abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74239720
Ik heb ook nog zo'n zwarte met glitter staan, maar dan van de Hema..

Ik heb nog even een konijn en een kat op mijn nagels gestempeld voor het slapengaan
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:35:43 #82
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74240006
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Super, heel erg lief.
Ik vind die paars-roze en zwarte toch ook best wel de moeite waard volgens mij. Mocht je nog eens in dat winkeltje komen zou je die dan ook nog op willen pikken?
Ik vermoed dat ik best nog wel vaker in dat winkeltje kom (heb er vandaag 2 van Revlon (Lavenare & Cherry Blush), 2 van Rimmel (Wishing on a star & Star Kissed) en 5 (+ die grijze) lampjes weggehaald. En gister ook al 2 lampjes, een Rimmel (Sunny side) en een lakje (de duurste, 2,99 en meest stinkende ) van La Femme Beauty ( ) . Ik ga kijken of ik ze voor je kan vinden.

30 ruimschoots gepasseerd, een stuk of wat verwijderd van 50 .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74240389
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74241630
TVP,

Ben vanavond nog even naar Etos geweest en heb Nail effect 12 gekocht,
en een heel foute Rimmel oranje
pi_74241716
ik wil ook lampjesnagellak!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74243943
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ben boven op m'n bureaulampje gaan zitten Dat betekent dat m'n fotostudio nu ook meteen niet meer bestaat

Gister gelakt met O.P.I La Paz-itivily Hot - Matte. Ik vind deze matte zoveel beter dan de You Don't Know Jacques Matte! De finish is heel anders. Wel is de kleur nogal in your face

Heb m'n nagels trouwens weer netjes een stuk ingekort:

[ afbeelding ]

De glans komt trouwens door de flits, in het echt is ie vrij matte met een soort zachte satin finish. Misschien maak ik er wel een keer een betere foto van als ik weer een goed bureaulampje heb
omggg ik krijg deze dus binnenkort binnen van transdesign, ik vind hem zoooo gaaf
*heeft nog steeds geen mail terug van transdesign....*

die lampflesjes zijn te grappig
pi_74247580
Ik ga zo mn nagels laten doen bij een beautyshop en ik verwacht dat ik met een hoop OPI lakjes weer naar huis ga. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74247743
Mijn man is even naar zijn vader, En hij heeft beloofd om even langs de kruidvat te rijden en te kijken of die setjes er liggen! Jippie!
pi_74248010
Hmm, Niet leuk!

Hij Smst me net dat hij ze niet meekrijgt omdat ze pas vanaf volgende week verkocht mogen worden volgens die mevrouw in de winkel.

Wat een onzin, Hier hebben ook al mensen ze gekocht
pi_74248300
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef Tammymara het volgende:
Hmm, Niet leuk!

Hij Smst me net dat hij ze niet meekrijgt omdat ze pas vanaf volgende week verkocht mogen worden volgens die mevrouw in de winkel.

Wat een onzin, Hier hebben ook al mensen ze gekocht
daar loop ik ook steeds tegenaan idd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:55:05 #91
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74248395
Hier iemand die meedoet met de herfstwedstrijd op Hyves? Van veelsieraden dus.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:59:54 #92
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74248472
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
Hier iemand die meedoet met de herfstwedstrijd op Hyves? Van veelsieraden dus.
Ik wou wel meedoen maar kan nog ff nix met het thema. Ik vind het wel jammer dat ze er een thema aan gehangen hebben
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74248691
Ik wil ook wel meedoen, maar ik ben een beetje inspiratieloos
pi_74248724
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

daar loop ik ook steeds tegenaan idd
Ja slaat nergens op he!
Mensen kunnen ze gewoon kopen ,maar het ene filiaal zegt Ja is goed koop maar en het andere wacht er nog een week mee. Aanbiedingen die op dinsdag ingaan worden gewoon op maandag voor de aanbiedingsprijs verkocht , maar hier moeten ze mee wachten???? Bah bah!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:28:02 #95
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74248971
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik wou wel meedoen maar kan nog ff nix met het thema. Ik vind het wel jammer dat ze er een thema aan gehangen hebben
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar ik ben een beetje inspiratieloos
Nou ja, inzenden kan nog tot 25 november toch?

Ik ben wel aan 't knutselen geweest, maar ik weet niet of ik het wel zo geslaagd vind (en of ik 'm dus daadwerkelijk in ga zenden).
pi_74249010
Wat is het thema?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:33:35 #97
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74249082
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:29 schreef Tegan het volgende:
Wat is het thema?
Herfst .
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:35:03 #98
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74249112
Als ik nou zo'n Halloween plate had, had ik daarmee wat gedaan. Maar die heb ik niet

Ik ga vanmiddag ff naar de Kruidvat in Uden. Ik hoop dat ze daar wel de Show your feet hebben (en stempelsetjes misschien )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:48:38 #99
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74249473
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is haast niet meer te doen om op iedere foto te reageren nu er zoveel gepost wordt maar er komt weer veel moois voorbij.

Puckzz jij wilde graag konad plates met meer tribals e.d. toch? Misschien moet je hier even kijken: http://www.nailart-und-mehr.de/Schablonen-T-Serie
Er staan op die site verschillende series plates, stempellakken en nog veel meer voor nailart.
Hoe vet zijn die!! Thnx voor de tip. Maar er staat : Ab 5 stuck ...kan ik er dan wel gewoon 1 bestellen?
pi_74250236
Ik bemoei me weer ergens mee , maar "ab 5 stuck" is inderdaad VANAF 5 stuks!
En hoe meer je besteld hoe goedkoper ze worden,Ik heb net geprobeerd, ik kan er wel eentje in mijn winkelwagentje leggen maar weet niet of ze echt vanaf vijf pas verkopen (En dat bedoel je waarschijnlijk)
pi_74250408
Ff gekeken, het zit zo.

Als voorbeeld: ArtikelNr. 8930.

Per stuk: 4,98.
Per 5: 4,89 per stuk.
Per 10: 4,79 per stuk.

Je krijgt gewoon korting als je er meerdere besteld.
pi_74250753
Ik zou er eerst een of twee bestellen om de kwaliteit te beoordelen. Dat is misschien wat duurder per stuk maar je wilt ook niet met een berg plates zitten die kutkwaliteit hebben en daardoor nutteloos zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74252214
Net naar het Kruivat geweest in de maasstraat en Ferdinand Bol.. voor die stempels... Niks!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:50:29 #104
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74252283
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik nou zo'n Halloween plate had, had ik daarmee wat gedaan. Maar die heb ik niet

Ik ga vanmiddag ff naar de Kruidvat in Uden. Ik hoop dat ze daar wel de Show your feet hebben (en stempelsetjes misschien )
Ze hebben in Uden ongeveer hetzelfde als in Veghel volgens mij

Ik was gisteren in Tilburg winkelen met mijn vriend en daar hadden ze wel 2 displays van Essence.
Heb toen deze gehaald:

Nail art striper

(dit werkt heel raar, heeft iemand anders deze ook?)
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:51:22 #105
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74252307
Kijk! Die plate-makers hebben het begrepen! Ook het plaatje in spiegelbeeld erop!

Dat hondje op artnr 8925
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74252742
hahaha, Hij is ook zo'n schatje.

Is naar een andere kruidvat gegaan, en die wisten van niks, heeft ie de bedrijfsleider gevraagd en die is achter gaan kijken,heeft de hele winkel op de kop gezet want ze mogen het dus wél al verkopen, en hij heeft ze allebei heeft ie wel een half uur op moeten wachten

Helaas gaan wij zo spook spelen op een halloweentocht dus ik kan ze niet uitproberen,ben te druk met mezelf omtoveren tot vies spook

Maar mijn zoontje is erg tevreden met het kroontje op zijn duim
(kon het niet laten!)
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:23:04 #107
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_74253056
Ben nu bezig met een paars lakje van Essence. Na 3 lagen zit ie eindelijk mooi -_-'. Zo nog even een topcoat er op. Foto's volgen uiteraard.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:45:34 #108
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74253598
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Ze hebben in Uden ongeveer hetzelfde als in Veghel volgens mij

Ik was gisteren in Tilburg winkelen met mijn vriend en daar hadden ze wel 2 displays van Essence.
Heb toen deze gehaald:
[ afbeelding ]
Nail art striper
[ afbeelding ]
(dit werkt heel raar, heeft iemand anders deze ook?)
Ja daar ben ik nu ook achter
Maarja, dan ben je toch in Uden en duik je maar even de naast gelegen CoolCat in en kom je terug met een kort vestje met capuchon en bontkraag een leuk blauw t-shirtje En de parfum van Christina Aguilera

Is er iemand die wel weet waar je die Show your feet kan kopen? Wil diegene evt. een paar kleurtjes voor mij gaan halen en toesturen. Bij mij kan het nl wél in de brievenbus (ik heb zo'n grote amerikaanse )
Uiteraard tegen alle gemaakte kosten. Wat kost een flesje eigenlijk?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:08:08 #109
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74254077
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja daar ben ik nu ook achter
Maarja, dan ben je toch in Uden en duik je maar even de naast gelegen CoolCat in en kom je terug met een kort vestje met capuchon en bontkraag een leuk blauw t-shirtje En de parfum van Christina Aguilera

Is er iemand die wel weet waar je die Show your feet kan kopen? Wil diegene evt. een paar kleurtjes voor mij gaan halen en toesturen. Bij mij kan het nl wél in de brievenbus (ik heb zo'n grote amerikaanse )
Uiteraard tegen alle gemaakte kosten. Wat kost een flesje eigenlijk?
He wat naar, shoppen . Goed geslaagd voor andere dingen dan lakjes is ook wel 's leuk .

Het gaat er niet zozeer om dat het in jouw gleuf past , het moet in de gleuf van de TNT-bus passen .
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:19:30 #110
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74254352
Niet aan gedacht ff over nadenken dan maar....
pi_74254388
Hier in de binnenstad in Alkmaar zijn ze stempelsetjes gewoon te koop bij het Kruidvat...

Beide setjes gekocht ook
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:23:35 #112
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74254444
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Hier in de binnenstad in Alkmaar zijn ze stempelsetjes gewoon te koop bij het Kruidvat...

Beide setjes gekocht ook
Hey Marjo ook een nagel frobelaar?
pi_74254705
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Hey Marjo ook een nagel frobelaar?
Jaaa, ik lees al weken stiekem mee
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_74255789
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Niet aan gedacht ff over nadenken dan maar....
Afgeven bij het postkantoor is de oplossing.
Ik wil ze eventueel wel voor je halen maar ik weet niet wanneer ik weer in Groningen kom.

Welke kleuren wil je dan hebben?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74257035
@ Puckzzz, hier zijn ze ook te krijgen maar ik zie dat MM al zo vriendelijk is
Mocht er nu een kleur zijn die je nog per se moet hebben(wanneer niet verkrijgbaar bij MM) dan wil ik wel voor je op zoek!
pi_74257182
quote:

Beide setjes gekocht ook
Ah een mede Noord Hollandse!
*wacht geduldig op foto's...
En als het goed is ken jij puckzz vanuit FOT, dus dat moeten wel hele mooie foto's worden!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:19:00 #117
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74257292
quote:

Beide setjes gekocht ook
Wormerveer nog steeds niet .
pi_74257322
*kuch...es...?

Show je nagels # 13

zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:57:53 #119
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74258182
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:20 schreef Oblivion het volgende:
*kuch...es...?

Show je nagels # 13

Hoe kan ik die nou gemist hebben .
Die drie?
pi_74258359
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ah een mede Noord Hollandse!
*wacht geduldig op foto's...
En als het goed is ken jij puckzz vanuit FOT, dus dat moeten wel hele mooie foto's worden!
Voorlopig is het alleen maar prutswerk want ik heb nog geen stempellak
Woeiii - Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')