Hmm, vreemd, zou snel moeten drogen, zit niet zoveel kleurpigment in.quote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NopeKleur is een naturelkleurtje. Ik wou een soort van 'how to' maken dus heb vriendlief gesommeerd (
) om wat stap voor stap foto's te maken. Dit is stap 1:
[ afbeelding ]
Lak van Bourjois, droogt dus voor geen meter.
Ik zou er denk ik 1 laagje rood/roze onder doen, en dan 1 of 2 laagjes Nr. 13.quote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Oblivion het volgende:
@Mayla, Heb je niet een mooie rood, mayla, zodat je deze erover heen kan doen?
Of elke andere kleur, gezien deze door blijft schijnen.
Hmmmm.....doe eens wild! een Zwart Wit combi met 1 kleuraccent (rood)quote:Op zondag 1 november 2009 19:03 schreef Oblivion het volgende:
Ik ga zo ook weer fröbelen....kan me daar zo op verheugen...![]()
Weet alleen nog niet wat.
Verzoeken?
Dat zijn volgens mij die Mood lakjes in die schattige lampjes flesjes...paar pagina's terugquote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef VegaKip het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee en dacht hier ooit nagellak gezien te hebben die verkleurt bij verschillende temperaturen. Waar kun je die kopen? En wat kost ie ongeveer?
Ik hoop deze week ook een stempelset bij kruidvat te scoren
Voordat ik ga stempelen een laagje topcoat. Als het stempelen dan misgaat kan ik het eraf halen zonder dat ik de lak eraf haal..quote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Mirjam het volgende:
doen jullie een laagje topcoat op de lak voordat jullie gaan stempelen enzo? of pas als alles klaar is?
Wel een beetje tam...quote:
Wooh dat is wel echt orgineelquote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef Oblivion het volgende:
Nou Puckzz of het ska is....
Vind het meer halloween..![]()
[ afbeelding ]
Free style nail art!![]()
In het echt is het veul mooier.
Ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Mirjam het volgende:
doen jullie een laagje topcoat op de lak voordat jullie gaan stempelen enzo? of pas als alles klaar is?
Stempel al opgeruwd met een vijl?quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om te stempelen met het essence setje
de stempel pikt gewoon amper lak op van de plate
hoe hard of zachrt ik ook druk
zie ik iets over het hoofd, heeft iemand tips?
Ik vind ze tof!!quote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef Oblivion het volgende:
Nou Puckzz of het ska is....
Vind het meer halloween..![]()
[ afbeelding ]
Free style nail art!![]()
In het echt is het veul mooier.
stempel iets opruwen en dan schoonmaken met remover zonder aceton.quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg het niet voor elkaar om te stempelen met het essence setje
de stempel pikt gewoon amper lak op van de plate
hoe hard of zachrt ik ook druk
zie ik iets over het hoofd, heeft iemand tips?
Voor mijn doen ook bst rustig, maar dat mag best wel eensquote:Op zondag 1 november 2009 21:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wel een beetje tam...
(Niet zo gek met die schreeuw nagels van mij...)
Je ziet het heel slecht, maar ik heb vierkante rhinestones erop gedaan.quote:
Mooie kleur!quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee laagjes Rimmel PompousZo nog Konadden... Hoop dat ik 10 uur naar bed gaan red
![]()
Weet iemand of ik met Rimmel white orchid kan stempelen? Voor ik m'n lak verpruts
Zeker, ziet er leuk uit.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor mijn doen ook bst rustig, maar dat mag best wel eens
Mooi kleurtjequote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee laagjes Rimmel PompousZo nog Konadden... Hoop dat ik 10 uur naar bed gaan red
![]()
Weet iemand of ik met Rimmel white orchid kan stempelen? Voor ik m'n lak verpruts
Mous, ik ben net van mijn hoofdpijn af, dus bukken wil ik even niet, maar morgen zijn ze aan de beurt!quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef moussy het volgende:
Obli, wat heb je op je andere vriendjes, hetzelfde?
hoe doe je dat opruwen?quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
stempel iets opruwen en dan schoonmaken met remover zonder aceton.
Mooie nagels komen er voorbij
Nee hoor, voor sommige is het zondag-remover dagquote:
Volgens mij met een nagelvijltje, zag ik ergens op een filmpje, maar ik weet er helemaal niets van hoor....quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef Oblivion het volgende:
Je wilt als het ware een bont randje glitters langs een gladde french, tegan?
En oh, mous, de tien vriendjes zijn alweer zwart, kon het niet laten...
Bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij die Mood lakjes in die schattige lampjes flesjes...paar pagina's terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |