abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74712401
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:

Ben even zeer benieuwd, hoeveel lakjes hebben jullie?
71

En dat is na de grote opruiming

EDIT: + 2 onderweg en ik heb er nog 6 op m'n wishlist voor Transdesign staan.

[ Bericht 11% gewijzigd door snkr-xxx op 15-11-2009 02:50:05 ]
pi_74713195
hoi

ik heb ook een behoorlijke nagelverslaving en lees al een tijd mee. ben helemaal gelukkig dat er meer mensen zijn met deze 'afwijkiing'

ga binnenkort eens kijken of ik ook wat foto's kan posten
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 08:53:57 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_74713291
Zat er toch zo maar een nagellakje in mijn schoen vanmorgen!

Ik heb trouwens geen idee hoeveel lakjes ik heb, ze zwerven hier ook bij mijn dochter op haar kamer, maar die mag over op haar eigen collectie, dus die van de action ga ik ook maar eens halen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 15 november 2009 @ 09:46:43 #104
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74713694
quote:
Op zondag 15 november 2009 08:29 schreef buzzwheedle het volgende:
hoi

ik heb ook een behoorlijke nagelverslaving en lees al een tijd mee. ben helemaal gelukkig dat er meer mensen zijn met deze 'afwijkiing'

ga binnenkort eens kijken of ik ook wat foto's kan posten
Dat vind ik nou zo leuk van een man...een nagellakjes tik
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 15 november 2009 @ 09:52:41 #105
273370 -_-mama-S-_-
vrouwen hebben altijd gelijk
pi_74713762
dit waren mijn nagels deze week
is nu helaas niks meer van over (vandaar ook maar 1 op de foto)
en ga ze ook maar niet eerder als vanavond weer overnieuw doen
moet zo de hele keuken leeg halen die wordt morgen gesloopt en dan eind van de week hebben we weer een mooie nieuwe !!!

Dit waren ze sorry voor de onduidelijke foto

de roze is Ultimate pink van essence colour & go
met konad plate M65 zwarte striper gebruikt
en een klein glittertje erover
  zondag 15 november 2009 @ 09:52:50 #106
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74713764
OT
Ik heb buikpijn gisteren canneloni gemaakt voor het eerst, maar het recept (in het duits op de zijkant van de verpakking) niet goed gelezen, en dus geen saus óver de rolletjes gedaan maar alleen erin en een beetje kaas erover. Dus de pasta was nog helemaal niet goed gaar. We hebben het wel opgegeten en het smaakte ook heerlijk door mijn superduper sausje, maar nu doet buikkie auw en ik kan toch echt heel lekker koken, ik vind het dan ook behoorlijk stom van mezelf

Moussy, mocht jij je schoen zetten?!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74714085
Awwhh puckzzz.. das niet fijn... Hopelijk trekt het snel weg!

Ik had gister een fail met bakken haha.. Heb sinds kort een oven en mijn vriend is normaal de keukenprincess, maar ik had zin om mini appelflapjes te maken. Nouja gemaakt, in de oven gedaan en na 5 minuten had ik zoiets van hmmm, dat ruikt niet zo goed... Bovenkant helemaal verbrand hahaha.. Wat bleek, stond alleen de bovenste kant van de oven aan, omdat we gisteravond eerst een ovenschotel hadden en vriendlief had voor het korstje ff alleen de bovenkant aangezet.... Heb er 2 kunnen redden met een nog zachte onderkant...
Vandaag een nieuwe poging met cupcakes... en nu de oven wel goed instellen

Moussy...nice!! Wat voor kleurtje is het?

Gister nog 2 lakjes gescoord bij de DM van P2. Knalorange en een lila/paars met glitters erin.

Vandaag wil ik mijn bordeaurode nagels van en zwarte french voorzien en een zilveren glitter lijn.. Hopelijk pakt het beter uit dan mn stempelfail van eerder dit weekend
  zondag 15 november 2009 @ 10:31:31 #108
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74714163
Ik heb nu ook dieprode nagels, maar die heb ik drie keer opnieuw gedaan vanwege stempelfailure. Eertse keer had ik met wit gestempeld, en daarover nog een smallere tip met zwart maar dat zag er niet uit. Dus opnieuw en dan met een zwarte gestempelde french, dat zag je bijna niet. Dus uiteindelijk grijs gemengd, maar zelfs dát zie je bijna niet. Op de foto zie je het zo goed omdat die geflitst is, in het gewoon licht is ie veel donkerder.
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 10:35:52 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_74714211
Maar natuurlijk mocht ik mijn schoen zetten wij zitten nog vol op in de sint-spanning met de jongste (die is 6) het is een witte van gosh, door mijn dochter uitgezocht Lang leve de aanbiedingbakken van kruidvat De jongste besloot gister tijdens de intocht dat we allemaal onze schoen moesten zetten, vooral ook omdat ik al de hele dag als debieltje met mijn hema-minimijter opliep

Ik ga mn natte kranten maar eens lakken, maar eerst appelflapjes maken, daar krijg ik nu zo maar zin in! Bedankt Mayla
  zondag 15 november 2009 @ 10:40:51 #110
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74714254
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:35 schreef moussy het volgende:
Maar natuurlijk mocht ik mijn schoen zetten wij zitten nog vol op in de sint-spanning met de jongste (die is 6) het is een witte van gosh, door mijn dochter uitgezocht Lang leve de aanbiedingbakken van kruidvat De jongste besloot gister tijdens de intocht dat we allemaal onze schoen moesten zetten, vooral ook omdat ik al de hele dag als debieltje met mijn hema-minimijter opliep

Ik ga mn natte kranten maar eens lakken, maar eerst appelflapjes maken, daar krijg ik nu zo maar zin in! Bedankt Mayla
pics or it didn't happen!

Iemand ervaring met deze site? Ik was zo dom om op de banner onderaan de pagina te klikken

http://www.german-dream-nails.com/
pi_74714291
Ik vond ze wel heel mooi Puckzzz! Juist omdat het grijze zo subtiel was... Maar wel jammer dat je ook eerst meermalen overnieuw kon beginnen...

Leuk Moussy! Mijn zoontje vind Sinterklaas maar weinig aan... Maar schoenzetten gaat nog wel gebeuren..maar of de Sint ook wat voor mams heeft haha...
En graag gedaan hoor hahaha...Hopelijk lukken ze jou beter

Zwarte french en lijntje zit erop...maar tis niet zo goed gelukt... Zal zo even foto maken. Zilveren lijntjes zitten scheef...
  zondag 15 november 2009 @ 10:48:09 #112
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74714329
OMG...ze hebben Ed Hardy plakkerjtes!

Waarom klikte ik?
pi_74714360
Ohh hebbuh!!!!!!

Ken die site niet trouwens...shippen ze naar NL?
pi_74714400
Nou.. hier zijn ze...

En de nieuwe lakjes...in het echt feller van kleur

pi_74714419
Nou ik verwachte scheve lijntje...
Alleen jij ziet dat, een ander denk; Leuk!

Echt...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 15 november 2009 @ 10:58:29 #116
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74714467
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef Mayla het volgende:
Ohh hebbuh!!!!!!

Ken die site niet trouwens...shippen ze naar NL?
¤19.50 verzendkosten

misschien is een gezamelijke bestelling een idee (als er meer liefhebbers zijn) Ik zie nu al tig dingen die ik zou willen, de holostickers zijn leuk, de 3D malletjes - moet je wel gel hebben, maar die heb ik - de folie.... *zucht*

Beetje korte french geworden Mayla...nieuwe kleurtjes zien er tof uit!
  zondag 15 november 2009 @ 12:09:14 #117
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74714533
And we're back! Dat was best snel!
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 12:09:43 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_74714540
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

pics or it didn't happen!

Leuk je nagels Mayla!
  zondag 15 november 2009 @ 12:10:58 #119
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74714555
Oh wat ontzettend leuk dat mijtertje! ze mag maar blij zijn met zo'n leuk gekke mama!
pi_74714593
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
oow ja, ik heb gisteren even mijn lakjescollectie geteld: 54 stuks
Voordat ik dit topic ontdekte had ik denk ik een lakje of 10 a 15.
Ik post hier sinds topic nummer 3 (mijn eerste post was daar op 8 september) dus reken maar uit hoeveel lakjes ik in korte tijd gekocht heb

Ik weet het nu zeker: ik ben verslaafd!! Maar ik vind het helemaal niet erg, I love it

Ben even zeer benieuwd, hoeveel lakjes hebben jullie?
86 kleurtjes en nog zo'n tien top- base enzo coats
nog drie onderweg (maar al een maand, vraag me af of ze nog komen vanuit US) en negen op mijn verlanglijstje....
pi_74714623
quote:
[b]

Iemand ervaring met deze site? Ik was zo dom om op de banner onderaan de pagina te klikken

http://www.german-dream-nails.com/
Eigenlijk haat ik dit forum
pi_74714639
En toen was fok down haha

Tnx Obli!! Ik vind de uitwerking niet zo geslaagd... Rechts is nog schever hahah.. Ach, eerste keer striper gebruik op deze manier...

Idd korte french... achja... heb het er in de tussentijd alweer af en mn nieuwe P2 lakje erop, de paarse

Enne..19,50 verzendkosten??? Oh my...

Moussy, leuke foto!!

Nieuw lakje...
P2 nr 171 Gorgeous! (en hij's idd erg mooi!!)

Grrrr.. krijg de kleur niet goed op de foto..
  zondag 15 november 2009 @ 12:28:22 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74714762
Vind het een erg mooie kleur! Ik denk dat ie irl iets donkerder/antracieter is?
pi_74714821
modbreak:

dames, ik heb het (+SC) stukje uit de topictitel gehaald.
ik denk dat het belangrijk is dit vooral een nagelreeks te laten zijn.
tuurlijk, een klein beetje on the side kletsen is geen probleem, maar laten we voorkomen dat deze leuke reeks in een slowchat verzandt met hier en daar nagels
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 15 november 2009 @ 13:53:43 #125
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74714996
quote:
Op zondag 15 november 2009 12:34 schreef Mirjam het volgende:
modbreak:

dames, ik heb het (+SC) stukje uit de topictitel gehaald.
ik denk dat het belangrijk is dit vooral een nagelreeks te laten zijn.
tuurlijk, een klein beetje on the side kletsen is geen probleem, maar laten we voorkomen dat deze leuke reeks in een slowchat verzandt met hier en daar nagels
Het was maar een geintje....wordt er zo zwaar aan de term 'SC' getild?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')