stoffen aan de onderkant?quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Oblivion het volgende:
stoffen aan de onderkant met een stoffer..![]()
Ik ging bijna neer..![]()
tofquote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef buzzwheedle het volgende:
]oeps, ik heb even een operatie ondergaan en ben nu een meisje![]()
hier een foto van mijn gesponste nagels met white out, paper chasing en emerald sparkle,
http://94.100.113.204/788(...)88792281_6_tdHH.jpeg
quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Tja, gewoon een tafel proberen af te stoffen aan de onderkant met een stoffer..![]()
Kan je alleen maar als je Obli heet...![]()
Ik ging bijna neer..![]()
ik geloof dat het heet lilly's nailstudio oid, zit op overvecht winkelcentrumquote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goede keus!
meld ff waar je deze nagels hebt laten zetten! For future reference (not to do) zeg maar....
Deze tafel heeft half jaar in garage gestaan, dus stoffig en spinnenwebben.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb gisteren op mijn vingers geslagen en van binnen een bloedvat kapot gemaakt..![]()
Zo, dat ziet er dus niet uit...![]()
Een hele bloedzak aan de zijkant van wijsvinger en nu is het in het gewricht gelopen...![]()
Is nie loik..
quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tof![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
ik geloof dat het heet lilly's nailstudio oid, zit op overvecht winkelcentrum
ik zag het ook alquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef MissJ het volgende:
Wat betekent het als je status "shipped" is op transdesign?![]()
en ik heb ook een tracking number gekregen.. waar kan ik die checken?
Als je lang over 1 klant doet, lijkt het altijd vol..quote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik vertrouwde dat zaakje ook al niet helemaal. Zit er net. Maar dat meisje is wel altijd bezig met een klant als ik er langsloop! Dus blijkbaar loopt het wel redelijk
Detailed Results:quote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zag het ook alhttp://www.usps.com/shipping/trackandconfirm.htm
omg dan woon jij vlak naast mijquote:Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar woon ik tegenover!
moet ik even langsgaan ???
nog welquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja ik vertrouwde dat zaakje ook al niet helemaal. Zit er net. Maar dat meisje is wel altijd bezig met een klant als ik er langsloop! Dus blijkbaar loopt het wel redelijk
Haha neeee!quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
omg dan woon jij vlak naast mij![]()
show me picture, dan heb ik je vast eens gezien![]()
joh, als ik me beschrijf zeg je ohjaquote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha neeee!
Ik heb een fotoboek, moet je ff kijken.
Maar meestal loop ik zonder makeup over t winkelcentrum hoor![]()
Jou herken ik niet zo snel geloof ik, aan de hand van je fotoboek dan.
Wat grappig!
Als ik geen zin heb om zelf te lakken kom ik mooi bij jou!
Ik studeer en werk in A'dam, maar meer richting web development. Jij HKU dan?quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ff gelurkt in je fobo, waar studeer je? je doet ook grafisch?
en morgen verslaap je jequote:Op zondag 15 november 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nog niet eens mijn nagels gelaktEn ik ga zo slapen want ik was drie dagen achter elkaar om half 8 wakker, terwijl ik uit mocht slapen
Ga je vaak met de bus? Halte Zamenhof? Morgen 8.15u daar ja!quote:Op zondag 15 november 2009 21:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
joh, als ik me beschrijf zeg je ohjaik heb namelijk witblond haar, ben een klein figuur en rij op een wit bruine sym mio met 2 enorme hello kitty stickers
nu GLU, ik werk nu bij multicopy op de driftquote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik studeer en werk in A'dam, maar meer richting web development. Jij HKU dan?
Dit is echt leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom van de andere kant, maar ga soms wel met de bus, met lijn 1, ik woon bij die nieuwbouwwijk in overkapel/overvecht, letterlijk 3 minuten scooteren vanaf wc overvecht, hilarisch ditquote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ga je vaak met de bus? Halte Zamenhof? Morgen 8.15u daar ja!
mijn roze cameraquote:Op zondag 15 november 2009 21:27 schreef Oblivion het volgende:
Kleintje. vergeet niet je camera mee te nemen woensdag..![]()
Waarschijnlijk wel, maar het scheelt dat ik thuiswerkquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kom van de andere kant, maar ga soms wel met de bus, met lijn 1, ik woon bij die nieuwbouwwijk in overkapel/overvecht, letterlijk 3 minuten scooteren vanaf wc overvecht, hilarisch dit
Écht serieus!! Jij bent mooiquote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha neeee!
Ik heb een fotoboek, moet je ff kijken.
Maar meestal loop ik zonder makeup over t winkelcentrum hoor![]()
Jou herken ik niet zo snel geloof ik, aan de hand van je fotoboek dan.
Wat grappig!
Als ik geen zin heb om zelf te lakken kom ik mooi bij jou!
En dan zie je nog niet eens de dieppaarse shimmer die erin verborgen zit.quote:Op zondag 15 november 2009 21:52 schreef Oblivion het volgende:
Dat is inderdaad een prachtige kleur, Misstique.![]()
Oeh mooie kleur zeg!quote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
Het resultaat (morgen bij daglicht nog een laatste keer de randjes bijwerken)
OPI Russian Navy, nu al mijn favoriete kleur deze winter.
[ afbeelding ]
Even nog een keer mijn eigen bericht plaatsen..quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Detailed Results:
Acceptance, November 13, 2009, 4:34 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, November 13, 2009
Klinkt goed![]()
ervaren transdesign bestellers: wanneer zal mijn pakje dan ongeveer bij mij geleverd worden denken jullie?
Volgens mij kom ik inmiddels met gemak aan 200. Topcoats, basecoats en treatments niet meegerekend.quote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
Ben even zeer benieuwd, hoeveel lakjes hebben jullie?
quote:Op zondag 15 november 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik inmiddels met gemak aan 200. Topcoats, basecoats en treatments niet meegerekend.
Foto?quote:Op zondag 15 november 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik inmiddels met gemak aan 200. Topcoats, basecoats en treatments niet meegerekend.
quote:Op zondag 15 november 2009 21:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Écht serieus!! Jij bent mooije fobo gechekt
MOOI!quote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag een heuleboel OPI lakjes voor Kerst.quote:Op zondag 15 november 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
Russian navyWauw! Ik wilde die kleur eigenlijk ook hebben, maar omdat ik twijfelde heb ik hem niet besteld. Zo te zien erg jammer!
Nicequote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vraag een heuleboel OPI lakjes voor Kerst.
quote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef Mirjam het volgende:
nou, net met stap 2 van die vijl over m'n nagels geragd, ze zien er wel sneu uit nadat je dat gedaan hebt
nu zit de ridgefiller erop.
ben benieuwd of dit helpt, hoop het...
quote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil morgen de boel even reorganiseren dus dan probeer ik wel even wat foto's te schieten.quote:Op zondag 15 november 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foto?Ik ben wat dat betreft nogal visueel ingesteld haha.
Yay!quote:Op zondag 15 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil morgen de boel even reorganiseren dus dan probeer ik wel even wat foto's te schieten.
Dit weekend zijn er weer 12 lakjes bij gekomen.![]()
Mooi kleurtje Misstique!
En wat lief dat olbi de nagels van kleintje gaat doen.Daar ga je geen spijt van krijgen.
Nope ik heb van mijn laatste aanwinsten geen foto's gemaakt.quote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yay!![]()
12 lakjes in één week valt toch wel mee?Zijn die hier al langsgekomen eigenlijk? Er worden zoveel foto's gepost.. Anders bekijk ik die morgen ook gelijk
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |