Ik heb vanmorgen netjes basecoat en 2 laagjes lak op gedaan maar ben idd de deur uit gegaan zonder topcoat, hij staat nog steeds netjes klaar om opgedaan te worden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoeveel lagen zaten er dan wel niet op? Of had je geen Topcoat gebruik?
Mijn TC van Konad wordt trouwens erg stroperig en dik
Nou gewoon op volgorde van de nummers...de grofheid wordt steeds fijner en op het laatst heb je een mooie gladde nagel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:44 schreef Mirjam het volgende:
oeh oeh, nu wil ik naar de action!
zeg, ik heb nu die vijl met 4 opties van essence;
1 to trim
2 to clean
3 to smooth
4 to polish
kan iemand me vertellen hoe ik hem moet gebruiken om m'n nagels op te ruwen zodat m'n nagellak niet bij het minste of geringste eraf klettert? ik heb echt geen flauw idee namelijk
Voor die 1,39 hoef je het iig niet te latenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
Ow dat is een leuk setje van de Action! Die gele past leuk bij mijn andere kleurtjes voor skittles!
Mooi blauw Es!
Mijn kwastje kleurt ook wel eens mee als ik een donkere kleur op heb. Ik laat het kwastje altijd een beetje weken in de topcoat. Er komt dat wel een beetje kleur in je flesje natuurlijk maar dat is zo weinig dat je het niet ziet.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:52 schreef Puckzzz het volgende:
Nu OP met foto's
es70 - Ik was bijna nog de Action ingedoken vandaag, zo jammer dat ik dat niet gedaan heb
maar het was volgens mij juist de bedoeling dat m'n nagels wat ruwer werden, zodat de nagellak langer blijft zitten? begreep ik uit het vorige topicquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou gewoon op volgorde van de nummers...de grofheid wordt steeds fijner en op het laatst heb je een mooie gladde nagel.
Mooooiquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja mijn creatie van vandaag. Beetje saai voor mijn doen maar ik vind de rode kleur gewoon té mooi om te bedekken met Konad. Grijs is zelf gemengd.
[ afbeelding ]
heel mooiquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja mijn creatie van vandaag. Beetje saai voor mijn doen maar ik vind de rode kleur gewoon té mooi om te bedekken met Konad. Grijs is zelf gemengd.
[ afbeelding ]
Poepiesjiek zo hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:57 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
als je het on der de 22 euro houdt is er sowieso niks aan de handquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:05 schreef PartyHardy het volgende:
Leuke avatar Puckzzz!
Ik wil gaan bestellen bij dollar nail art (ik hou van koopjes)
Weten jullie of het een betrouwbare webshop is?
En boven welk bedrag gaat de douane zich ermee bemoeien?
Hopelijk kunnen jullie me helpen want bestel niet vaak via een webshop, vind het wel spannend
Verder zou ik graag willen weten wat het verschil is tussen rhinestones en faceted studs?
Ik zou dan alleen stap 1 en 2 doen denk ik al ken ik die vijl niet. En ik heb zelf de verguisdequote:Op zaterdag 14 november 2009 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar het was volgens mij juist de bedoeling dat m'n nagels wat ruwer werden, zodat de nagellak langer blijft zitten? begreep ik uit het vorige topic
Gewoon zachtjes over je nagelbed heen gaan met de eerste, trim, denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:44 schreef Mirjam het volgende:
oeh oeh, nu wil ik naar de action!
zeg, ik heb nu die vijl met 4 opties van essence;
1 to trim
2 to clean
3 to smooth
4 to polish
kan iemand me vertellen hoe ik hem moet gebruiken om m'n nagels op te ruwen zodat m'n nagellak niet bij het minste of geringste eraf klettert? ik heb echt geen flauw idee namelijk
Volgens mij had ik daar gelezen dat een minimale bestelling 25 dollar is... Ik weet persoonlijk niet of ik tot zo'n bedrag zou komen met steentjes enzo... Misschien is het wel leuk om hier met een aantal mensen te bestellen en verzendkosten te delen (had er ook leuke dingen gezien).quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:05 schreef PartyHardy het volgende:
Leuke avatar Puckzzz!
Ik wil gaan bestellen bij dollar nail art (ik hou van koopjes)
Weten jullie of het een betrouwbare webshop is?
En boven welk bedrag gaat de douane zich ermee bemoeien?
Hopelijk kunnen jullie me helpen want bestel niet vaak via een webshop, vind het wel spannend
Verder zou ik graag willen weten wat het verschil is tussen rhinestones en faceted studs?
Klopt ik vond het ook best veel 25 dollar, maar omgerekend valt het best mee.. Ik vind het leuke om dat soort frummeldingetjes te kopen dan dure lakjes te bestellenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar gelezen dat een minimale bestelling 25 dollar is... Ik weet persoonlijk niet of ik tot zo'n bedrag zou komen met steentjes enzo... Misschien is het wel leuk om hier met een aantal mensen te bestellen en verzendkosten te delen (had er ook leuke dingen gezien).
zal ik later ff doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon zachtjes over je nagelbed heen gaan met de eerste, trim, denk ik.
Kan je een foto maken van die kant?
Dacht ik ook!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:
je mag nagellak niet schudden anders komen er bubbels en streepies op je nagel toch
Ik denk dat stap 1 is om je nagel in model te vijlen, en niet de bovenkant van de nagel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
de vijl:
heb stap 1 en 2 gefotografeerd
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten hoe Miss Sporty lakt. Ze staan er zo erg bekend om dat ze testen op dieren, dat ik er al geen zin meer in hebquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:08 schreef .ZilveR. het volgende:
1 dag niet posten en gewoon een heel topic gemist![]()
Mijn Essence Disco Glam zit er gewoon al van maandag op zonder gechip und so (en zonder topcoat)![]()
Etos heeft ook leuke kleurtjes van Miss Sporty voor ¤1.99, maar ik heb geen idee of dat wat is, weet iemand dat soms?
Die heb ik ook! Hijs echt leuk ja, lekker vrolijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Essence 40 Groovy opgedaan. Leuk kleurtje, als ik Konad zou hebben zou dit een prachtige onderkleur kunnen zijn!
Zonder en met flits, in het echt lijkt hij wel wat blauwer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee laagjes.
Oh volgens de website is Miss Sporty nu wel dierproefvrij, was een paar jaar terug nog niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef .ZilveR. het volgende:
hmm dan nog eens bedenken over dat miss sporty gedoe...
Rly??quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:26 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Miss Sporty lakt. Ze staan er zo erg bekend om dat ze testen op dieren, dat ik er al geen zin meer in heb.
Wat hebben ze zoal in de aanbieding?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar gelezen dat een minimale bestelling 25 dollar is... Ik weet persoonlijk niet of ik tot zo'n bedrag zou komen met steentjes enzo... Misschien is het wel leuk om hier met een aantal mensen te bestellen en verzendkosten te delen (had er ook leuke dingen gezien).
Alléén maar nailart-dingen. Steentjes, van die platte glimmende figuurtjes, striping-tape, etc...quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat hebben ze zoal in de aanbieding?
Oh ik zal eens kijken danquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alléén maar nailart-dingen. Steentjes, van die platte glimmende figuurtjes, striping-tape, etc...
En: de oplader van mijn laptop is kapot.... batterij resterend: 57 minuten (43%)![]()
Dat wordt een winkel zoeken die morgen open is... (anders moeten lief en ik samen doen met 1 PC...
)
Het is een glow-in-the-dark topcoat, de glow zakt naar de bodemquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:
je mag nagellak niet schudden anders komen er bubbels en streepies op je nagel toch
Nee ik had het dus foutquote:
Klik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat hebben ze zoal in de aanbieding?
Omdat mijn spulletjes waarschijnlijk toch niet in een klein pakketje passen (potjes en tubes enzo)quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Waarom een magepakket en niet per 9? dan heb je veel minder kans op het betalen van de invoerrechten....
Over welke website hebben we het hier?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alléén maar nailart-dingen. Steentjes, van die platte glimmende figuurtjes, striping-tape, etc...
En: de oplader van mijn laptop is kapot.... batterij resterend: 57 minuten (43%)![]()
Dat wordt een winkel zoeken die morgen open is... (anders moeten lief en ik samen doen met 1 PC...
)
Ik vind de site echt Kut...niet eens een vergroting of dergelijk, gewoon dat fucking veuls te kleine fotookequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:47 schreef PartyHardy het volgende:
Die folie wil ik ook echt gaan proberen, kun je zoveel leuke dingen mee doen
ik zal dadelijk of morgen mijn nieuwe creatie posten, nu snel optutten voor vanavond!
Aah wat een lief kleurtjequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:
We hebben een T![]()
We hebben een V![]()
We hebben een P![]()
We hebben een Tee to the Vee to the Pee![]()
Hai![]()
China Glaze, Preppy Pink:
[ afbeelding ]
Die komt in de volgende bestelling mee voor dochterliefquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:
We hebben een T![]()
We hebben een V![]()
We hebben een P![]()
We hebben een Tee to the Vee to the Pee![]()
Hai![]()
[ afbeelding ]
Ik ook want ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:26 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Miss Sporty lakt. Ze staan er zo erg bekend om dat ze testen op dieren, dat ik er al geen zin meer in heb.
Net als L'oreal, Maybelline en Rimmel.
Essie, ORLY, O.P.I, China Glaze, Color Club enzo allemaal niet![]()
Maar ja dat boeit lang niet iedereen natuurlijk, ik probeer het altijd iig zoveel mogelijk te mijden, al kan je het helaas niet altijd achterhalen.
ik heb 2 manden vol, 2 maanden geleden had ik er 3quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef PeRi het volgende:
Ik heb al mn lakjes gekiekt, omg het zijn er 35 en tot 1,5 maand geleden had ik er altijd maar 8-10.
Oeh mooie kleur. Ik vind blauwe lak erg gaaf, maar het staat me gewoon nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Essence 40 Groovy opgedaan. Leuk kleurtje, als ik Konad zou hebben zou dit een prachtige onderkleur kunnen zijn!
Zonder en met flits, in het echt lijkt hij wel wat blauwer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee laagjes.
Baas boven baas jijquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 2 manden vol, 2 maanden geleden had ik er 3
ik ben bang dat het hier dadelijk ook zo is, zie allemaal leuke lakjes en wil toch ook meer met mijn nagels gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef PeRi het volgende:
Ik heb al mn lakjes gekiekt, omg het zijn er 35 en tot 1,5 maand geleden had ik er altijd maar 8-10.
en ook gewoon meer en meer willen bestellen hequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Baas boven baas jij. Ik durf ze niet te plaatsen hoor, ik schaam me dood als ik er zo naar kijk
.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Mirjam het volgende:
en dus wel eerst op het internet zetten he, tinypic bijvorbeeld
Okey bedankt!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:55 schreef PartyHardy het volgende:
ja de link van de foto tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten..
in tinypic staat zo'n soort link er geloof ik ook al bij, en anders kun je die tags er zelf bij zetten
Edit: ooh sorry, veel te late reactie;)
Ik heb de foto nu gezien, 1 is te ruw...denk ik..quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zal ik later ff doen.
rare vraag, maar vijl je dan van voor naar achter, of van links naar rechts?en dan je hele nagel vijlen toch?
thanks obliquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb de foto nu gezien, 1 is te ruw...denk ik..
Dus met 2 gewoon een beetje opruwen, de vijl het werkt laten doen, bijna geen druk uit oefenen.
Welke beweging je maakt, maakt niet zoveel uit, zolang het "glim"laagje van je natuurlijk enagels maar een beetje matter is.
Stomme tinypic, die komt zo vaak niet naar boven qua foto's
ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:21 schreef zoeperzazke het volgende:
wie had hier nou de china glaze atlantis en waar heeft deze persoon die besteld?
nee, ik wil dat m'n nagellak goed blijft zitten inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik hem eigenlijk zelden, maar als ik hem gebruik gewoon stap 1 tot 4. Dan glimmen ze helemaal. Maar dat wil jij juist niet
.
ik:quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:21 schreef zoeperzazke het volgende:
wie had hier nou de china glaze atlantis en waar heeft deze persoon die besteld?
dat had ik met mahoganie (jaja, helaas geen swatch, hij chipte zo snelquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik:
http://stores.shop.ebay.nl/Top-nail-shop__W0QQ_sidZ214214503?_nkw=atlantis&submit=Zoeken
![]()
wel een verdomde pleuris lak om van je nagels af te halen, meen ik serieus, vijlen, weken en watjes doordrenken met nagellak remover... niets lijkt te werken... maar daarintegen de lak blijft een week zitten zonder te chippen, en dan ga ik ermee in bad, mee naar bokstraining, maak er eten mee, werk de hele dag etc.
het is een erg mooi lakje, maar geen lak om elke dag van kleur te wisselen![]()
San staan heel veel kleurtjes juist heel mooiquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:01 schreef PeRi het volgende:
Ik ben wel een beetje genezen nu, ik vind wel dat ik echt genoeg heb. Als ik op sites ga gluren, vind ik veel toch niet zo mooi voor mij, veel kleurtjes staan niet bij mijn bruine huid, dus dat nu eens een voordeel. Ik zit wel met smart te wachten op die konad plates!
Wow, mooie schattig kleurquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
71quote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
Ben even zeer benieuwd, hoeveel lakjes hebben jullie?
Dat vind ik nou zo leuk van een man...een nagellakjes tikquote:Op zondag 15 november 2009 08:29 schreef buzzwheedle het volgende:
hoi
ik heb ook een behoorlijke nagelverslaving en lees al een tijd mee. ben helemaal gelukkig dat er meer mensen zijn met deze 'afwijkiing'
ga binnenkort eens kijken of ik ook wat foto's kan posten
quote:Op zondag 15 november 2009 10:35 schreef moussy het volgende:
Maar natuurlijk mocht ik mijn schoen zettenwij zitten nog vol op in de sint-spanning met de jongste (die is 6) het is een witte van gosh, door mijn dochter uitgezocht
Lang leve de aanbiedingbakken van kruidvat
De jongste besloot gister tijdens de intocht dat we allemaal onze schoen moesten zetten, vooral ook omdat ik al de hele dag als debieltje met mijn hema-minimijter opliep
![]()
Ik ga mn natte kranten maar eens lakken, maar eerst appelflapjes maken, daar krijg ik nu zo maar zin in! Bedankt Mayla
¤19.50 verzendkostenquote:Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef Mayla het volgende:
Ohh hebbuh!!!!!!![]()
Ken die site niet trouwens...shippen ze naar NL?
86 kleurtjesquote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
oow ja, ik heb gisteren even mijn lakjescollectie geteld: 54 stuks![]()
Voordat ik dit topic ontdekte had ik denk ik een lakje of 10 a 15.
Ik post hier sinds topic nummer 3 (mijn eerste post was daar op 8 september) dus reken maar uit hoeveel lakjes ik in korte tijd gekocht heb![]()
Ik weet het nu zeker: ik ben verslaafd!! Maar ik vind het helemaal niet erg, I love it![]()
![]()
Eigenlijk haat ik dit forumquote:[b]
Iemand ervaring met deze site? Ik was zo dom om op de banner onderaan de pagina te klikken
http://www.german-dream-nails.com/
Het was maar een geintje....wordt er zo zwaar aan de term 'SC' getild?quote:Op zondag 15 november 2009 12:34 schreef Mirjam het volgende:
modbreak:
dames, ik heb het (+SC) stukje uit de topictitel gehaald.
ik denk dat het belangrijk is dit vooral een nagelreeks te laten zijn.
tuurlijk, een klein beetje on the side kletsen is geen probleem, maar laten we voorkomen dat deze leuke reeks in een slowchat verzandt met hier en daar nagels
nee hoorquote:Op zondag 15 november 2009 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was maar een geintje....wordt er zo zwaar aan de term 'SC' getild?
Betersjappiesquote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
OT
Ik heb buikpijngisteren canneloni gemaakt voor het eerst, maar het recept (in het duits op de zijkant van de verpakking) niet goed gelezen, en dus geen saus óver de rolletjes gedaan maar alleen erin en een beetje kaas erover. Dus de pasta was nog helemaal niet goed gaar. We hebben het wel opgegeten en het smaakte ook heerlijk door mijn superduper sausje, maar nu doet buikkie auw
en ik kan toch echt heel lekker koken, ik vind het dan ook behoorlijk stom van mezelf
![]()
Moussy, mocht jij je schoen zetten?!
Je profiel zegt dat je een piemeltje hebt, en de computer maakt geen foutenquote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckz
de laatste keer dat ik keek was ik toch echt een meisje hoor
Volgens mij vind ik 'm mat mooierquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Gister gelakt met O.P.I YDKJ Suede
Zonnebankje zou geen kwaad kunnen![]()
[ afbeelding ]
En vandaag een topcoatje er overheen,en weer ff alles netjes gevijld![]()
[ afbeelding ]
Mooie kleurquote:Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
China glaze, Recycle
met rinestones
Ik doe niet mee, ik kan niets met het thema....quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef veels het volgende:
Zo ik heb weer nieuwe gelnagels gezet, nu voor de 2de keer en het ging nog beter als de eerste keer!
Vergeten jullie trouwens de wedstrijd op hyves niet? http://konad-nagelfans.hyves.nl/?ref=sr
oeh!Oeh! WieWatWaar??quote:Op zondag 15 november 2009 15:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Puckzzz ik vind dat je je creatie die je in je mooie nieuwe avatar ziet, moet inzenden voor die Essence Nail art contest![]()
![]()
Wie kan dat nou toppen??
Ja ik had een paar weken terug een foldertje van Essence meegenomen uit de Kruidvat en daar stond het allemaal in! Heb die alleen weggegooid ben ik bang en kan het online alleen niet terugvinden, en als ik Google kom ik op m'n eigen post uitquote:
Ahh balen zegquote:Op zondag 15 november 2009 16:02 schreef Debsterr het volgende:
Allebei m'n duimen compleet gescheurd.
38 lakjes (Essence,Hema,catrice, allemaal goedkope lakjes en één uitschieter,Holo lak van Koh van 15 euro waar ik spijt van hebquote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
69 flesjes, 67 kleurtjes (2 dubbele dusquote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
Ikquote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Tammymara het volgende:
Wie het zei van de action, Dank je wel. Koopzondag en sinterklaasintocht, Ik kon het niet laten om bij de action binnen te gaan.Stonden ongeveer 30 man in de rij,maar toen ging net een nieuwe kassa open waar wij stonden dus binnen een minuut alweer buiten met twee verpakkingen met elk zes flesjes (mijn excuus: ze zijn maar klein en als ze leuk zijn dan heb ik straks niks meer als ik ze één keer op heb gedaan)
Ik helemaal blij,manlief blij dat ik met weinig tevreden ben.
Leuke nagels allemaal en leuke lakjes, en die foto met die mijter, Ik lig in een deuk
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het buikkie is het weer OK, thnx for askingquote:Op zondag 15 november 2009 18:43 schreef Mayla het volgende:
Moooooooi!! Hebbuh!!![]()
Puckzzz hoest met het buukske? Is het weg?
Koekjes bakken met zoonlief is geslaagd! En mn nagellak zit ook nog perfectNiet eens een topcoat gebruikt.
Mja, ze scheuren wel vaker, ga binnenkort lekker nagels laten zetten! Dan heb ik met m'n verjaardag mooie nagelsquote:Op zondag 15 november 2009 16:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ahh balen zeg![]()
Gelukkig vallen de duimen nooit zo op dus misschien kom je er nog wel goed mee weg?
Oehh zonde,het was zoo moooiiquote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb maar een week garantie mayla..![]()
afrader, blauwe lak van 2 true
en ik deed echt helemaal niets, me duim is ook al naar de maan en me middelvinger zit ook alweer een hap in![]()
[ afbeelding ]
![]()
*gaat weer alles eraf halen*
quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
Compleet OT maar toch wel triest: sebasser is overleden![]()
kende hem natuurlijk niet persoonlijk maar wel voorbijzien komen in allerlei topics.
ik geloof dat ze 65 euro voor een nieuwe set rekenenquote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oehh zonde,het was zoo moooii
1 week garantie? Nou lekker dan, ik zou toch nog even laten weten dat je niet tevreden bent hoor.. Is misschien voor haar ook alleen maar handig.
In Utrecht in de Bijenkorf zit trouwens een goede heb ik gehoord, wel duur denk ik, is een O.P.I salon. Maar mocht je jezelf ooit een keer willen verwennen...
Ja maar liever iets meer betalen dan zo'n slechte set,ik wil je echt niet beledigen maar ze zijn echt lelijk hoor,nog steeds,te dik en te breed ze lijken er wel zo opgeplakt ofzo.Echt nogmaals wil niet beledigend zijn maar kan me hier zo kwaad over maken,het ziet er gewoon niet uit,je moet gewoon terug gaan en ze goed laten maken.Als ze dat niet kan zou ik willen dat ze ze eraf zou halen en'(een gedeelte)m'n geld terug willen,zou het echt niet aan kunnen zienquote:Op zondag 15 november 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik geloof dat ze 65 euro voor een nieuwe set rekenenmijn nagels groeien als kool dus ik ga daar niet aan beginnen haha..
hier ben ik het wel een beetje mee eens....quote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar liever iets meer betalen dan zo'n slechte set,ik wil je echt niet beledigen maar ze zijn echt lelijk hoor,nog steeds,te dik en te breed ze lijken er wel zo opgeplakt ofzo.Echt nogmaals wil niet beledigend zijn maar kan me hier zo kwaad over maken,het ziet er gewoon niet uit,je moet gewoon terug gaan en ze goed laten maken.Als ze dat niet kan zou ik willen dat ze ze eraf zou halen en'(een gedeelte)m'n geld terug willen,zou het echt niet aan kunnen zien
quote:Op zondag 15 november 2009 20:02 schreef Daph_ het volgende:
@ snr; verkopen ze dat bij Ici Paris?![]()
*morgen kijken gaat*
Ik vind de kleur zooooo gaaf, maar ik kan 'm online niet te koop vinden * search continues * (polish is discontinued)
quote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar liever iets meer betalen dan zo'n slechte set,ik wil je echt niet beledigen maar ze zijn echt lelijk hoor,nog steeds,te dik en te breed ze lijken er wel zo opgeplakt ofzo.Echt nogmaals wil niet beledigend zijn maar kan me hier zo kwaad over maken,het ziet er gewoon niet uit,je moet gewoon terug gaan en ze goed laten maken.Als ze dat niet kan zou ik willen dat ze ze eraf zou halen en'(een gedeelte)m'n geld terug willen,zou het echt niet aan kunnen zien
Ja wauwiequote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zucht![]()
Als je 'm vindt, laat me weten waar![]()
Zit al tijden te zoeken in de Ici Paris, maar ben bang dat het al een oudere collectie is
geeft niet hoor, ik vind ze zelf ook vreselijk dus dat scheeltquote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Misstique het volgende:
* Misstique is nu druk bezig om OPI Russian Navy op de nagels te krijgen.
Ik heb zo'n DiY set en moet zeggen dat dat er nog beter uitziet hoor, en die blijven ook gewoon goed zitten. Je kan ze zelf in de gewenste vorm vijlen enblahblahblah... 't is maar net hoe handig je ermee bent. Nu zijn al mijn nagels au naturel, maar als er 1 breekt gaat er een neppert opquote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zou het er waarschijnlijk ook wel voor over hebben, maar ja ik leg ook zo 50/60 euro neer voor de kapper en mensen denken dan 'die is niet goed![]()
'.
Het is wel een hoop geld, maar wat leg je normaal neer? 40/45? Ik betaal denk liever 65 euro voor een mooi resultaat dan 45 euro voor iets waar ik niet tevreden mee ben. Vermijd iig die nageltoko op Hoog Catherijne met al die Maleisische (sp??) meisjes, daar heb ik ervaring mee en dat zijn echt beunhazen![]()
En ik vind ook dat je terug kan gaan hoor. Leert je nagelstyliste ook alleen maar vanAl was het om ze er idd af te halen ofzo zodat je ergens anders fresh een nieuwe set kan halen.
Maarre is zo'n do it yourself Gel laagje a la MiMu niks voor jou (Kleintje)?
bij hoogcathrijne ben ik idd geweest, dat zijn beulen, met die elektrische vijl vijlen ze zoveel van je eigen nagel af dat je de volgende dag loopt te krijsen van de pijnquote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zou het er waarschijnlijk ook wel voor over hebben, maar ja ik leg ook zo 50/60 euro neer voor de kapper en mensen denken dan 'die is niet goed![]()
'.
Het is wel een hoop geld, maar wat leg je normaal neer? 40/45? Ik betaal denk liever 65 euro voor een mooi resultaat dan 45 euro voor iets waar ik niet tevreden mee ben. Vermijd iig die nageltoko op Hoog Catherijne met al die Maleisische (sp??) meisjes, daar heb ik ervaring mee en dat zijn echt beunhazen![]()
En ik vind ook dat je terug kan gaan hoor. Leert je nagelstyliste ook alleen maar vanAl was het om ze er idd af te halen ofzo zodat je ergens anders fresh een nieuwe set kan halen.
Maarre is zo'n do it yourself Gel laagje a la MiMu niks voor jou (Kleintje)?
http://compare.ebay.com/l(...)lFixedPriceItemTypesquote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zucht![]()
Als je 'm vindt, laat me weten waar![]()
Zit al tijden te zoeken in de Ici Paris, maar ben bang dat het al een oudere collectie is
Als ik ze er af zou laten halen door haar zou ik d'r zeker geen 19 euro betalen hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bij hoogcathrijne ben ik idd geweest, dat zijn beulen, met die elektrische vijl vijlen ze zoveel van je eigen nagel af dat je de volgende dag loopt te krijsen van de pijn![]()
voor eraf halen rekent ze ook weer 19 euro! ik was echt niet van plan haar nog een keer te betalen![]()
wat betreft het laatste heb ik geen idee, ik ben even gel zat.. misschien dat als me eigen idd weer wat langer zijn dat er een heel dun laagje overheen kan
Nu tijd voor de tweede laag, basecoat voor het eten gedaan, straks drogen, dan topcoat, dan correctiestift voor de randjes.quote:
Nooooooooooquote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://compare.ebay.com/l(...)lFixedPriceItemTypes
Kleintje ik zeg: ga ervoor!!quote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Oblivion het volgende:
Enne kleintje, ik vind je nagels ook afzichtelijk...![]()
Ik mag het zeggen, want ik kan het voor je goed maken als je wilt, moet je wel naar noord holland komen.
Maak ik ze netjes voor je, kosteloos.
Waardeloos mens die je nagels heeft gezet...
quote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://compare.ebay.com/l(...)lFixedPriceItemTypes
Als je op view description klikt zie je opeens dat er $ 35 voor shipping gerekend wordt ipv $ 10quote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gaat op de lijst! Mag/kan pas volgende maand weer inslaan
Leuk als bazen niet op tijd uit betalen, heel m'n nagellak collectie lijdt eronder![]()
ja ik gaat het doen! ik ga haar bellen(is op afspraak namelijk) zeggen dat er al stukjes afgebroken, en dat ze afschuwelijk dik zijn vergeleken met andere en dat ik wil dat ze er gratis!! afhaalt en me nagels er dus gezonder onderuit komenquote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Als ik ze er af zou laten halen door haar zou ik d'r zeker geen 19 euro betalen hoorJa daaag.
Maar die op HC is erg he.. Ik werd er altijd helemaal zenuwachtig, dus ik begon te wiebelen met mn vingers. Grijpt ze m'n hand, smijt ze 'm weer neer op de tafel: "HOUD HAND STIL NOU"
![]()
ohh dat is zo lief, ik zeg jaquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Oblivion het volgende:
Enne kleintje, ik vind je nagels ook afzichtelijk...![]()
Ik mag het zeggen, want ik kan het voor je goed maken als je wilt, moet je wel naar noord holland komen.
Maak ik ze netjes voor je, kosteloos.
Waardeloos mens die je nagels heeft gezet...
quote:Op zondag 15 november 2009 20:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja ik gaat het doen! ik ga haar bellen(is op afspraak namelijk) zeggen dat er al stukjes afgebroken, en dat ze afschuwelijk dik zijn vergeleken met andere en dat ik wil dat ze er gratis!! afhaalt en me nagels er dus gezonder onderuit komen![]()
[..]
ohh dat is zo lief, ik zeg jaik pm je wel even
Er komen toch wel foto's hequote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Misstique het volgende:
Tof Obli!
De tweede laag zit erop, over een minuutje of tien de topcoat. Mooi diepblauwe kleur..
Natuurlijk. Ik maak wel foto's in de keuken, het beste licht op dit moment.quote:
Heel leuk!quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef buzzwheedle het volgende:
]oeps, ik heb even een operatie ondergaan en ben nu een meisje![]()
hier een foto van mijn gesponste nagels met white out, paper chasing en emerald sparkle,
http://94.100.113.204/788(...)88792281_6_tdHH.jpeg
Goede keus!quote:
Nice!quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef buzzwheedle het volgende:
hier een foto van mijn gesponste nagels met white out, paper chasing en emerald sparkle,
stoffen aan de onderkant?quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Oblivion het volgende:
stoffen aan de onderkant met een stoffer..![]()
Ik ging bijna neer..![]()
tofquote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef buzzwheedle het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Tja, gewoon een tafel proberen af te stoffen aan de onderkant met een stoffer..![]()
Kan je alleen maar als je Obli heet...![]()
Ik ging bijna neer..![]()
ik geloof dat het heet lilly's nailstudio oid, zit op overvecht winkelcentrumquote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goede keus!
meld ff waar je deze nagels hebt laten zetten! For future reference (not to do) zeg maar....
Deze tafel heeft half jaar in garage gestaan, dus stoffig en spinnenwebben.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb gisteren op mijn vingers geslagen en van binnen een bloedvat kapot gemaakt..![]()
Zo, dat ziet er dus niet uit...![]()
Een hele bloedzak aan de zijkant van wijsvinger en nu is het in het gewricht gelopen...![]()
Is nie loik..
quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tof![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
ik geloof dat het heet lilly's nailstudio oid, zit op overvecht winkelcentrum
ik zag het ook alquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef MissJ het volgende:
Wat betekent het als je status "shipped" is op transdesign?![]()
en ik heb ook een tracking number gekregen.. waar kan ik die checken?
Als je lang over 1 klant doet, lijkt het altijd vol..quote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik vertrouwde dat zaakje ook al niet helemaal. Zit er net. Maar dat meisje is wel altijd bezig met een klant als ik er langsloop! Dus blijkbaar loopt het wel redelijk
Detailed Results:quote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zag het ook alhttp://www.usps.com/shipping/trackandconfirm.htm
omg dan woon jij vlak naast mijquote:Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar woon ik tegenover!
moet ik even langsgaan ???
nog welquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik vertrouwde dat zaakje ook al niet helemaal. Zit er net. Maar dat meisje is wel altijd bezig met een klant als ik er langsloop! Dus blijkbaar loopt het wel redelijk
Haha neeee!quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
omg dan woon jij vlak naast mij![]()
show me picture, dan heb ik je vast eens gezien![]()
joh, als ik me beschrijf zeg je ohjaquote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha neeee!
Ik heb een fotoboek, moet je ff kijken.
Maar meestal loop ik zonder makeup over t winkelcentrum hoor![]()
Jou herken ik niet zo snel geloof ik, aan de hand van je fotoboek dan.
Wat grappig!
Als ik geen zin heb om zelf te lakken kom ik mooi bij jou!
Ik studeer en werk in A'dam, maar meer richting web development. Jij HKU dan?quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ff gelurkt in je fobo, waar studeer je? je doet ook grafisch?
en morgen verslaap je jequote:Op zondag 15 november 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nog niet eens mijn nagels gelaktEn ik ga zo slapen want ik was drie dagen achter elkaar om half 8 wakker, terwijl ik uit mocht slapen
Ga je vaak met de bus? Halte Zamenhof? Morgen 8.15u daar ja!quote:Op zondag 15 november 2009 21:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
joh, als ik me beschrijf zeg je ohjaik heb namelijk witblond haar, ben een klein figuur en rij op een wit bruine sym mio met 2 enorme hello kitty stickers
nu GLU, ik werk nu bij multicopy op de driftquote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik studeer en werk in A'dam, maar meer richting web development. Jij HKU dan?
Dit is echt leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom van de andere kant, maar ga soms wel met de bus, met lijn 1, ik woon bij die nieuwbouwwijk in overkapel/overvecht, letterlijk 3 minuten scooteren vanaf wc overvecht, hilarisch ditquote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ga je vaak met de bus? Halte Zamenhof? Morgen 8.15u daar ja!
mijn roze cameraquote:Op zondag 15 november 2009 21:27 schreef Oblivion het volgende:
Kleintje. vergeet niet je camera mee te nemen woensdag..![]()
Waarschijnlijk wel, maar het scheelt dat ik thuiswerkquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kom van de andere kant, maar ga soms wel met de bus, met lijn 1, ik woon bij die nieuwbouwwijk in overkapel/overvecht, letterlijk 3 minuten scooteren vanaf wc overvecht, hilarisch dit
Écht serieus!! Jij bent mooiquote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha neeee!
Ik heb een fotoboek, moet je ff kijken.
Maar meestal loop ik zonder makeup over t winkelcentrum hoor![]()
Jou herken ik niet zo snel geloof ik, aan de hand van je fotoboek dan.
Wat grappig!
Als ik geen zin heb om zelf te lakken kom ik mooi bij jou!
En dan zie je nog niet eens de dieppaarse shimmer die erin verborgen zit.quote:Op zondag 15 november 2009 21:52 schreef Oblivion het volgende:
Dat is inderdaad een prachtige kleur, Misstique.![]()
Oeh mooie kleur zeg!quote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
Het resultaat (morgen bij daglicht nog een laatste keer de randjes bijwerken)
OPI Russian Navy, nu al mijn favoriete kleur deze winter.
[ afbeelding ]
Even nog een keer mijn eigen bericht plaatsen..quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Detailed Results:
Acceptance, November 13, 2009, 4:34 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, November 13, 2009
Klinkt goed![]()
ervaren transdesign bestellers: wanneer zal mijn pakje dan ongeveer bij mij geleverd worden denken jullie?
Volgens mij kom ik inmiddels met gemak aan 200. Topcoats, basecoats en treatments niet meegerekend.quote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik inmiddels met gemak aan 200. Topcoats, basecoats en treatments niet meegerekend.
Foto?quote:Op zondag 15 november 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik inmiddels met gemak aan 200. Topcoats, basecoats en treatments niet meegerekend.
quote:Op zondag 15 november 2009 21:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Écht serieus!! Jij bent mooije fobo gechekt
MOOI!quote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag een heuleboel OPI lakjes voor Kerst.quote:Op zondag 15 november 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
Russian navyWauw! Ik wilde die kleur eigenlijk ook hebben, maar omdat ik twijfelde heb ik hem niet besteld. Zo te zien erg jammer!
Nicequote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vraag een heuleboel OPI lakjes voor Kerst.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Mirjam het volgende:
nou, net met stap 2 van die vijl over m'n nagels geragd, ze zien er wel sneu uit nadat je dat gedaan hebt
nu zit de ridgefiller erop.
ben benieuwd of dit helpt, hoop het...
quote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil morgen de boel even reorganiseren dus dan probeer ik wel even wat foto's te schieten.quote:Op zondag 15 november 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foto?Ik ben wat dat betreft nogal visueel ingesteld haha.
Yay!quote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil morgen de boel even reorganiseren dus dan probeer ik wel even wat foto's te schieten.
Dit weekend zijn er weer 12 lakjes bij gekomen.![]()
Mooi kleurtje Misstique!
En wat lief dat olbi de nagels van kleintje gaat doen.Daar ga je geen spijt van krijgen.
Nope ik heb van mijn laatste aanwinsten geen foto's gemaakt.quote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yay!![]()
12 lakjes in één week valt toch wel mee?Zijn die hier al langsgekomen eigenlijk? Er worden zoveel foto's gepost.. Anders bekijk ik die morgen ook gelijk
!
quote:Op zondag 15 november 2009 21:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nu GLU, ik werk nu bij multicopy op de drift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GLUUUUU.![]()
Heb je straks eindelijk je bestelling!quote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Linnie20v het volgende:
Het is niet te geloven maar ik heb een invoice van David!!!!
I like russian navy!!! Heb de matte versie, maar zal hem binnenkort eens laten glanzen kijken offie dan net zo mooi wordt
Had je van P2 lakjes gekocht?quote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil morgen de boel even reorganiseren dus dan probeer ik wel even wat foto's te schieten.
Dit weekend zijn er weer 12 lakjes bij gekomen.![]()
Mooi kleurtje Misstique!
En wat lief dat olbi de nagels van kleintje gaat doen.Daar ga je geen spijt van krijgen.
quote:
Heb je ze al getest? Smeren ze fijn?quote:Op maandag 16 november 2009 09:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik ga straks denk ik nog wel wat foto's maken.
Ik heb een geprobeerd en die ging prima. Niet geweldig super maar ook zeker niet slecht.quote:Op maandag 16 november 2009 09:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je ze al getest? Smeren ze fijn?
Okay! Dan ga ik binnenkort ook maar eens naar de DM.quote:Op maandag 16 november 2009 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een geprobeerd en die ging prima. Niet geweldig super maar ook zeker niet slecht.
De prijs-kwaliteit verhouding is meer dan in orde. Ik heb duurdere drogisterijlak gehad die veel slechter lakte.
Ik heb er een besteld bij die euronagelblabla in de OP omdat ze het daar hadden en ik toch een bestelling ging doen daar. Bevalt prima.quote:Op maandag 16 november 2009 09:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Okay! Dan ga ik binnenkort ook maar eens naar de DM.
Van welk merk heb jij trouwens een nagellakverdunner? Ik zoek nog een goed werkende.
Ik heb er nu een van P2 (zowaar bij de Dm gevonden ooit) maar mijn SV topcoat begint nu echt dik te worden, heb er gister een paar druppels ingedaan maar merkte er niet al te veel van. Gelukkig droogt de topcoat nog wel net zo snel.quote:Op maandag 16 november 2009 09:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er een besteld bij die euronagelblabla in de OP omdat ze het daar hadden en ik toch een bestelling ging doen daar. Bevalt prima.![]()
Volgens mij is het nergens voor nodig om een heel dure te kopen tenzij je perse die nodig hebt voor je topcoat.
Zo jammer dat dat hier niet gewoon bij de drogist of parfumerie verkocht wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik hoop maar dat het allemaal komt, want als ik klaar ben met thuiswerken ga ik naar de Xenos voor een extra ladenkastje en anders zal ik me waarschijnlijk niet kunnen inhouden in zo'n winkelcentrum vol met nagellakken![]()
Hier ook heurquote:Op maandag 16 november 2009 09:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is mij wel eens gelukt maar dat was dan ook een klein flesje.
Topcoat, ridgefiller en nagelversterker gaan er hier wel altijd in sneltempo doorheen.
Ik vind het ook wel een goede reden ook altijd mijn nagels gelakt te hebben, anders komt het nooit op.quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier ook heurToen de ridgefiller van Essence in de aanbieding was, heb ik een voorraadje ingeslagen dus als het goed is kan ik daar nog wel even mee voort
Wat een mooie kleur paars!!quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
Splashing Purple van de Action
[ afbeelding ]
En na een stripingoefening (ja, meer oefenen lijkt me idd raadzaam)
[ afbeelding ]
Smeert okay, droogt ook best snel, alleen wel 3 laagjes nodig...quote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een mooie kleur paars!!Jammer genoeg hebben wij geen action..
Smeert het een beetje?
Ik ga richting de Xenos.. De buurman is thuis dus die kan de postbode ontvangen
Leuk! Mooi kleurtje paars ook!quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meen je niet! Het ziet er hartstikke goed uit, ik zie profs meuk afleveren die wat van deze strepen kunnen leren. Dus niet zo bescheiden, vind het echt heel knap.quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toevallig 230 van Clarinsquote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Het ziet er hartstikke goed uit, ik zie profs meuk afleveren die wat van deze strepen kunnen leren. Dus niet zo bescheiden, vind het echt heel knap.
Dankzij Mindermutsig helemaal into OPI. Ik vind de lakjes zelfs fijner dan mijn geliefde Clarins.![]()
Ik ben alleen niet van de 1001 kleuren want ik blijf nagelpreuts.
Whehehehequote:
Yep, dat had ik met die groene!quote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Smeert okay, droogt ook best snel, alleen wel 3 laagjes nodig...
Ik zou zn nagels lakken als hij slaaptquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Yep, dat had ik met die groene!
Alleen viel me later iets anders in dus hij heeft het 20 minuten volgehouden![]()
Ik heb nu donkerroodbruin (een of ander butt-merk , ik kan alleen nog LYCRA lezen,,met in het midden een felroze streep action lak,en aan weerskanten van die streep dus met een zilveren striper gestripet.
Mijn man zat me te irriteren (Pesten!) en hij is een beeeeetje scheef maar voor een paar daagjes kan het wel, als niemand te goed kijkt
PS Es, ik vind ze geweldig hoor die strepen!
Ga eens voor de spiegel staan en kijk dan eens naar je nagels....dan zie je beter wat een ander ook ziet.quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
I wish.quote:
Ik heb toevallig die holografische blauwe erop zitten. Doe es gek dacht ik, gekke meid. Na 2 dagen ben ik wel weer toe aan wat oud roze hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Noek! De kleurtjes komen vanzelf een keer. Doe eens gek en koop een donkerdere roze.![]()
Met glitter!quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou zn nagels lakken als hij slaapt
Je durft wel.quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
Ik heb toevallig die holografische blauwe erop zitten. Doe es gek dacht ik, gekke meid. Na 2 dagen ben ik wel weer toe aan wat oud roze hoor.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef moussy het volgende:
Mijn man deed aan onderwaterhockey, stoere mannen en zo, vooral bieren na het spelenop een gegeven moment was hij vergeten dat de oudste zijn teennagels knalroze had gelakt, stond hij daar in het gesamelijke kleedhok
Cute!quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks mis met die streepjes, haske leukquote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plof het hier neer, maken we het even met zijn allen tussen het lakken doorquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef es70 het volgende:
Thanks. Perfectionisme is a bitch
.
1 hand lukt nog wel aardig, maar ik ben een spast met links.
Ik zou 'huiswerk' moeten maken, maar ik loop er al 3 dagen over te piekeren en ik kan niks bedenken
.
Kan ik met je meedenken? Doe ik altijd graagquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef es70 het volgende:
Thanks. Perfectionisme is a bitch
.
1 hand lukt nog wel aardig, maar ik ben een spast met links.
Ik zou 'huiswerk' moeten maken, maar ik loop er al 3 dagen over te piekeren en ik kan niks bedenken
.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
[..]
plof het hier neer, maken we het even met zijn allen tussen het lakken door
Lol, ik denk niet dat dat gaat lukken...quote:Op maandag 16 november 2009 11:47 schreef bernies het volgende:
[..]
Kan ik met je meedenken? Doe ik altijd graag
Ik kan daar wel heel veel op bedenken maar ik vrees dat het echt waar moet zijn hè?quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Lol, ik denk niet dat dat gaat lukken...
Want:
'Bedenk wat de invloed (zowel in positieve als negatieve zin) van ADHD op je leven is geweest.'
Thanks anyway.
'Dat je in een razend tempo je nagels kan lakken!'quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Want:
'Bedenk wat de invloed (zowel in positieve als negatieve zin) van ADHD op je leven is geweest.'
Thanks anyway.
En weer eraf halen na minder dan een dag omdat het toch allemaal anders moetquote:Op maandag 16 november 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
'Dat je in een razend tempo je nagels kan lakken!'
Mijn buurmeisje (met brommer en nagellak) is er sinds een tijdje achter dat ze ADHD heeft, ze schopt dan ook letterlijk overal tegen aan. Veel verdriet geeft dit voor de rest van de familie.quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Want:
Thanks anyway.
Waaromquote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef Tegan het volgende:
Ik had laatst een keer een french op het werk, en dit weekend hadden drie mensen ineens een french.
Mja, alleen, met eentje had ik een gesprek toendertijd dat het maar een mislukte french was, en dat het veel te wit was. Kwam ik dit weekend op het werk, hadden ze alledrie de witste french die ik ooit heb gezien... Beetje raar dat ze niet gewoon zeggen dat het leuk was dan toen ik het had.quote:Op maandag 16 november 2009 12:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom?
Is toch leuk als je je omgeving positief beïnvloed?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, alleen, met eentje had ik een gesprek toendertijd dat het maar een mislukte french was, en dat het veel te wit was. Kwam ik dit weekend op het werk, hadden ze alledrie de witste french die ik ooit heb gezien... Beetje raar dat ze niet gewoon zeggen dat het leuk was dan toen ik het had.
Ik heb ADD. En zodra mijn nagellak maar een klein beetje beschadigd is moet het er afquote:Op maandag 16 november 2009 12:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje (met brommer en nagellak) is er sinds een tijdje achter dat ze ADHD heeft, ze schopt dan ook letterlijk overal tegen aan. Veel verdriet geeft dit voor de rest van de familie.
En daardoor vergeet ze ook wel eens haar gechipte nagellak eraf te halen en dat ziet er niet uit
Mmmm dat heb ik ook! (van de nagellak dan...)quote:Op maandag 16 november 2009 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ADD. En zodra mijn nagellak maar een klein beetje beschadigd is moet het er af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |