Ik vermoed dat ik best nog wel vaker in dat winkeltje kom (heb er vandaag 2 van Revlon (Lavenare & Cherry Blush), 2 van Rimmel (Wishing on a star & Star Kissed) en 5 (+ die grijze) lampjes weggehaald. En gister ook al 2 lampjes, een Rimmel (Sunny side) en een lakje (de duurste, 2,99quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Super, heel erg lief.
![]()
Ik vind die paars-roze en zwarte toch ook best wel de moeite waard volgens mij. Mocht je nog eens in dat winkeltje komen zou je die dan ook nog op willen pikken?
omggg ik krijg deze dus binnenkort binnen van transdesign, ik vind hem zoooo gaafquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ben boven op m'n bureaulampje gaan zittenDat betekent dat m'n fotostudio nu ook meteen niet meer bestaat
![]()
Gister gelakt met O.P.I La Paz-itivily Hot - Matte. Ik vind deze matte zoveel beter dan de You Don't Know Jacques Matte! De finish is heel anders. Wel is de kleur nogal in your face![]()
Heb m'n nagels trouwens weer netjes een stuk ingekort:
[ afbeelding ]
De glans komt trouwens door de flits, in het echt is ie vrij matte met een soort zachte satin finish. Misschien maak ik er wel een keer een betere foto van als ik weer een goed bureaulampje heb
daar loop ik ook steeds tegenaan iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef Tammymara het volgende:
Hmm, Niet leuk!
Hij Smst me net dat hij ze niet meekrijgt omdat ze pas vanaf volgende week verkocht mogen worden volgens die mevrouw in de winkel.
Wat een onzin, Hier hebben ook al mensen ze gekocht
Ik wou wel meedoen maar kan nog ff nix met het thema. Ik vind het wel jammer dat ze er een thema aan gehangen hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
Hier iemand die meedoet met de herfstwedstrijd op Hyves? Van veelsieraden dus.
Ja slaat nergens op he!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar loop ik ook steeds tegenaan idd
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wou wel meedoen maar kan nog ff nix met het thema. Ik vind het wel jammer dat ze er een thema aan gehangen hebben
Nou ja, inzenden kan nog tot 25 november toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar ik ben een beetje inspiratieloos
Herfstquote:
Hoe vet zijn die!! Thnx voor de tip. Maar er staat : Ab 5 stuck ...kan ik er dan wel gewoon 1 bestellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is haast niet meer te doen om op iedere foto te reageren nu er zoveel gepost wordt maar er komt weer veel moois voorbij.![]()
Puckzz jij wilde graag konad plates met meer tribals e.d. toch? Misschien moet je hier even kijken: http://www.nailart-und-mehr.de/Schablonen-T-Serie
Er staan op die site verschillende series plates, stempellakken en nog veel meer voor nailart.
Ze hebben in Uden ongeveer hetzelfde als in Veghel volgens mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik nou zo'n Halloween plate had, had ik daarmee wat gedaan. Maar die heb ik niet
Ik ga vanmiddag ff naar de Kruidvat in Uden. Ik hoop dat ze daar wel de Show your feet hebben (en stempelsetjes misschien )
Ja daar ben ik nu ook achterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ze hebben in Uden ongeveer hetzelfde als in Veghel volgens mij
Ik was gisteren in Tilburg winkelen met mijn vriend en daar hadden ze wel 2 displays van Essence.
Heb toen deze gehaald:
[ afbeelding ]
Nail art striper
[ afbeelding ]
(dit werkt heel raar, heeft iemand anders deze ook?)
He wat naar, shoppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu ook achter
Maarja, dan ben je toch in Uden en duik je maar even de naast gelegen CoolCat in en kom je terug met een kort vestje met capuchon en bontkraag een leuk blauw t-shirtjeEn de parfum van Christina Aguilera
Is er iemand die wel weet waar je die Show your feet kan kopen? Wil diegene evt. een paar kleurtjes voor mij gaan halen en toesturen. Bij mij kan het nl wél in de brievenbus (ik heb zo'n grote amerikaanse)
Uiteraard tegen alle gemaakte kosten. Wat kost een flesje eigenlijk?
Hey Marjoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Hier in de binnenstad in Alkmaar zijn ze stempelsetjes gewoon te koop bij het Kruidvat...
Beide setjes gekocht ook
Jaaa, ik lees al weken stiekem meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey Marjoook een nagel frobelaar?
Afgeven bij het postkantoor is de oplossing.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Niet aan gedachtff over nadenken dan maar....
Ah een mede Noord Hollandse!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Hier in de binnenstad in Alkmaar zijn ze stempelsetjes gewoon te koop bij het Kruidvat...
Beide setjes gekocht ook
Wormerveer nog steeds nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Beide setjes gekocht ook
quote:
Voorlopig is het alleen maar prutswerk want ik heb nog geen stempellakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah een mede Noord Hollandse!
*wacht geduldig op foto's...
En als het goed is ken jij puckzz vanuit FOT, dus dat moeten wel hele mooie foto's worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |