Als je het verwacht waarschijnlijk wel, ik dacht alleen maar "quote:
ik heb heel veel lakjes geprobeerd en de meeste van essence willen wel bij de stempel setjes van essence ten minste ik heb hier all access gebruikt en de paarse tip painter van essencequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:56 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef mmascha het volgende:
MamaS, ook al zulke mooie stempelkleurtjes! Met welke stempel jij?
Staat ergens tussen de linkjes in de OP.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
Waar is de "Fix your fingernail McGyver style"? Er zit een scheurtje in mijn nagel!!
Mooie nagels!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:27 schreef L-E-A het volgende:
Hier 2 foto's van m'n nagels met Catrice - Almost Black. In het flesje is het héél donkerpaars. En na 2 laagjes op m'n nagels is het echt bijna zwart. Het is wel een moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm uit een grote bak lakjes gevist bij een klein winkeltje in Krommenie, beetje uit de buurt voor je denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een mooie foto's weer allemaal.![]()
Dat gloeilampnagellakje!! Waar komt die vandaan? Ik wil ook verkleurende gloeilampjes.
![]()
Hier nog geen stempelsetjes maar wel nagellakjes!![]()
Ik heb de hele show your feet collectie gekocht en die werken inderdaad allemaal heel goed met konad dus ik heb er leuke nieuwe kleurtjes bij.![]()
Ik heb nu de Very Berry op maar ik blijk de oplader van de camera kwijt te zijn dus ik kan geen foto maken.
Oja heel graag!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit een grote bak lakjes gevist bij een klein winkeltje in Krommenie, beetje uit de buurt voor je denk ik.
Heb even geprobeerd of 'ie in een bubbeltjesenvelop door de brievenbus past, maar.
Kan er wel een voor je halen en bewaren tot de Obli-meet eventueel, zeg het maar.
Zou je die plates even kunnen fotograferen? Ben benieuwd naar de figuurtjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef L-E-A het volgende:
sti-sta-stempelsetjes
![]()
[ afbeelding ]
En nog 2 mooie lakjes
[ afbeelding ]
Ook bij de Kruidvat waar ik geweest ben lag nog wel een voorraadje stempelsetjes. Ben benieuwd! Gisteren al wat uitgeprobeerd bij m'n zusje en morgen weer een stempeldate!
Ga ik voor je doen! Komt er zo aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zou je die plates even kunnen fotograferen? Ben benieuwd naar de figuurtjes.
Die zijn van Essence dus bij de kruidvat. Maar volgens mij verkopen ze die alleen in filialen met een dubbele Essence display.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
Waar koop je die Show your Feet? Ik dacht dat het Etos was, maar die hadden niets
Ja zeker wel, wat een superstad is Istanbul! Jammer genoeg geen tijd gehad om te winkelen, ik zag een filiaal van Golden Rose cosmetics, en die hebben ook nagellak...maarja, geen tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Loqi welkom terug! Heb je t naar je zin gehad?
Haha, klinkt goed! Wel altijd fijn he als je weer lekker thuis kan tuttelen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja zeker wel, wat een superstad is Istanbul! Jammer genoeg geen tijd gehad om te winkelen, ik zag een filiaal van Golden Rose cosmetics, en die hebben ook nagellak...maarja, geen tijd![]()
En dus ook een week geen tijd gehad om te lakken, dat is afkicken zegdus ik ben vandaag een uitgebreide beautydag aan het houden..van een enorme manicure tot wenkbrauwen bijwerken etcetcetc
Ja die vind ik ook erg leuk! Zal morgen van onze probeersels ook wel wat foto's maken en als jullie het leuk vinden kunnen we hier dan ook wel wat neerzetten.quote:
misschien even een tijdje laten weken in een badje soda ofzo ??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef moussy het volgende:
Mooie kleurtjes!
Ik wil nog steeds een matte topcoat, maar gewoon in een winkel is het hier (Den Helder) niet te vindenVerder heb ike en probleem, ik ben (toneel)grimeur en rotzooi dus erg veel met schmink, maar nu na 2 dagen schminken zitten de kleurstoffen en rotzooi onder mn nagels en ik krijg het niet weg, niet met een nagelborstel en net heb ik zitten peuren met een comedonelepeltje, maar nog steeds ziet het er echt vies uit..help...! hoe krijg ik het weg?
Dank! Ik ga de tandpasta vanavond even proberen.. En anders lak ik ze maar gewoon donker tot het afgesleten isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Goed fotoverslag!![]()
@moussy: je kan het proberen met een badje lauw water met 2 tabletten steradent en dan even 10 minuutjes weken, weken in verdunde bleekwater, poetsen met een oude tandenborstel met whitening tandpasta en ik geloof dat ik ook al eens gelezen had dat waterstof peroxide goed werkt.
Daarna wel iets verzorgends op je nagels en nagelriemen smeren want het droogt allemaal je nagels enorm uit.
Wanneer heb je OMG erop gedaan dan? Of ben je er al uit en ben ik gewoon spuit 11?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Tegan het volgende:
Na het douchen kon ik zo de OMG nagellak van sommige vingers eraf pellen. Nu dilemma, nog eens lakken, of iets anders?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je OMG erop gedaan dan? Of ben je er al uit en ben ik gewoon spuit 11?
Over mijn eigen nageltjes: ik heb voor Princesses rule! gekozenIk geloof dat ik verliefd ben
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
OMG, twee laagjes. Moet rechts nog doen. In het echt is hij nog toffer.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:21 schreef es70 het volgende:
Mijn meisje gaat vanavond naar haar eerste schoolfeest. Nagels moesten natuurlijk in de lak
.
[ afbeelding ]
Aangezien ze alles uitstelde naar het laatste moment en ze dus rondholde als een kip zonder kopquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Leuk! En wens haar veel plezier!
Oh da's wel netjes van ze!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef FijieStar het volgende:
Tvp'tje
had zaterdag besteld bij Konadnail.nl en dinsdag bericht gekregen dat mijn betaling ontvangen was... maar tot op heden ng geen bericht van een mogelijke verzending![]()
Dus stuurde ik een mailtje om het te checken, dit was het antwoord:
We hebben alles nagekeken en zijn tot de ontekking gekomen dat wij slordigerwijs een fout hebben gemaakt met de verwerking van uw bestelling. We zorgen ervoor dat deze vandaag nog wordt verzonden zodat u logischerwijs morgen uw bestelling mag verwachten.
Onze excuses voor het ongemak, we zullen een kleinigheid bij de bestelling voegen als blijk van dank voor uw geduld.
ben benieuwd wat de kleinigheid is![]()
En zal blij zijn als het hier is, ik wil echt wel konad-en....
Mooie creaties iedereen!
En je meisje is je dochter? (just askingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:21 schreef es70 het volgende:
Mijn meisje gaat vanavond naar haar eerste schoolfeest. Nagels moesten natuurlijk in de lak
.
[ afbeelding ]
Mijn meisje is mijn dochter van 13quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En je meisje is je dochter? (just asking) Nagels zijn tof!
Ik was een paar weken geleden aan het lakken toen mijn jongens bij mij waren. En de vriendin van mijn oudste zoon had een hafslachtig lakkie op wat al helemaal afgebrokkelt was. Dus ik haar eerst maar es wat remover gegeven en daarna zijn we samen gaan tutten. Ik vond het zó leuk toen ze vertelde dat ze het zo leuk vond om te doen, dat ze dat vroeger van haar moeder best mistte want die was niet van de make up enzo...
Ach het is zo'n schatje
Oeh, die is mooiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
*Eindelijk* weer een vers kleurtje:
[ afbeelding ]
Kinky in Helsinki van OPI
Nu nog goed laten drogen, werd 10 minuten nadat ik klaar was gebeld en m'n telefoon zat in m'n zak.Nog nooit zo blij geweest met m'n telefoonhangertje
Het zijn overigens allemaal 2 laagjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Die grijs-groen is de onderste op je ringvinger hè? Die is mooi.![]()
Die op je pink vind ik ook geweldig.![]()
Die op je wijsvinger zijn rood-roze en paars-roze?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zijn overigens allemaal 2 laagjes.
Grijs/groen is de onderste op mijn ringvinger. Er staat hier een flesje met je naam erop
.
Op mijn pink is zwart met glitters (dekt niet heel goed dus).
Wijsvinger is de bovenste idd roze/rood en de onderste paars metallic achtig... Die worden allebei een tintje lichter.
Ik vermoed dat ik best nog wel vaker in dat winkeltje kom (heb er vandaag 2 van Revlon (Lavenare & Cherry Blush), 2 van Rimmel (Wishing on a star & Star Kissed) en 5 (+ die grijze) lampjes weggehaald. En gister ook al 2 lampjes, een Rimmel (Sunny side) en een lakje (de duurste, 2,99quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Super, heel erg lief.
![]()
Ik vind die paars-roze en zwarte toch ook best wel de moeite waard volgens mij. Mocht je nog eens in dat winkeltje komen zou je die dan ook nog op willen pikken?
omggg ik krijg deze dus binnenkort binnen van transdesign, ik vind hem zoooo gaafquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ben boven op m'n bureaulampje gaan zittenDat betekent dat m'n fotostudio nu ook meteen niet meer bestaat
![]()
Gister gelakt met O.P.I La Paz-itivily Hot - Matte. Ik vind deze matte zoveel beter dan de You Don't Know Jacques Matte! De finish is heel anders. Wel is de kleur nogal in your face![]()
Heb m'n nagels trouwens weer netjes een stuk ingekort:
[ afbeelding ]
De glans komt trouwens door de flits, in het echt is ie vrij matte met een soort zachte satin finish. Misschien maak ik er wel een keer een betere foto van als ik weer een goed bureaulampje heb
daar loop ik ook steeds tegenaan iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef Tammymara het volgende:
Hmm, Niet leuk!
Hij Smst me net dat hij ze niet meekrijgt omdat ze pas vanaf volgende week verkocht mogen worden volgens die mevrouw in de winkel.
Wat een onzin, Hier hebben ook al mensen ze gekocht
Ik wou wel meedoen maar kan nog ff nix met het thema. Ik vind het wel jammer dat ze er een thema aan gehangen hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
Hier iemand die meedoet met de herfstwedstrijd op Hyves? Van veelsieraden dus.
Ja slaat nergens op he!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar loop ik ook steeds tegenaan idd
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wou wel meedoen maar kan nog ff nix met het thema. Ik vind het wel jammer dat ze er een thema aan gehangen hebben
Nou ja, inzenden kan nog tot 25 november toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar ik ben een beetje inspiratieloos
Herfstquote:
Hoe vet zijn die!! Thnx voor de tip. Maar er staat : Ab 5 stuck ...kan ik er dan wel gewoon 1 bestellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is haast niet meer te doen om op iedere foto te reageren nu er zoveel gepost wordt maar er komt weer veel moois voorbij.![]()
Puckzz jij wilde graag konad plates met meer tribals e.d. toch? Misschien moet je hier even kijken: http://www.nailart-und-mehr.de/Schablonen-T-Serie
Er staan op die site verschillende series plates, stempellakken en nog veel meer voor nailart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |