Als je het verwacht waarschijnlijk wel, ik dacht alleen maar "quote:
ik heb heel veel lakjes geprobeerd en de meeste van essence willen wel bij de stempel setjes van essence ten minste ik heb hier all access gebruikt en de paarse tip painter van essencequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:56 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef mmascha het volgende:
MamaS, ook al zulke mooie stempelkleurtjes! Met welke stempel jij?
Staat ergens tussen de linkjes in de OP.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
Waar is de "Fix your fingernail McGyver style"? Er zit een scheurtje in mijn nagel!!
Mooie nagels!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:27 schreef L-E-A het volgende:
Hier 2 foto's van m'n nagels met Catrice - Almost Black. In het flesje is het héél donkerpaars. En na 2 laagjes op m'n nagels is het echt bijna zwart. Het is wel een moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm uit een grote bak lakjes gevist bij een klein winkeltje in Krommenie, beetje uit de buurt voor je denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een mooie foto's weer allemaal.![]()
Dat gloeilampnagellakje!! Waar komt die vandaan? Ik wil ook verkleurende gloeilampjes.
![]()
Hier nog geen stempelsetjes maar wel nagellakjes!![]()
Ik heb de hele show your feet collectie gekocht en die werken inderdaad allemaal heel goed met konad dus ik heb er leuke nieuwe kleurtjes bij.![]()
Ik heb nu de Very Berry op maar ik blijk de oplader van de camera kwijt te zijn dus ik kan geen foto maken.
Oja heel graag!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit een grote bak lakjes gevist bij een klein winkeltje in Krommenie, beetje uit de buurt voor je denk ik.
Heb even geprobeerd of 'ie in een bubbeltjesenvelop door de brievenbus past, maar.
Kan er wel een voor je halen en bewaren tot de Obli-meet eventueel, zeg het maar.
Zou je die plates even kunnen fotograferen? Ben benieuwd naar de figuurtjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef L-E-A het volgende:
sti-sta-stempelsetjes
![]()
[ afbeelding ]
En nog 2 mooie lakjes
[ afbeelding ]
Ook bij de Kruidvat waar ik geweest ben lag nog wel een voorraadje stempelsetjes. Ben benieuwd! Gisteren al wat uitgeprobeerd bij m'n zusje en morgen weer een stempeldate!
Ga ik voor je doen! Komt er zo aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zou je die plates even kunnen fotograferen? Ben benieuwd naar de figuurtjes.
Die zijn van Essence dus bij de kruidvat. Maar volgens mij verkopen ze die alleen in filialen met een dubbele Essence display.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
Waar koop je die Show your Feet? Ik dacht dat het Etos was, maar die hadden niets
Ja zeker wel, wat een superstad is Istanbul! Jammer genoeg geen tijd gehad om te winkelen, ik zag een filiaal van Golden Rose cosmetics, en die hebben ook nagellak...maarja, geen tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Loqi welkom terug! Heb je t naar je zin gehad?
Haha, klinkt goed! Wel altijd fijn he als je weer lekker thuis kan tuttelen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja zeker wel, wat een superstad is Istanbul! Jammer genoeg geen tijd gehad om te winkelen, ik zag een filiaal van Golden Rose cosmetics, en die hebben ook nagellak...maarja, geen tijd![]()
En dus ook een week geen tijd gehad om te lakken, dat is afkicken zegdus ik ben vandaag een uitgebreide beautydag aan het houden..van een enorme manicure tot wenkbrauwen bijwerken etcetcetc
Ja die vind ik ook erg leuk! Zal morgen van onze probeersels ook wel wat foto's maken en als jullie het leuk vinden kunnen we hier dan ook wel wat neerzetten.quote:
misschien even een tijdje laten weken in een badje soda ofzo ??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef moussy het volgende:
Mooie kleurtjes!
Ik wil nog steeds een matte topcoat, maar gewoon in een winkel is het hier (Den Helder) niet te vindenVerder heb ike en probleem, ik ben (toneel)grimeur en rotzooi dus erg veel met schmink, maar nu na 2 dagen schminken zitten de kleurstoffen en rotzooi onder mn nagels en ik krijg het niet weg, niet met een nagelborstel en net heb ik zitten peuren met een comedonelepeltje, maar nog steeds ziet het er echt vies uit..help...! hoe krijg ik het weg?
Dank! Ik ga de tandpasta vanavond even proberen.. En anders lak ik ze maar gewoon donker tot het afgesleten isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Goed fotoverslag!![]()
@moussy: je kan het proberen met een badje lauw water met 2 tabletten steradent en dan even 10 minuutjes weken, weken in verdunde bleekwater, poetsen met een oude tandenborstel met whitening tandpasta en ik geloof dat ik ook al eens gelezen had dat waterstof peroxide goed werkt.
Daarna wel iets verzorgends op je nagels en nagelriemen smeren want het droogt allemaal je nagels enorm uit.
Wanneer heb je OMG erop gedaan dan? Of ben je er al uit en ben ik gewoon spuit 11?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Tegan het volgende:
Na het douchen kon ik zo de OMG nagellak van sommige vingers eraf pellen. Nu dilemma, nog eens lakken, of iets anders?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je OMG erop gedaan dan? Of ben je er al uit en ben ik gewoon spuit 11?
Over mijn eigen nageltjes: ik heb voor Princesses rule! gekozenIk geloof dat ik verliefd ben
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
OMG, twee laagjes. Moet rechts nog doen. In het echt is hij nog toffer.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:21 schreef es70 het volgende:
Mijn meisje gaat vanavond naar haar eerste schoolfeest. Nagels moesten natuurlijk in de lak
.
[ afbeelding ]
Aangezien ze alles uitstelde naar het laatste moment en ze dus rondholde als een kip zonder kopquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Leuk! En wens haar veel plezier!
Oh da's wel netjes van ze!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef FijieStar het volgende:
Tvp'tje
had zaterdag besteld bij Konadnail.nl en dinsdag bericht gekregen dat mijn betaling ontvangen was... maar tot op heden ng geen bericht van een mogelijke verzending![]()
Dus stuurde ik een mailtje om het te checken, dit was het antwoord:
We hebben alles nagekeken en zijn tot de ontekking gekomen dat wij slordigerwijs een fout hebben gemaakt met de verwerking van uw bestelling. We zorgen ervoor dat deze vandaag nog wordt verzonden zodat u logischerwijs morgen uw bestelling mag verwachten.
Onze excuses voor het ongemak, we zullen een kleinigheid bij de bestelling voegen als blijk van dank voor uw geduld.
ben benieuwd wat de kleinigheid is![]()
En zal blij zijn als het hier is, ik wil echt wel konad-en....
Mooie creaties iedereen!
En je meisje is je dochter? (just askingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:21 schreef es70 het volgende:
Mijn meisje gaat vanavond naar haar eerste schoolfeest. Nagels moesten natuurlijk in de lak
.
[ afbeelding ]
Mijn meisje is mijn dochter van 13quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En je meisje is je dochter? (just asking) Nagels zijn tof!
Ik was een paar weken geleden aan het lakken toen mijn jongens bij mij waren. En de vriendin van mijn oudste zoon had een hafslachtig lakkie op wat al helemaal afgebrokkelt was. Dus ik haar eerst maar es wat remover gegeven en daarna zijn we samen gaan tutten. Ik vond het zó leuk toen ze vertelde dat ze het zo leuk vond om te doen, dat ze dat vroeger van haar moeder best mistte want die was niet van de make up enzo...
Ach het is zo'n schatje
Oeh, die is mooiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
*Eindelijk* weer een vers kleurtje:
[ afbeelding ]
Kinky in Helsinki van OPI
Nu nog goed laten drogen, werd 10 minuten nadat ik klaar was gebeld en m'n telefoon zat in m'n zak.Nog nooit zo blij geweest met m'n telefoonhangertje
Het zijn overigens allemaal 2 laagjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Die grijs-groen is de onderste op je ringvinger hè? Die is mooi.![]()
Die op je pink vind ik ook geweldig.![]()
Die op je wijsvinger zijn rood-roze en paars-roze?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zijn overigens allemaal 2 laagjes.
Grijs/groen is de onderste op mijn ringvinger. Er staat hier een flesje met je naam erop
.
Op mijn pink is zwart met glitters (dekt niet heel goed dus).
Wijsvinger is de bovenste idd roze/rood en de onderste paars metallic achtig... Die worden allebei een tintje lichter.
Ik vermoed dat ik best nog wel vaker in dat winkeltje kom (heb er vandaag 2 van Revlon (Lavenare & Cherry Blush), 2 van Rimmel (Wishing on a star & Star Kissed) en 5 (+ die grijze) lampjes weggehaald. En gister ook al 2 lampjes, een Rimmel (Sunny side) en een lakje (de duurste, 2,99quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Super, heel erg lief.
![]()
Ik vind die paars-roze en zwarte toch ook best wel de moeite waard volgens mij. Mocht je nog eens in dat winkeltje komen zou je die dan ook nog op willen pikken?
omggg ik krijg deze dus binnenkort binnen van transdesign, ik vind hem zoooo gaafquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ben boven op m'n bureaulampje gaan zittenDat betekent dat m'n fotostudio nu ook meteen niet meer bestaat
![]()
Gister gelakt met O.P.I La Paz-itivily Hot - Matte. Ik vind deze matte zoveel beter dan de You Don't Know Jacques Matte! De finish is heel anders. Wel is de kleur nogal in your face![]()
Heb m'n nagels trouwens weer netjes een stuk ingekort:
[ afbeelding ]
De glans komt trouwens door de flits, in het echt is ie vrij matte met een soort zachte satin finish. Misschien maak ik er wel een keer een betere foto van als ik weer een goed bureaulampje heb
daar loop ik ook steeds tegenaan iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef Tammymara het volgende:
Hmm, Niet leuk!
Hij Smst me net dat hij ze niet meekrijgt omdat ze pas vanaf volgende week verkocht mogen worden volgens die mevrouw in de winkel.
Wat een onzin, Hier hebben ook al mensen ze gekocht
Ik wou wel meedoen maar kan nog ff nix met het thema. Ik vind het wel jammer dat ze er een thema aan gehangen hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef es70 het volgende:
Hier iemand die meedoet met de herfstwedstrijd op Hyves? Van veelsieraden dus.
Ja slaat nergens op he!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar loop ik ook steeds tegenaan idd
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wou wel meedoen maar kan nog ff nix met het thema. Ik vind het wel jammer dat ze er een thema aan gehangen hebben
Nou ja, inzenden kan nog tot 25 november toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar ik ben een beetje inspiratieloos
Herfstquote:
Hoe vet zijn die!! Thnx voor de tip. Maar er staat : Ab 5 stuck ...kan ik er dan wel gewoon 1 bestellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is haast niet meer te doen om op iedere foto te reageren nu er zoveel gepost wordt maar er komt weer veel moois voorbij.![]()
Puckzz jij wilde graag konad plates met meer tribals e.d. toch? Misschien moet je hier even kijken: http://www.nailart-und-mehr.de/Schablonen-T-Serie
Er staan op die site verschillende series plates, stempellakken en nog veel meer voor nailart.
Ze hebben in Uden ongeveer hetzelfde als in Veghel volgens mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik nou zo'n Halloween plate had, had ik daarmee wat gedaan. Maar die heb ik niet
Ik ga vanmiddag ff naar de Kruidvat in Uden. Ik hoop dat ze daar wel de Show your feet hebben (en stempelsetjes misschien )
Ja daar ben ik nu ook achterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ze hebben in Uden ongeveer hetzelfde als in Veghel volgens mij
Ik was gisteren in Tilburg winkelen met mijn vriend en daar hadden ze wel 2 displays van Essence.
Heb toen deze gehaald:
[ afbeelding ]
Nail art striper
[ afbeelding ]
(dit werkt heel raar, heeft iemand anders deze ook?)
He wat naar, shoppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu ook achter
Maarja, dan ben je toch in Uden en duik je maar even de naast gelegen CoolCat in en kom je terug met een kort vestje met capuchon en bontkraag een leuk blauw t-shirtjeEn de parfum van Christina Aguilera
Is er iemand die wel weet waar je die Show your feet kan kopen? Wil diegene evt. een paar kleurtjes voor mij gaan halen en toesturen. Bij mij kan het nl wél in de brievenbus (ik heb zo'n grote amerikaanse)
Uiteraard tegen alle gemaakte kosten. Wat kost een flesje eigenlijk?
Hey Marjoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Hier in de binnenstad in Alkmaar zijn ze stempelsetjes gewoon te koop bij het Kruidvat...
Beide setjes gekocht ook
Jaaa, ik lees al weken stiekem meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey Marjoook een nagel frobelaar?
Afgeven bij het postkantoor is de oplossing.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Niet aan gedachtff over nadenken dan maar....
Ah een mede Noord Hollandse!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Hier in de binnenstad in Alkmaar zijn ze stempelsetjes gewoon te koop bij het Kruidvat...
Beide setjes gekocht ook
Wormerveer nog steeds nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Beide setjes gekocht ook
quote:
Voorlopig is het alleen maar prutswerk want ik heb nog geen stempellakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah een mede Noord Hollandse!
*wacht geduldig op foto's...
En als het goed is ken jij puckzz vanuit FOT, dus dat moeten wel hele mooie foto's worden!
Drie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kan ik die nou gemist hebben
.
Die drie?
Zonder stempelen kan je ook erg leuke dingen doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Voorlopig is het alleen maar prutswerk want ik heb nog geen stempellak
Alleen nog maar creatief geweest met plakkertjes:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zonder stempelen kan je ook erg leuke dingen doen!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Oblivion het volgende:
Es ik heb gekeken, als het niet teveel moeite is en je kan het voorschieten, graag allemaal.
Ziet er goed uit voor 1 laagjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb dat wel vaker Es
Even een pic. waar ik nu mee bezig ben
1 laagje en nog niet bijgewerkt dus![]()
[ afbeelding ]
Komt wel joh, eerst maar 's kijken wat ik kan bemachtigenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Es met al die bestellingen is het misschien handiger om vooraf het geld te krijgen? PM me je rekeningnummer e.d. maar dan maak ik het even over.
Die dacht ik al te herkennen, heb 'm ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Linnie20v het volgende:
Etos effect nails 012
Ik sta er ook van te kijken
Heb je geen duidelijkere foto het lijkt me erg mooi!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef PartyHardy het volgende:
Had vannacht gedroomd dat ik een winkel had gevonden met echt super leuke nagellakdingetjeshad daar zoveel gekocht haha.. was niet leuk toen ik wakker werd..
[ afbeelding ]
Weet nog niet wat ik ervan vindt
(slecht licht btw, sorry)
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:29 schreef es70 het volgende:
[..]Ik ga kijken wat ik nog voor je uit de bak kan halen
.
Misschien is het handig (voor mijn eigen financien) om gepast cash mee te nemen ipv mijn pinpas.
heym, was ik ook vanmiddagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Beide setjes gekocht ook
Groningen? * Puckzzz from Noord Brabantquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Afgeven bij het postkantoor is de oplossing.![]()
Ik wil ze eventueel wel voor je halen maar ik weet niet wanneer ik weer in Groningen kom.
Welke kleuren wil je dan hebben?
Ja leukquote:
Mooi,die wilik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb dat wel vaker Es
Even een pic. waar ik nu mee bezig ben
1 laagje en nog niet bijgewerkt dus![]()
[ afbeelding ]
Maar de voor mij dichtsbijzijnde winkel met show your feet zit in Groningen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Groningen? * Puckzzz from Noord Brabant
Ik was om half 12 klaa met lakken. basecoat, 2 lagen lak, topcoat, laagje konad en weer een laagje topcoatquote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef Guess. het volgende:
Wouw mooie kleurtjes zoeper![]()
Ik heb ook net zitten lakken,moet de hondjes nog buiten laten en wil slapen maar dat kan nu nog even niet
Omdat de konad topcoat het plaatje niet laat uitlopen. Maar ik gebruik ook die van catrice en ik heb er geen problemen mee dus ik ga die dure topcoat echt niet kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:23 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb net mijn konad setje voor het eerst gebruik. Donkerpaarse nagels met sterretjes erop via de konad met de grijze konad lak. Nu hoorde ik van mensen dat je ook de konad topcoat nodig hebt. Nu is mijn vraag waarom je die precies nodig hebt?
Ik had die er nog niet bij zitten en heb dus de catrice topcoat gebruikt.
Wat voor topcoat gebruik je?quote:Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik was om half 12 klaa met lakken. basecoat, 2 lagen lak, topcoat, laagje konad en weer een laagje topcoat
Hoelang moet je wachten met gaan slapen wil je morgen niet het dekbed in je nagels hebben staan?
In dat geval een uurtje of vier.quote:
Is er een reden dat je de konad tussen 2 lagen topcoat doet?quote:Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik was om half 12 klaa met lakken. basecoat, 2 lagen lak, topcoat, laagje konad en weer een laagje topcoat
Hoelang moet je wachten met gaan slapen wil je morgen niet het dekbed in je nagels hebben staan?
Leukquote:Op zondag 1 november 2009 10:54 schreef moussy het volgende:
Mijn moeder heeft gister gereld in een kruidvat voor een stempelsetje voor zichzelfZe is gek op mijn stempels en wil zelf ook wel, maar ze mag geen nagellak op dr werk, dus zo'n setje vind ze een leuk prijsje voor weekendnageltjes
Ze werd nog nét niet voor seniel verklaard toen ze om het stempelsetje vroeg
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef es70 het volgende:
Leuk.
Ik geloof dat mijn moeder me vooral raar vindt. Nou ja, dan doorbreek ik iig het verwachtingspatroon niet
.
Ik denk dat ze met mij en de verkoper heeft staan rellenquote:Op zondag 1 november 2009 10:54 schreef moussy het volgende:
Mijn moeder heeft gister gereld in een kruidvat voor een stempelsetje voor zichzelfZe is gek op mijn stempels en wil zelf ook wel, maar ze mag geen nagellak op dr werk, dus zo'n setje vind ze een leuk prijsje voor weekendnageltjes
Ze werd nog nét niet voor seniel verklaard toen ze om het stempelsetje vroeg
![]()
![]()
een donkere jongen, en ben jij het kauwgom kauwende meisje achter de kassa dan? dat vond ze nog wel het ergstequote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met mij en de verkoper heeft staan rellenIn Den Haag toevallig?
Edit: ja dus.. Hoewel het met het rellen wel meeviel vond ik persoonlijk maar ze was duidelijk not amused
Nou nee.. ze zei dat ze uit Den Helder gestuurd was om te kijken, ook voor Catricelakjesquote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef moussy het volgende:
Ze had zelf gezocht, niet samen met iemand, dus volgens mij zijn dit 2 andere dingen. Meisje bij de kassa drukte op een knoppie en zo kwam die jongen helpen, maar die wist nergens wat van. Ik denk dat er meer mensen hebben gerelt
Oh ja das mijn moederquote:Op zondag 1 november 2009 12:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nou nee.. ze zei dat ze uit Den Helder gestuurd was om te kijken, ook voor Catricelakjesdus ik moest al wel aan Fok! denken
Ik heb dr al gebeld, voor ze weer op hoge poten gaat staan rellenquote:Op zondag 1 november 2009 12:19 schreef nectarientje het volgende:
Maar goed, woensdagmiddag of donderdag dus
De show your feet schijnt dikker te zijn. En die heb ik hier in de buurt ook nog niet gezienquote:Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef moussy het volgende:
Er is toch al dikkere lak van essence?
Ik heb trouwens alle trucjes om schone nagels te krijgen geprobeerd, maar ik vrees dat er gewoon kleurstoffen in mn nagels getrokken zijn..
Dan moet je mn moeder ff sturenquote:Op zondag 1 november 2009 12:54 schreef es70 het volgende:
[..]
De show your feet schijnt dikker te zijn. En die heb ik hier in de buurt ook nog niet gezien.
Nee, ik geef het ook op, woesdag sta ik toch ook weer een hele avond te klodderen, dus dan begint het hele verhaal weerquote:Die steradenttip werkte ook niet?
Om half 2 lag ik in bed,honden en al uitgelaten,eccense lakje en die zogenaamde sneldrogende topcoat van catrice,alles zit er nog keurig opquote:Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ahaquote:Op zondag 1 november 2009 13:07 schreef dieske87 het volgende:
[quote]Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Is er een reden dat je de konad tussen 2 lagen topcoat doet?
[..]
JA....
Mocht de Konad mislukkken kun je het er voorzichtig afhalen met een watternstokje met een klein beetje remover zonder je onderlaag meteen half weg te wissen
Ik ga zo eens frenchendingesten met zwarte lak, zal wel een giller worden want ik heb het nog nooit gedaanquote:
Kwestie van genoeg remover in huis hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga zo eens frenchendingesten met zwarte lak, zal wel een giller worden want ik heb het nog nooit gedaan
Stuk voor stuk?quote:Op zondag 1 november 2009 14:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Kwestie van genoeg remover in huis hebben.
Begint een ideetje te borrelen, ff kijken of het ook daadwerkelijk kan.
Over giller gesproken... Glitterzooi van gister (die het niet eens een uur heeft uitgehouden wegens lompheid).
[ afbeelding ]
En dan zie je iemand op dat filmpje dat eerder gepost is de glittertjes stuk voor stuk plakken.
Anders betaal ik wel gewoon de ¤6.75 voor pakketpost hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar de voor mij dichtsbijzijnde winkel met show your feet zit in Groningen.![]()
Hier kan je de kleuren zien: http://www.essence.eu/nl/producten/show-your-feet.htmlquote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Anders betaal ik wel gewoon de ¤6.75 voor pakketpost hoor
Ik weet alleen nog steeds niet wat een flesje kost en hoeveel kleurtjes zijn er eigenlijk?
Dan kan ik ff gaan rekenen. zal sowieso pas van het volgende salaris kunnen vrees ik, ik heb van de week al laarzen van 90 euro gekocht, gisteren nog eens 60 euro uitgegeven aan kleding en een luchtje.... vriendlief ziet me aankomen
Ik dipte ook gewoon in de glitters hoor (vandaar de zooiquote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stuk voor stuk?![]()
Ik klieder topcoat daar waar ik de glitter wil, schep er glitter overheen en tik dan op mijn vinger om de overtollige glitter er vanaf te krijgen. Even laten drogen en dan met een van je miskooptopcoats er overheen om de glitter te fixeren zodat je geen glitters in je goede topcoat krijgt en dan je normale topcoat de hele nagel lakken en klaar.![]()
Ik vond je creatie wel heel leuk, jammer dat het niet lang geduurd heeft.
Herkenbaar. Ik heb alleen de voetenlakjes laten staan. Die ga ik volgende week maar halen dan. Ik dacht dat je met Essence Colour&Go ook goed kon stempelen. Niet dus. Ach ja, zijn leuke zomerkleurtjes.quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Mirjam het volgende:
kut, heb ik net de halve kruidvat aan nagellak leeggekjocht, gaan ze korting geven
Goed gelukt! Leuk ook zo die duim net ff andersquote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef babyfeet het volgende:
als ik jullie lakjes en creaties zie![]()
ik heb mijn nagels van dat ene filmpje geprobeerd weet niet meer wie hem gepost heeft
[ afbeelding ]
op zich grappig voor zo eventjes
IK!quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef babyfeet het volgende:
als ik jullie lakjes en creaties zie![]()
ik heb mijn nagels van dat ene filmpje geprobeerd weet niet meer wie hem gepost heeft
[ afbeelding ]
op zich grappig voor zo eventjes
Mooie kleuren en je nagels zien er keurig uit!quote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef Misstique het volgende:
Gisteren mn nagels bij een beautyshop laten doen en meteen wat OPI lakjes gekocht.
[ [url=http://i.fokzine.net/upload/091101_127981_IMAGE_090[1].JPG]afbeelding[/url] ]
en mn bescheiden verzameling:
[ afbeelding ]
Nog 1 die haar tenen doet!quote:
Altijd! Zomer en winterquote:Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nog 1 die haar tenen doet!![]()
Helemaal af!
quote:Op zondag 1 november 2009 17:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Altijd! Zomer en wintertijdens mn zwangerschappen was het zelfs een must dat mijn teennagels keurig netjes gelakt waren als ik zou gaan bevallen
oftewel, tijdens een weeënstorm zat
mn nagels te lakken
![]()
How cute is THAT!! Die had ik er gewoon op laten zitten....Fuck wat en ander er van vindquote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Oblivion het volgende:
Toen ging zoonlief aan de gang:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een enorm leuke foto! Zelf gedaan met al die bloemetjes erbij enzo?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
How cute is THAT!! Die had ik er gewoon op laten zitten....Fuck wat en ander er van vind![]()
Kleur is rood?quote:Ik had een leuk idee maar de basiskleur die ik gebruik wil maar niet drogendus het Konadden word waarschijnlijk morgen pas...
tenzij ik een kwartier met mijn handen in de vriezer ga hangen
Nopequote:Op zondag 1 november 2009 18:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dat voor een negenjarige knul!
Een lol hebben we gehad.
Nah, die dikke rhinestones zijn erg onhandig.
Die moesten eraf en toen beschadigde de hele handel.
Volgende week doet hij het nog een keer en dan allemaal (bijna hetzelfde)
Maar hij was er druk mee...![]()
![]()
[..]
Kleur is rood?
Hmm, vreemd, zou snel moeten drogen, zit niet zoveel kleurpigment in.quote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NopeKleur is een naturelkleurtje. Ik wou een soort van 'how to' maken dus heb vriendlief gesommeerd (
) om wat stap voor stap foto's te maken. Dit is stap 1:
[ afbeelding ]
Lak van Bourjois, droogt dus voor geen meter.
Ik zou er denk ik 1 laagje rood/roze onder doen, en dan 1 of 2 laagjes Nr. 13.quote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Oblivion het volgende:
@Mayla, Heb je niet een mooie rood, mayla, zodat je deze erover heen kan doen?
Of elke andere kleur, gezien deze door blijft schijnen.
Hmmmm.....doe eens wild! een Zwart Wit combi met 1 kleuraccent (rood)quote:Op zondag 1 november 2009 19:03 schreef Oblivion het volgende:
Ik ga zo ook weer fröbelen....kan me daar zo op verheugen...![]()
Weet alleen nog niet wat.
Verzoeken?
Dat zijn volgens mij die Mood lakjes in die schattige lampjes flesjes...paar pagina's terugquote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef VegaKip het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee en dacht hier ooit nagellak gezien te hebben die verkleurt bij verschillende temperaturen. Waar kun je die kopen? En wat kost ie ongeveer?
Ik hoop deze week ook een stempelset bij kruidvat te scoren
Voordat ik ga stempelen een laagje topcoat. Als het stempelen dan misgaat kan ik het eraf halen zonder dat ik de lak eraf haal..quote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Mirjam het volgende:
doen jullie een laagje topcoat op de lak voordat jullie gaan stempelen enzo? of pas als alles klaar is?
Wel een beetje tam...quote:
Wooh dat is wel echt orgineelquote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef Oblivion het volgende:
Nou Puckzz of het ska is....
Vind het meer halloween..![]()
[ afbeelding ]
Free style nail art!![]()
In het echt is het veul mooier.
Ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Mirjam het volgende:
doen jullie een laagje topcoat op de lak voordat jullie gaan stempelen enzo? of pas als alles klaar is?
Stempel al opgeruwd met een vijl?quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om te stempelen met het essence setje
de stempel pikt gewoon amper lak op van de plate
hoe hard of zachrt ik ook druk
zie ik iets over het hoofd, heeft iemand tips?
Ik vind ze tof!!quote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef Oblivion het volgende:
Nou Puckzz of het ska is....
Vind het meer halloween..![]()
[ afbeelding ]
Free style nail art!![]()
In het echt is het veul mooier.
stempel iets opruwen en dan schoonmaken met remover zonder aceton.quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om te stempelen met het essence setje
de stempel pikt gewoon amper lak op van de plate
hoe hard of zachrt ik ook druk
zie ik iets over het hoofd, heeft iemand tips?
Voor mijn doen ook bst rustig, maar dat mag best wel eensquote:Op zondag 1 november 2009 21:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wel een beetje tam...
(Niet zo gek met die schreeuw nagels van mij...)
Je ziet het heel slecht, maar ik heb vierkante rhinestones erop gedaan.quote:
Mooie kleur!quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee laagjes Rimmel PompousZo nog Konadden... Hoop dat ik 10 uur naar bed gaan red
![]()
Weet iemand of ik met Rimmel white orchid kan stempelen? Voor ik m'n lak verpruts
Zeker, ziet er leuk uit.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor mijn doen ook bst rustig, maar dat mag best wel eens
Mooi kleurtjequote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee laagjes Rimmel PompousZo nog Konadden... Hoop dat ik 10 uur naar bed gaan red
![]()
Weet iemand of ik met Rimmel white orchid kan stempelen? Voor ik m'n lak verpruts
Mous, ik ben net van mijn hoofdpijn af, dus bukken wil ik even niet, maar morgen zijn ze aan de beurt!quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef moussy het volgende:
Obli, wat heb je op je andere vriendjes, hetzelfde?
hoe doe je dat opruwen?quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
stempel iets opruwen en dan schoonmaken met remover zonder aceton.
Mooie nagels komen er voorbij
Nee hoor, voor sommige is het zondag-remover dagquote:
Volgens mij met een nagelvijltje, zag ik ergens op een filmpje, maar ik weet er helemaal niets van hoor....quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef Oblivion het volgende:
Je wilt als het ware een bont randje glitters langs een gladde french, tegan?
En oh, mous, de tien vriendjes zijn alweer zwart, kon het niet laten...
Bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij die Mood lakjes in die schattige lampjes flesjes...paar pagina's terug
Ik vind met aceton beter werken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
stempel iets opruwen en dan schoonmaken met remover zonder aceton.
Mooie nagels komen er voorbij
Heb je een striper?quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, alleen andere kleuren en wel strak.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef Oblivion het volgende:
Je wilt als het ware een bont randje glitters langs een gladde french, tegan?
En oh, mous, de tien vriendjes zijn alweer zwart, kon het niet laten...
Okay, je neemt de twee kleuren die je wilt voor je french.quote:
De french zelf is niet het probleem. Ik heb een zilver zeer glinsterend lakje waarmee ik die glitterstreep wil zetten. Dan kan ik alleen niet recht. Maar misschien jouw tip gebruiken dat ik mijn nagel beweeg ipv de kwast...quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay, je neemt de twee kleuren die je wilt voor je french.
Gewoon rustig gaan zitten en alles laten leunen en ondersteunen, dus je lakhand en je lakkende hand.
je zet je vinger die je wilt lakken op de tip op de rand van de tafel. Dan met je andere hand zet je het kwastje van je af, dus op de verste hoek van je nagel en dan draai je langzaam de vinger die op tafel ligt naar je toe.
Rustig en kalm.
Daarna, als je alle 10 hebt gedaan, laten drogen, minstens 10 minuten.
Dan pak je je topcoat en maakt langs je french een klein gedeelte nat en daarna ga je met je nagels boven een papiertje zitten (is voor later die kan je dubbelvouwen en je glitters treug in het potje krijgen) en dan strooi je wat glitter erover en tap je je vinger af op het papiertje.
Alles gedaan, "zwevend" je topcoat erop doen, dus met veel lak en proberen niet strak over de glitters te gaan.
Hoop dat ik het een beetje goed uitleg, ben daar niet zo goed in...
Lieve bloemetjes...quote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Reddingsoperatie van mijn duimnagelNiks droog in 60 seconden! Verdorie. Nu kan ik dus nog niet nu naar bed..
Ik heb uiteindelijk maar twee nagels gekonad, vond het eigenlijk wel mooi geweestAls ik het toch niet mooi/toch te donker vind gaat er morgen wel een ander lakje op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(randjes niet bijgewerkt, geen zin meer in)
quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb met de kleine nageltjes gesmokkeld met de stippies hoor, mn tetten zaten bijna op mn rug van dat geplet, dus die heb ik er met een cd-marker op gestipt
Normaal heb ik lichte kleurtjes opde nagels van mn handen, op mijn tenen maakt het me nooit uit, toen ik vanmiddag de nageltjes van mijn dochter zat te stempelen vroeg ze wat ik op mijn nagels ging doen, de smerig gekleurde randen zitten me zo dwars dat iedereen in huis het moet wetenDus ik zei dat ik twijfelde. Toen zei ze dat ik niet zo stom moest doen
ik wil geen hysterische kleuren op mn nagels, maar ik heb wel hysterische fuchsia roze plukken in mn zwarte haar, das stom, je bent toch wel anders zei ze
![]()
![]()
Dus er zit op, zwart, roze blomme, zilvere libelle, en glitters langs het randje en als ik er een makro foto van maak lijkt het echt slecht gekonad, maar gelukkig valt dat gewoon niet op
[ afbeelding ]
Nu nog ff de randjes weghalen en klaar
Het zijn bloemetjesgordijntjesquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lieve bloemetjes...![]()
Vergeet je volgende keer je 10 andere vriendjes niet?
Doen hoor!quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het zijn bloemetjesgordijntjesmaar dat is niet zo goed te zien geloof ik..
Ik háát teennagels lakken en doe het dan ook bijna nooitIk zal ze vrijdag wel even een beurtje geven
Die kleur ben ik ook heel tevreden mee inderdaad. En het zit er nog net zo goed op als gisteren, zelfs na het hele huis schoonmaken.quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
@misstique: merk je nu ook dat het beter en langer blijft zitten? Mooie kleur heb je erop.![]()
Whehe ik ga toch echt geen foto's postenquote:
Ik wil toch een foto in mijn pm box hoor!quote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe ik ga toch echt geen foto's postenOver het algemeen gruwel ik van tenen en voeten
![]()
Heb de hele week dan zo'n beetje om een kleurtje te bedenken..
Ik ga nu wel slapen heurr! Ben hartstikke moe.. Als er dekbedafdrukken op m'n lak zitten zie je dat volgens mij toch niet
ik ook, juist daarom lak ik ze, zien ze er toch nog vriendelijk uitquote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe ik ga toch echt geen foto's postenOver het algemeen gruwel ik van tenen en voeten
![]()
Oh...quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef es70 het volgende:
Experiment 312 van vandaag mislukt.
De hele dag bezig en tegen elven nog alleen maar met basecoat zitten.
Ik had er nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef Oblivion het volgende:
Dat is al zo oud als de weg naar Rome, lindytje.
Ik raad je toch aan om donkere kleuren daar niet mee te doen, want voor je het weet elke keer als je het er dan afhaalt, krijg je toch een donkere waas over je vingertoppen.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
Maar waar gaat alle oude nagellak heen dan?
want!quote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Hadden jullie dit al gezien? http://www.pinkmelon.de/m(...)re-in-offenbach.html
Een Essencewinkel!![]()
En als het aanslaat komen er misschien meer en openen ze misschien toch ook een webshop!
snoepjestenenquote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Speciaal voor moussy:![]()
Doen we hoor! Met kerst!
Hartendief, Vlietsend 63.quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens, krommenie zit hier maar 25 minuten vandaan...![]()
Hoe heet dat winkeltje?
Dank je...quote:
Alstuquote:Op maandag 2 november 2009 08:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je...
Hé, ze hebben een hyves...
Daarvoor hoefde je niet naar Parijs hoorquote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Terug uit Parijs!
Met een goud en een bruin lakje van Sephora, en een mega-handig-nagellak-remover-potje... Het is een potje, en daarin zit een soort van schuimrubber (doordrenkt met remover) met een gat er in. Je stopt je vinger in het potje, beetje draaien, nagellak er af!! Geen gepruts met watjes en stukjes watten die aan je nagels blijven zitten!!![]()
Nee, helaas precies hetzelfde hier. Pakketje maandag verzonden, daarna geen tracking meer...quote:Op maandag 2 november 2009 12:53 schreef Linnie20v het volgende:
@ Sjeen, heb jij al een update op usps over je transdesign bestelling?Ik krijg maar geen vernieuwing dus ik heb ook geen idee wanneer ik het pakket mag ontvangen.
Het pakketje is op maandag verzonden!
Iemand?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Loqi het volgende:
Was er nu ook een goede nagellak verdunner zo bij de drogist ofzo te krijgen? Of alleen bestelbare?
Ik heb er een van de Douglas! En hij werkt goed. Merk is me even ontschoten maar je kunt er het beste naar vragen, ik kon het zelf niet vinden in ieder gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |