71quote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
Ben even zeer benieuwd, hoeveel lakjes hebben jullie?
Dat vind ik nou zo leuk van een man...een nagellakjes tikquote:Op zondag 15 november 2009 08:29 schreef buzzwheedle het volgende:
hoi
ik heb ook een behoorlijke nagelverslaving en lees al een tijd mee. ben helemaal gelukkig dat er meer mensen zijn met deze 'afwijkiing'
ga binnenkort eens kijken of ik ook wat foto's kan posten
quote:Op zondag 15 november 2009 10:35 schreef moussy het volgende:
Maar natuurlijk mocht ik mijn schoen zettenwij zitten nog vol op in de sint-spanning met de jongste (die is 6) het is een witte van gosh, door mijn dochter uitgezocht
Lang leve de aanbiedingbakken van kruidvat
De jongste besloot gister tijdens de intocht dat we allemaal onze schoen moesten zetten, vooral ook omdat ik al de hele dag als debieltje met mijn hema-minimijter opliep
![]()
Ik ga mn natte kranten maar eens lakken, maar eerst appelflapjes maken, daar krijg ik nu zo maar zin in! Bedankt Mayla
¤19.50 verzendkostenquote:Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef Mayla het volgende:
Ohh hebbuh!!!!!!![]()
Ken die site niet trouwens...shippen ze naar NL?
86 kleurtjesquote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
oow ja, ik heb gisteren even mijn lakjescollectie geteld: 54 stuks![]()
Voordat ik dit topic ontdekte had ik denk ik een lakje of 10 a 15.
Ik post hier sinds topic nummer 3 (mijn eerste post was daar op 8 september) dus reken maar uit hoeveel lakjes ik in korte tijd gekocht heb![]()
Ik weet het nu zeker: ik ben verslaafd!! Maar ik vind het helemaal niet erg, I love it![]()
![]()
Eigenlijk haat ik dit forumquote:[b]
Iemand ervaring met deze site? Ik was zo dom om op de banner onderaan de pagina te klikken
http://www.german-dream-nails.com/
Het was maar een geintje....wordt er zo zwaar aan de term 'SC' getild?quote:Op zondag 15 november 2009 12:34 schreef Mirjam het volgende:
modbreak:
dames, ik heb het (+SC) stukje uit de topictitel gehaald.
ik denk dat het belangrijk is dit vooral een nagelreeks te laten zijn.
tuurlijk, een klein beetje on the side kletsen is geen probleem, maar laten we voorkomen dat deze leuke reeks in een slowchat verzandt met hier en daar nagels
nee hoorquote:Op zondag 15 november 2009 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was maar een geintje....wordt er zo zwaar aan de term 'SC' getild?
Betersjappiesquote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
OT
Ik heb buikpijngisteren canneloni gemaakt voor het eerst, maar het recept (in het duits op de zijkant van de verpakking) niet goed gelezen, en dus geen saus óver de rolletjes gedaan maar alleen erin en een beetje kaas erover. Dus de pasta was nog helemaal niet goed gaar. We hebben het wel opgegeten en het smaakte ook heerlijk door mijn superduper sausje, maar nu doet buikkie auw
en ik kan toch echt heel lekker koken, ik vind het dan ook behoorlijk stom van mezelf
![]()
Moussy, mocht jij je schoen zetten?!
Je profiel zegt dat je een piemeltje hebt, en de computer maakt geen foutenquote:Op zondag 15 november 2009 14:02 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckz
de laatste keer dat ik keek was ik toch echt een meisje hoor
Volgens mij vind ik 'm mat mooierquote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Gister gelakt met O.P.I YDKJ Suede
Zonnebankje zou geen kwaad kunnen![]()
[ afbeelding ]
En vandaag een topcoatje er overheen,en weer ff alles netjes gevijld![]()
[ afbeelding ]
Mooie kleurquote:Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
China glaze, Recycle
met rinestones
Ik doe niet mee, ik kan niets met het thema....quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef veels het volgende:
Zo ik heb weer nieuwe gelnagels gezet, nu voor de 2de keer en het ging nog beter als de eerste keer!
Vergeten jullie trouwens de wedstrijd op hyves niet? http://konad-nagelfans.hyves.nl/?ref=sr
oeh!Oeh! WieWatWaar??quote:Op zondag 15 november 2009 15:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Puckzzz ik vind dat je je creatie die je in je mooie nieuwe avatar ziet, moet inzenden voor die Essence Nail art contest![]()
![]()
Wie kan dat nou toppen??
Ja ik had een paar weken terug een foldertje van Essence meegenomen uit de Kruidvat en daar stond het allemaal in! Heb die alleen weggegooid ben ik bang en kan het online alleen niet terugvinden, en als ik Google kom ik op m'n eigen post uitquote:
Ahh balen zegquote:Op zondag 15 november 2009 16:02 schreef Debsterr het volgende:
Allebei m'n duimen compleet gescheurd.
38 lakjes (Essence,Hema,catrice, allemaal goedkope lakjes en één uitschieter,Holo lak van Koh van 15 euro waar ik spijt van hebquote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
69 flesjes, 67 kleurtjes (2 dubbele dusquote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef MissJ het volgende:
Ikquote:Op zondag 15 november 2009 16:49 schreef Tammymara het volgende:
Wie het zei van de action, Dank je wel. Koopzondag en sinterklaasintocht, Ik kon het niet laten om bij de action binnen te gaan.Stonden ongeveer 30 man in de rij,maar toen ging net een nieuwe kassa open waar wij stonden dus binnen een minuut alweer buiten met twee verpakkingen met elk zes flesjes (mijn excuus: ze zijn maar klein en als ze leuk zijn dan heb ik straks niks meer als ik ze één keer op heb gedaan)
Ik helemaal blij,manlief blij dat ik met weinig tevreden ben.
Leuke nagels allemaal en leuke lakjes, en die foto met die mijter, Ik lig in een deuk
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het buikkie is het weer OK, thnx for askingquote:Op zondag 15 november 2009 18:43 schreef Mayla het volgende:
Moooooooi!! Hebbuh!!![]()
Puckzzz hoest met het buukske? Is het weg?
Koekjes bakken met zoonlief is geslaagd! En mn nagellak zit ook nog perfectNiet eens een topcoat gebruikt.
Mja, ze scheuren wel vaker, ga binnenkort lekker nagels laten zetten! Dan heb ik met m'n verjaardag mooie nagelsquote:Op zondag 15 november 2009 16:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ahh balen zeg![]()
Gelukkig vallen de duimen nooit zo op dus misschien kom je er nog wel goed mee weg?
Oehh zonde,het was zoo moooiiquote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb maar een week garantie mayla..![]()
afrader, blauwe lak van 2 true
en ik deed echt helemaal niets, me duim is ook al naar de maan en me middelvinger zit ook alweer een hap in![]()
[ afbeelding ]
![]()
*gaat weer alles eraf halen*
quote:Op zondag 15 november 2009 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
Compleet OT maar toch wel triest: sebasser is overleden![]()
kende hem natuurlijk niet persoonlijk maar wel voorbijzien komen in allerlei topics.
ik geloof dat ze 65 euro voor een nieuwe set rekenenquote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oehh zonde,het was zoo moooii
1 week garantie? Nou lekker dan, ik zou toch nog even laten weten dat je niet tevreden bent hoor.. Is misschien voor haar ook alleen maar handig.
In Utrecht in de Bijenkorf zit trouwens een goede heb ik gehoord, wel duur denk ik, is een O.P.I salon. Maar mocht je jezelf ooit een keer willen verwennen...
Ja maar liever iets meer betalen dan zo'n slechte set,ik wil je echt niet beledigen maar ze zijn echt lelijk hoor,nog steeds,te dik en te breed ze lijken er wel zo opgeplakt ofzo.Echt nogmaals wil niet beledigend zijn maar kan me hier zo kwaad over maken,het ziet er gewoon niet uit,je moet gewoon terug gaan en ze goed laten maken.Als ze dat niet kan zou ik willen dat ze ze eraf zou halen en'(een gedeelte)m'n geld terug willen,zou het echt niet aan kunnen zienquote:Op zondag 15 november 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik geloof dat ze 65 euro voor een nieuwe set rekenenmijn nagels groeien als kool dus ik ga daar niet aan beginnen haha..
hier ben ik het wel een beetje mee eens....quote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar liever iets meer betalen dan zo'n slechte set,ik wil je echt niet beledigen maar ze zijn echt lelijk hoor,nog steeds,te dik en te breed ze lijken er wel zo opgeplakt ofzo.Echt nogmaals wil niet beledigend zijn maar kan me hier zo kwaad over maken,het ziet er gewoon niet uit,je moet gewoon terug gaan en ze goed laten maken.Als ze dat niet kan zou ik willen dat ze ze eraf zou halen en'(een gedeelte)m'n geld terug willen,zou het echt niet aan kunnen zien
quote:Op zondag 15 november 2009 20:02 schreef Daph_ het volgende:
@ snr; verkopen ze dat bij Ici Paris?![]()
*morgen kijken gaat*
Ik vind de kleur zooooo gaaf, maar ik kan 'm online niet te koop vinden * search continues * (polish is discontinued)
quote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar liever iets meer betalen dan zo'n slechte set,ik wil je echt niet beledigen maar ze zijn echt lelijk hoor,nog steeds,te dik en te breed ze lijken er wel zo opgeplakt ofzo.Echt nogmaals wil niet beledigend zijn maar kan me hier zo kwaad over maken,het ziet er gewoon niet uit,je moet gewoon terug gaan en ze goed laten maken.Als ze dat niet kan zou ik willen dat ze ze eraf zou halen en'(een gedeelte)m'n geld terug willen,zou het echt niet aan kunnen zien
Ja wauwiequote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zucht![]()
Als je 'm vindt, laat me weten waar![]()
Zit al tijden te zoeken in de Ici Paris, maar ben bang dat het al een oudere collectie is
geeft niet hoor, ik vind ze zelf ook vreselijk dus dat scheeltquote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Misstique het volgende:
* Misstique is nu druk bezig om OPI Russian Navy op de nagels te krijgen.
Ik heb zo'n DiY set en moet zeggen dat dat er nog beter uitziet hoor, en die blijven ook gewoon goed zitten. Je kan ze zelf in de gewenste vorm vijlen enblahblahblah... 't is maar net hoe handig je ermee bent. Nu zijn al mijn nagels au naturel, maar als er 1 breekt gaat er een neppert opquote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zou het er waarschijnlijk ook wel voor over hebben, maar ja ik leg ook zo 50/60 euro neer voor de kapper en mensen denken dan 'die is niet goed![]()
'.
Het is wel een hoop geld, maar wat leg je normaal neer? 40/45? Ik betaal denk liever 65 euro voor een mooi resultaat dan 45 euro voor iets waar ik niet tevreden mee ben. Vermijd iig die nageltoko op Hoog Catherijne met al die Maleisische (sp??) meisjes, daar heb ik ervaring mee en dat zijn echt beunhazen![]()
En ik vind ook dat je terug kan gaan hoor. Leert je nagelstyliste ook alleen maar vanAl was het om ze er idd af te halen ofzo zodat je ergens anders fresh een nieuwe set kan halen.
Maarre is zo'n do it yourself Gel laagje a la MiMu niks voor jou (Kleintje)?
bij hoogcathrijne ben ik idd geweest, dat zijn beulen, met die elektrische vijl vijlen ze zoveel van je eigen nagel af dat je de volgende dag loopt te krijsen van de pijnquote:Op zondag 15 november 2009 20:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zou het er waarschijnlijk ook wel voor over hebben, maar ja ik leg ook zo 50/60 euro neer voor de kapper en mensen denken dan 'die is niet goed![]()
'.
Het is wel een hoop geld, maar wat leg je normaal neer? 40/45? Ik betaal denk liever 65 euro voor een mooi resultaat dan 45 euro voor iets waar ik niet tevreden mee ben. Vermijd iig die nageltoko op Hoog Catherijne met al die Maleisische (sp??) meisjes, daar heb ik ervaring mee en dat zijn echt beunhazen![]()
En ik vind ook dat je terug kan gaan hoor. Leert je nagelstyliste ook alleen maar vanAl was het om ze er idd af te halen ofzo zodat je ergens anders fresh een nieuwe set kan halen.
Maarre is zo'n do it yourself Gel laagje a la MiMu niks voor jou (Kleintje)?
http://compare.ebay.com/l(...)lFixedPriceItemTypesquote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zucht![]()
Als je 'm vindt, laat me weten waar![]()
Zit al tijden te zoeken in de Ici Paris, maar ben bang dat het al een oudere collectie is
Als ik ze er af zou laten halen door haar zou ik d'r zeker geen 19 euro betalen hoorquote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bij hoogcathrijne ben ik idd geweest, dat zijn beulen, met die elektrische vijl vijlen ze zoveel van je eigen nagel af dat je de volgende dag loopt te krijsen van de pijn![]()
voor eraf halen rekent ze ook weer 19 euro! ik was echt niet van plan haar nog een keer te betalen![]()
wat betreft het laatste heb ik geen idee, ik ben even gel zat.. misschien dat als me eigen idd weer wat langer zijn dat er een heel dun laagje overheen kan
Nu tijd voor de tweede laag, basecoat voor het eten gedaan, straks drogen, dan topcoat, dan correctiestift voor de randjes.quote:
Nooooooooooquote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://compare.ebay.com/l(...)lFixedPriceItemTypes
Kleintje ik zeg: ga ervoor!!quote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Oblivion het volgende:
Enne kleintje, ik vind je nagels ook afzichtelijk...![]()
Ik mag het zeggen, want ik kan het voor je goed maken als je wilt, moet je wel naar noord holland komen.
Maak ik ze netjes voor je, kosteloos.
Waardeloos mens die je nagels heeft gezet...
quote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://compare.ebay.com/l(...)lFixedPriceItemTypes
Als je op view description klikt zie je opeens dat er $ 35 voor shipping gerekend wordt ipv $ 10quote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gaat op de lijst! Mag/kan pas volgende maand weer inslaan
Leuk als bazen niet op tijd uit betalen, heel m'n nagellak collectie lijdt eronder![]()
ja ik gaat het doen! ik ga haar bellen(is op afspraak namelijk) zeggen dat er al stukjes afgebroken, en dat ze afschuwelijk dik zijn vergeleken met andere en dat ik wil dat ze er gratis!! afhaalt en me nagels er dus gezonder onderuit komenquote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Als ik ze er af zou laten halen door haar zou ik d'r zeker geen 19 euro betalen hoorJa daaag.
Maar die op HC is erg he.. Ik werd er altijd helemaal zenuwachtig, dus ik begon te wiebelen met mn vingers. Grijpt ze m'n hand, smijt ze 'm weer neer op de tafel: "HOUD HAND STIL NOU"
![]()
ohh dat is zo lief, ik zeg jaquote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Oblivion het volgende:
Enne kleintje, ik vind je nagels ook afzichtelijk...![]()
Ik mag het zeggen, want ik kan het voor je goed maken als je wilt, moet je wel naar noord holland komen.
Maak ik ze netjes voor je, kosteloos.
Waardeloos mens die je nagels heeft gezet...
quote:Op zondag 15 november 2009 20:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja ik gaat het doen! ik ga haar bellen(is op afspraak namelijk) zeggen dat er al stukjes afgebroken, en dat ze afschuwelijk dik zijn vergeleken met andere en dat ik wil dat ze er gratis!! afhaalt en me nagels er dus gezonder onderuit komen![]()
[..]
ohh dat is zo lief, ik zeg jaik pm je wel even
Er komen toch wel foto's hequote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef Misstique het volgende:
Tof Obli!
De tweede laag zit erop, over een minuutje of tien de topcoat. Mooi diepblauwe kleur..
Natuurlijk. Ik maak wel foto's in de keuken, het beste licht op dit moment.quote:
Heel leuk!quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef buzzwheedle het volgende:
]oeps, ik heb even een operatie ondergaan en ben nu een meisje![]()
hier een foto van mijn gesponste nagels met white out, paper chasing en emerald sparkle,
http://94.100.113.204/788(...)88792281_6_tdHH.jpeg
Goede keus!quote:
Nice!quote:Op zondag 15 november 2009 20:30 schreef buzzwheedle het volgende:
]oeps, ik heb even een operatie ondergaan en ben nu een meisje![]()
hier een foto van mijn gesponste nagels met white out, paper chasing en emerald sparkle,
http://94.100.113.204/788(...)88792281_6_tdHH.jpeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |