dan nieuwe topics openen?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:44 schreef Sjoe538 het volgende:
Hm, half uurtje pauzen geven dan nieuwe topics openen?
Ja je moet watquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:02 schreef outcast_within het volgende:
alleen die namen zijn wel een beeeetje doorzichtig
morgen weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:06 schreef outcast_within het volgende:
ah subtiliteit waar ben je als het nodig is
Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer) of bevat een fout.quote:
Dat is een ban jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:09 schreef Sebasser het volgende:
Sjit
hoe weet ik of ik gebanned ben ?
of hebben ze een soort van voiced mode aangezet ? (IRC gedoe)
als ik een topic open (probeer) blijft ie gewoon op dezelfde pagina zonder het te openen.
net als in reacties
gheh, dan hebben ze per ongeluk een serieus (klaag) topic gewistquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer) of bevat een fout.
The requested object does not exist on this server. The link you followed is inaccurate, outdated or not available.
Ik maak een nieuw account aanquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:14 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, ik snapte het eerst ook al niet... op fok! is dat toch iets duidelijker
We moeten ze even een uur of wat met rust laten, morgen vertouwen ze iedereen weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik maak een nieuw account aan
Jan jaap Van Der Molen. ()
en ik ben al meteen geblokt
Wss Total lockup
Mahja,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:19 schreef PonyLover het volgende:
[..]
We moeten ze even een uur of wat met rust laten, morgen vertouwen ze iedereen weer![]()
jah, effe slapen, met de handen boven de dekens! trustequote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:19 schreef PonyLover het volgende:
[..]
We moeten ze even een uur of wat met rust laten, morgen vertouwen ze iedereen weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |