Met glitter!quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou zn nagels lakken als hij slaapt
Je durft wel.quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
Ik heb toevallig die holografische blauwe erop zitten. Doe es gek dacht ik, gekke meid. Na 2 dagen ben ik wel weer toe aan wat oud roze hoor.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef moussy het volgende:
Mijn man deed aan onderwaterhockey, stoere mannen en zo, vooral bieren na het spelenop een gegeven moment was hij vergeten dat de oudste zijn teennagels knalroze had gelakt, stond hij daar in het gesamelijke kleedhok
Cute!quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
Splashing Purple van de Action
[ afbeelding ]
En na een stripingoefening (ja, meer oefenen lijkt me idd raadzaam)
[ afbeelding ]
niks mis met die streepjes, haske leukquote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
Splashing Purple van de Action
[ afbeelding ]
En na een stripingoefening (ja, meer oefenen lijkt me idd raadzaam)
[ afbeelding ]
plof het hier neer, maken we het even met zijn allen tussen het lakken doorquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef es70 het volgende:
Thanks. Perfectionisme is a bitch
.
1 hand lukt nog wel aardig, maar ik ben een spast met links.
Ik zou 'huiswerk' moeten maken, maar ik loop er al 3 dagen over te piekeren en ik kan niks bedenken
.
Kan ik met je meedenken? Doe ik altijd graagquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef es70 het volgende:
Thanks. Perfectionisme is a bitch
.
1 hand lukt nog wel aardig, maar ik ben een spast met links.
Ik zou 'huiswerk' moeten maken, maar ik loop er al 3 dagen over te piekeren en ik kan niks bedenken
.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
[..]
plof het hier neer, maken we het even met zijn allen tussen het lakken door
Lol, ik denk niet dat dat gaat lukken...quote:Op maandag 16 november 2009 11:47 schreef bernies het volgende:
[..]
Kan ik met je meedenken? Doe ik altijd graag
Ik kan daar wel heel veel op bedenken maar ik vrees dat het echt waar moet zijn hè?quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Lol, ik denk niet dat dat gaat lukken...
Want:
'Bedenk wat de invloed (zowel in positieve als negatieve zin) van ADHD op je leven is geweest.'
Thanks anyway.
'Dat je in een razend tempo je nagels kan lakken!'quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Want:
'Bedenk wat de invloed (zowel in positieve als negatieve zin) van ADHD op je leven is geweest.'
Thanks anyway.
En weer eraf halen na minder dan een dag omdat het toch allemaal anders moetquote:Op maandag 16 november 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
'Dat je in een razend tempo je nagels kan lakken!'
Mijn buurmeisje (met brommer en nagellak) is er sinds een tijdje achter dat ze ADHD heeft, ze schopt dan ook letterlijk overal tegen aan. Veel verdriet geeft dit voor de rest van de familie.quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Want:
Thanks anyway.
Waaromquote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef Tegan het volgende:
Ik had laatst een keer een french op het werk, en dit weekend hadden drie mensen ineens een french.
Mja, alleen, met eentje had ik een gesprek toendertijd dat het maar een mislukte french was, en dat het veel te wit was. Kwam ik dit weekend op het werk, hadden ze alledrie de witste french die ik ooit heb gezien... Beetje raar dat ze niet gewoon zeggen dat het leuk was dan toen ik het had.quote:Op maandag 16 november 2009 12:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom?
Is toch leuk als je je omgeving positief beïnvloed?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, alleen, met eentje had ik een gesprek toendertijd dat het maar een mislukte french was, en dat het veel te wit was. Kwam ik dit weekend op het werk, hadden ze alledrie de witste french die ik ooit heb gezien... Beetje raar dat ze niet gewoon zeggen dat het leuk was dan toen ik het had.
Ik heb ADD. En zodra mijn nagellak maar een klein beetje beschadigd is moet het er afquote:Op maandag 16 november 2009 12:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje (met brommer en nagellak) is er sinds een tijdje achter dat ze ADHD heeft, ze schopt dan ook letterlijk overal tegen aan. Veel verdriet geeft dit voor de rest van de familie.
En daardoor vergeet ze ook wel eens haar gechipte nagellak eraf te halen en dat ziet er niet uit
Mmmm dat heb ik ook! (van de nagellak dan...)quote:Op maandag 16 november 2009 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ADD. En zodra mijn nagellak maar een klein beetje beschadigd is moet het er af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |