quote:Op zondag 15 november 2009 21:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nu GLU, ik werk nu bij multicopy op de drift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GLUUUUU.![]()
Heb je straks eindelijk je bestelling!quote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Linnie20v het volgende:
Het is niet te geloven maar ik heb een invoice van David!!!!
I like russian navy!!! Heb de matte versie, maar zal hem binnenkort eens laten glanzen kijken offie dan net zo mooi wordt
Had je van P2 lakjes gekocht?quote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil morgen de boel even reorganiseren dus dan probeer ik wel even wat foto's te schieten.
Dit weekend zijn er weer 12 lakjes bij gekomen.![]()
Mooi kleurtje Misstique!
En wat lief dat olbi de nagels van kleintje gaat doen.Daar ga je geen spijt van krijgen.
quote:
Heb je ze al getest? Smeren ze fijn?quote:Op maandag 16 november 2009 09:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik ga straks denk ik nog wel wat foto's maken.
Ik heb een geprobeerd en die ging prima. Niet geweldig super maar ook zeker niet slecht.quote:Op maandag 16 november 2009 09:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je ze al getest? Smeren ze fijn?
Okay! Dan ga ik binnenkort ook maar eens naar de DM.quote:Op maandag 16 november 2009 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een geprobeerd en die ging prima. Niet geweldig super maar ook zeker niet slecht.
De prijs-kwaliteit verhouding is meer dan in orde. Ik heb duurdere drogisterijlak gehad die veel slechter lakte.
Ik heb er een besteld bij die euronagelblabla in de OP omdat ze het daar hadden en ik toch een bestelling ging doen daar. Bevalt prima.quote:Op maandag 16 november 2009 09:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Okay! Dan ga ik binnenkort ook maar eens naar de DM.
Van welk merk heb jij trouwens een nagellakverdunner? Ik zoek nog een goed werkende.
Ik heb er nu een van P2 (zowaar bij de Dm gevonden ooit) maar mijn SV topcoat begint nu echt dik te worden, heb er gister een paar druppels ingedaan maar merkte er niet al te veel van. Gelukkig droogt de topcoat nog wel net zo snel.quote:Op maandag 16 november 2009 09:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er een besteld bij die euronagelblabla in de OP omdat ze het daar hadden en ik toch een bestelling ging doen daar. Bevalt prima.![]()
Volgens mij is het nergens voor nodig om een heel dure te kopen tenzij je perse die nodig hebt voor je topcoat.
Zo jammer dat dat hier niet gewoon bij de drogist of parfumerie verkocht wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik hoop maar dat het allemaal komt, want als ik klaar ben met thuiswerken ga ik naar de Xenos voor een extra ladenkastje en anders zal ik me waarschijnlijk niet kunnen inhouden in zo'n winkelcentrum vol met nagellakken![]()
Hier ook heurquote:Op maandag 16 november 2009 09:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is mij wel eens gelukt maar dat was dan ook een klein flesje.
Topcoat, ridgefiller en nagelversterker gaan er hier wel altijd in sneltempo doorheen.
Ik vind het ook wel een goede reden ook altijd mijn nagels gelakt te hebben, anders komt het nooit op.quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier ook heurToen de ridgefiller van Essence in de aanbieding was, heb ik een voorraadje ingeslagen dus als het goed is kan ik daar nog wel even mee voort
Wat een mooie kleur paars!!quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
Splashing Purple van de Action
[ afbeelding ]
En na een stripingoefening (ja, meer oefenen lijkt me idd raadzaam)
[ afbeelding ]
Smeert okay, droogt ook best snel, alleen wel 3 laagjes nodig...quote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een mooie kleur paars!!Jammer genoeg hebben wij geen action..
Smeert het een beetje?
Ik ga richting de Xenos.. De buurman is thuis dus die kan de postbode ontvangen
Leuk! Mooi kleurtje paars ook!quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meen je niet! Het ziet er hartstikke goed uit, ik zie profs meuk afleveren die wat van deze strepen kunnen leren. Dus niet zo bescheiden, vind het echt heel knap.quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toevallig 230 van Clarinsquote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Het ziet er hartstikke goed uit, ik zie profs meuk afleveren die wat van deze strepen kunnen leren. Dus niet zo bescheiden, vind het echt heel knap.
Dankzij Mindermutsig helemaal into OPI. Ik vind de lakjes zelfs fijner dan mijn geliefde Clarins.![]()
Ik ben alleen niet van de 1001 kleuren want ik blijf nagelpreuts.
Whehehehequote:
Yep, dat had ik met die groene!quote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Smeert okay, droogt ook best snel, alleen wel 3 laagjes nodig...
Ik zou zn nagels lakken als hij slaaptquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Yep, dat had ik met die groene!
Alleen viel me later iets anders in dus hij heeft het 20 minuten volgehouden![]()
Ik heb nu donkerroodbruin (een of ander butt-merk , ik kan alleen nog LYCRA lezen,,met in het midden een felroze streep action lak,en aan weerskanten van die streep dus met een zilveren striper gestripet.
Mijn man zat me te irriteren (Pesten!) en hij is een beeeeetje scheef maar voor een paar daagjes kan het wel, als niemand te goed kijkt
PS Es, ik vind ze geweldig hoor die strepen!
Ga eens voor de spiegel staan en kijk dan eens naar je nagels....dan zie je beter wat een ander ook ziet.quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
I wish.quote:
Ik heb toevallig die holografische blauwe erop zitten. Doe es gek dacht ik, gekke meid. Na 2 dagen ben ik wel weer toe aan wat oud roze hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Noek! De kleurtjes komen vanzelf een keer. Doe eens gek en koop een donkerdere roze.![]()
Met glitter!quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou zn nagels lakken als hij slaapt
Je durft wel.quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
Ik heb toevallig die holografische blauwe erop zitten. Doe es gek dacht ik, gekke meid. Na 2 dagen ben ik wel weer toe aan wat oud roze hoor.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef moussy het volgende:
Mijn man deed aan onderwaterhockey, stoere mannen en zo, vooral bieren na het spelenop een gegeven moment was hij vergeten dat de oudste zijn teennagels knalroze had gelakt, stond hij daar in het gesamelijke kleedhok
Cute!quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks mis met die streepjes, haske leukquote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plof het hier neer, maken we het even met zijn allen tussen het lakken doorquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef es70 het volgende:
Thanks. Perfectionisme is a bitch
.
1 hand lukt nog wel aardig, maar ik ben een spast met links.
Ik zou 'huiswerk' moeten maken, maar ik loop er al 3 dagen over te piekeren en ik kan niks bedenken
.
Kan ik met je meedenken? Doe ik altijd graagquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef es70 het volgende:
Thanks. Perfectionisme is a bitch
.
1 hand lukt nog wel aardig, maar ik ben een spast met links.
Ik zou 'huiswerk' moeten maken, maar ik loop er al 3 dagen over te piekeren en ik kan niks bedenken
.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
[..]
plof het hier neer, maken we het even met zijn allen tussen het lakken door
Lol, ik denk niet dat dat gaat lukken...quote:Op maandag 16 november 2009 11:47 schreef bernies het volgende:
[..]
Kan ik met je meedenken? Doe ik altijd graag
Ik kan daar wel heel veel op bedenken maar ik vrees dat het echt waar moet zijn hè?quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Lol, ik denk niet dat dat gaat lukken...
Want:
'Bedenk wat de invloed (zowel in positieve als negatieve zin) van ADHD op je leven is geweest.'
Thanks anyway.
'Dat je in een razend tempo je nagels kan lakken!'quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Want:
'Bedenk wat de invloed (zowel in positieve als negatieve zin) van ADHD op je leven is geweest.'
Thanks anyway.
En weer eraf halen na minder dan een dag omdat het toch allemaal anders moetquote:Op maandag 16 november 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
'Dat je in een razend tempo je nagels kan lakken!'
Mijn buurmeisje (met brommer en nagellak) is er sinds een tijdje achter dat ze ADHD heeft, ze schopt dan ook letterlijk overal tegen aan. Veel verdriet geeft dit voor de rest van de familie.quote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Want:
Thanks anyway.
Waaromquote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef Tegan het volgende:
Ik had laatst een keer een french op het werk, en dit weekend hadden drie mensen ineens een french.
Mja, alleen, met eentje had ik een gesprek toendertijd dat het maar een mislukte french was, en dat het veel te wit was. Kwam ik dit weekend op het werk, hadden ze alledrie de witste french die ik ooit heb gezien... Beetje raar dat ze niet gewoon zeggen dat het leuk was dan toen ik het had.quote:Op maandag 16 november 2009 12:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom?
Is toch leuk als je je omgeving positief beïnvloed?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, alleen, met eentje had ik een gesprek toendertijd dat het maar een mislukte french was, en dat het veel te wit was. Kwam ik dit weekend op het werk, hadden ze alledrie de witste french die ik ooit heb gezien... Beetje raar dat ze niet gewoon zeggen dat het leuk was dan toen ik het had.
Ik heb ADD. En zodra mijn nagellak maar een klein beetje beschadigd is moet het er afquote:Op maandag 16 november 2009 12:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje (met brommer en nagellak) is er sinds een tijdje achter dat ze ADHD heeft, ze schopt dan ook letterlijk overal tegen aan. Veel verdriet geeft dit voor de rest van de familie.
En daardoor vergeet ze ook wel eens haar gechipte nagellak eraf te halen en dat ziet er niet uit
Mmmm dat heb ik ook! (van de nagellak dan...)quote:Op maandag 16 november 2009 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ADD. En zodra mijn nagellak maar een klein beetje beschadigd is moet het er af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |