71quote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
Ben even zeer benieuwd, hoeveel lakjes hebben jullie?
Dat vind ik nou zo leuk van een man...een nagellakjes tikquote:Op zondag 15 november 2009 08:29 schreef buzzwheedle het volgende:
hoi
ik heb ook een behoorlijke nagelverslaving en lees al een tijd mee. ben helemaal gelukkig dat er meer mensen zijn met deze 'afwijkiing'
ga binnenkort eens kijken of ik ook wat foto's kan posten
quote:Op zondag 15 november 2009 10:35 schreef moussy het volgende:
Maar natuurlijk mocht ik mijn schoen zettenwij zitten nog vol op in de sint-spanning met de jongste (die is 6) het is een witte van gosh, door mijn dochter uitgezocht
Lang leve de aanbiedingbakken van kruidvat
De jongste besloot gister tijdens de intocht dat we allemaal onze schoen moesten zetten, vooral ook omdat ik al de hele dag als debieltje met mijn hema-minimijter opliep
![]()
Ik ga mn natte kranten maar eens lakken, maar eerst appelflapjes maken, daar krijg ik nu zo maar zin in! Bedankt Mayla
¤19.50 verzendkostenquote:Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef Mayla het volgende:
Ohh hebbuh!!!!!!![]()
Ken die site niet trouwens...shippen ze naar NL?
86 kleurtjesquote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
oow ja, ik heb gisteren even mijn lakjescollectie geteld: 54 stuks![]()
Voordat ik dit topic ontdekte had ik denk ik een lakje of 10 a 15.
Ik post hier sinds topic nummer 3 (mijn eerste post was daar op 8 september) dus reken maar uit hoeveel lakjes ik in korte tijd gekocht heb![]()
Ik weet het nu zeker: ik ben verslaafd!! Maar ik vind het helemaal niet erg, I love it![]()
![]()
Ben even zeer benieuwd, hoeveel lakjes hebben jullie?
Eigenlijk haat ik dit forumquote:[b]
Iemand ervaring met deze site? Ik was zo dom om op de banner onderaan de pagina te klikken
http://www.german-dream-nails.com/
Het was maar een geintje....wordt er zo zwaar aan de term 'SC' getild?quote:Op zondag 15 november 2009 12:34 schreef Mirjam het volgende:
modbreak:
dames, ik heb het (+SC) stukje uit de topictitel gehaald.
ik denk dat het belangrijk is dit vooral een nagelreeks te laten zijn.
tuurlijk, een klein beetje on the side kletsen is geen probleem, maar laten we voorkomen dat deze leuke reeks in een slowchat verzandt met hier en daar nagels
nee hoorquote:Op zondag 15 november 2009 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was maar een geintje....wordt er zo zwaar aan de term 'SC' getild?
Betersjappiesquote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
OT
Ik heb buikpijngisteren canneloni gemaakt voor het eerst, maar het recept (in het duits op de zijkant van de verpakking) niet goed gelezen, en dus geen saus óver de rolletjes gedaan maar alleen erin en een beetje kaas erover. Dus de pasta was nog helemaal niet goed gaar. We hebben het wel opgegeten en het smaakte ook heerlijk door mijn superduper sausje, maar nu doet buikkie auw
en ik kan toch echt heel lekker koken, ik vind het dan ook behoorlijk stom van mezelf
![]()
Moussy, mocht jij je schoen zetten?!
Je profiel zegt dat je een piemeltje hebt, en de computer maakt geen foutenquote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckz
de laatste keer dat ik keek was ik toch echt een meisje hoor
Volgens mij vind ik 'm mat mooierquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Gister gelakt met O.P.I YDKJ Suede
Zonnebankje zou geen kwaad kunnen![]()
[ afbeelding ]
En vandaag een topcoatje er overheen,en weer ff alles netjes gevijld![]()
[ afbeelding ]
Mooie kleurquote:Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
China glaze, Recycle
met rinestones
Ik doe niet mee, ik kan niets met het thema....quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef veels het volgende:
Zo ik heb weer nieuwe gelnagels gezet, nu voor de 2de keer en het ging nog beter als de eerste keer!
Vergeten jullie trouwens de wedstrijd op hyves niet? http://konad-nagelfans.hyves.nl/?ref=sr
oeh!Oeh! WieWatWaar??quote:Op zondag 15 november 2009 15:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Puckzzz ik vind dat je je creatie die je in je mooie nieuwe avatar ziet, moet inzenden voor die Essence Nail art contest![]()
![]()
Wie kan dat nou toppen??
Ja ik had een paar weken terug een foldertje van Essence meegenomen uit de Kruidvat en daar stond het allemaal in! Heb die alleen weggegooid ben ik bang en kan het online alleen niet terugvinden, en als ik Google kom ik op m'n eigen post uitquote:
Ahh balen zegquote:Op zondag 15 november 2009 16:02 schreef Debsterr het volgende:
Allebei m'n duimen compleet gescheurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |