Gelukkig ik krijg de gewenste reactie's, ik ben geloof ik de duivel en ze bidden voor me
(ik ben 'vader')
--------------------
reacties:
Op 27 maart 2006 om 08:13 uur zei GodFan:
Kunnen die
spammende athe?sten niet geband worden ofzo? Ik vindt ze hier niet echt een toegevoegde waarde hebben.
Op 27 maart 2006 om 08:13 uur zei Koen:
ik heb een vraagje aan de redactie/admin om degene die, die *rare berichtjes, hierop zet te bannen, of iig de berichten weg te halen.
Verder vraag ik de andere bezoekers van de site om te bidden voor de zieke geest van degene die achter deze* berichten zit. In Jezus Naam
Op 27 maart 2006 om 08:13 uur zei ..:
ik vind het echt vreemd dat al deze reacties geplaatst worden.
.sowieso die reactie van die vader, ok, logisch dat ie boos is, maar dan hoeft het er niet zo raar in te zetten, hij is eraan gehecht...is die vader zelf wel zo goed bezig dan? ![]()
het spijt me dit te moeten zeggen, maar dat vraag ik me dan ook echt af..de manier waarop hij dit zegt.. dat is niet goed.
Op 27 maart 2006 om 08:11 uur zei ruben:
stukjes die ik hieronder lees zijn echt afschuwelijk! het is
duidelijk een voorbeeld dat de duivel ook hier aanwezig is! En ook helaas op het weekend:( het is jammer om zulke reacties te lezen maar het is duizend keer mooier om de reacties te lezen over Gods goedheid! Want 1 ding is duidelijk de duivel wint het NOOIT van GOD!!!
Op 27 maart 2006 om 08:11 uur zei Lies:
Waar slaan deze reacties op?
Die vader is egt niet goed bij zn hoofd....misschien moet hij onder t mes???Op 27 maart 2006 om 08:10 uur zei Lies:
Waar slaan al deze reacties op??? Die vader is egt gestoord!
--------------------
mijn bericht
--------------------
Op 27 maart 2006 om 07:49 uur zei vader:
Ik wil hier toch echt nog even terug komen op het mibruik van mijn dochter op jullie kamp. een aantal mensen neemt mij hier niet helemaal serieus, waaromder Jonas. Beste Jonas mijn dochter heeft inderdaad twee gaten, die ik als goed christelijk vader ook prima weet te vinden. Het probleen is dat de artsen nu al de hele morgen bezig zijn het gedeelte tussen de vagina en de anus van mijn arme dochter te hechten, ze schreeuwde het uit. Als ik mijn 16 jarige dochter op bijbelkamp stuur weet ik dat daar ook wel eens wat ruwere spelletjes gespeeld worden maar nachten lang uitgewoond worden door een dozijn puistige pubers hoordt daar naar mijn idee echt niet bij. Ik heb de verantwoordelijken inmiddels ingelicht en zal ook verdere stappen moeten nemen. Ik hoop en bid dat onze knappe artsen de schade zoveel mogelijk kunnen herstellen maar ik vrees dat mijn dochtertje nooit meer de de nauwe anus en het strakke kutje zal krijgen waar ik zo aan gehecht ben.
Het gedrag op het kamp was tegen Gods wil!!!!
------------------
kansloos