quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:17 schreef Oblivion het volgende:
Es ik heb gekeken, als het niet teveel moeite is en je kan het voorschieten, graag allemaal.
Ziet er goed uit voor 1 laagjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb dat wel vaker Es
Even een pic. waar ik nu mee bezig ben
1 laagje en nog niet bijgewerkt dus![]()
[ afbeelding ]
Komt wel joh, eerst maar 's kijken wat ik kan bemachtigenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Es met al die bestellingen is het misschien handiger om vooraf het geld te krijgen? PM me je rekeningnummer e.d. maar dan maak ik het even over.
Die dacht ik al te herkennen, heb 'm ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Linnie20v het volgende:
Etos effect nails 012
Ik sta er ook van te kijken
Heb je geen duidelijkere foto het lijkt me erg mooi!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef PartyHardy het volgende:
Had vannacht gedroomd dat ik een winkel had gevonden met echt super leuke nagellakdingetjeshad daar zoveel gekocht haha.. was niet leuk toen ik wakker werd..
[ afbeelding ]
Weet nog niet wat ik ervan vindt
(slecht licht btw, sorry)
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:29 schreef es70 het volgende:
[..]Ik ga kijken wat ik nog voor je uit de bak kan halen
.
Misschien is het handig (voor mijn eigen financien) om gepast cash mee te nemen ipv mijn pinpas.
heym, was ik ook vanmiddagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Hier in de binnenstad in Alkmaar zijn ze stempelsetjes gewoon te koop bij het Kruidvat...
Beide setjes gekocht ook
Groningen? * Puckzzz from Noord Brabantquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Afgeven bij het postkantoor is de oplossing.![]()
Ik wil ze eventueel wel voor je halen maar ik weet niet wanneer ik weer in Groningen kom.
Welke kleuren wil je dan hebben?
Ja leukquote:
Mooi,die wilik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb dat wel vaker Es
Even een pic. waar ik nu mee bezig ben
1 laagje en nog niet bijgewerkt dus![]()
[ afbeelding ]
Maar de voor mij dichtsbijzijnde winkel met show your feet zit in Groningen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Groningen? * Puckzzz from Noord Brabant
Ik was om half 12 klaa met lakken. basecoat, 2 lagen lak, topcoat, laagje konad en weer een laagje topcoatquote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef Guess. het volgende:
Wouw mooie kleurtjes zoeper![]()
Ik heb ook net zitten lakken,moet de hondjes nog buiten laten en wil slapen maar dat kan nu nog even niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |