Oeh een keuken in die kleur! Wat vet! Heb je daar geen foto van ergensquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
LEA, mijn keuken heeft die kleur![]()
Mijn nagels zijn op de natte krant lengte, ik ga ze straks maar knippen/vijlen en dan misschien eens lakken, ik baal..
Jep. M66. Ik vond die bloesem zo mooi. Die bamboe is ook leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat een Konadplate op die onderste?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Oeh een keuken in die kleur! Wat vet! Heb je daar geen foto van ergens![]()
Op jouw foto zie je de kleur idd beter Kleintje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de ontopic, mn nagels die om mijn vingertoppen klappen
[ Bericht 17% gewijzigd door moussy op 14-11-2009 11:56:41 ]Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef moussy het volgende:
[..]Vijl jij de zijkanten mous?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de ontopic, mn nagels die om mijn vingertoppen klappen
[ afbeelding ]Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Okidoki!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga niet bijlezen en als ik nu het topic sluit ook geen nieuwe openen. Ik kom alleen even zeggen tegen snkr dat ik haar lakjes heb en nu haar adres nodig heb zodat ik ze op kan sturen,. tegen muck dat de setjes goed overgekomen zijn![]()
, tegen obli dat ik nog twee setjes heb kunnen bemachtigen in Duitsland en dat ik schandalig veel nagellak gekocht heb.
Fijn weekend.
Soms een haaltje verder niet, anders krijg ik van die kleine prikkertjes naast mn nagels die gaan ontstekenquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga niet bijlezen en als ik nu het topic sluit ook geen nieuwe openen. Ik kom alleen even zeggen tegen snkr dat ik haar lakjes heb en nu haar adres nodig heb zodat ik ze op kan sturen,. tegen muck dat de setjes goed overgekomen zijn![]()
, tegen obli dat ik nog twee setjes heb kunnen bemachtigen in Duitsland en dat ik schandalig veel nagellak gekocht heb.
Fijn weekend.
Next week, there mine..quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Soms een haaltje verder niet, anders krijg ik van die kleine prikkertjes naast mn nagels die gaan ontsteken
Allemaal mooiquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef PeRi het volgende:
Deze had ik dus gistermiddag gehaald bij de HEMA, op werk had ik even niks te doen 's middags..
[ afbeelding ]
High Shine nailpolish #02, hij lijkt een beetje op Rimmel Pro's Grape Sorbetwat een van mijn ultieme favo's is.
Ik heb gisteravond nieuwe transdesign lakjes gehad. In het pakje zaten 2x essie's Matte about you en
[ afbeelding ]
VLNR
Essie - It's genius, China Glaze - Awaken, OPI - Royal Raja Ruby, OPI - You don't know Jacques! Suede
[ afbeelding ]
Essie - It's genius
[ afbeelding ]
China Glaze - Awaken, deze vind ik zeer tof.
[ afbeelding ]
OPI - You don't know Jacques! Suede, Looooooovin' deze!! Favo!
En ik zie dat ik nu Royal Rajah Ruby vergeten ben op te doen. Geen tijd meer nu, komt ander keertje weer
.
Waarom een magepakket en niet per 9? dan heb je veel minder kans op het betalen van de invoerrechten....quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik kreeg net een complimentje op mijn nagels van een vriendin van m'n zusjeEn ik heb er niks speciaals mee!
Ik kreeg net geld in m'n hand gedrukt van m'n oom, nog van mijn verjaardag, dus ik denk dat ik binnenkort een megapakket bij Transdesign ga bestellen en oa dit dan gebruik om de invoerkosten te betalen![]()
Nog steeds geen teken van mijn pakketje though! Postbode is al geweest.. Mannetje van de pakketdienst ook, dus helaas.
Hoeveel lagen zaten er dan wel niet op? Of had je geen Topcoat gebruik?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:38 schreef puntoortje het volgende:
had ik vanmorgen mijn nagetjes zo mooi gelakt, na de zwemles/ kind omkleden, boodschappen helemaal onder de deukjes en afdrukkenalles er maar weer afgehaald.
Als de kids vanaaf weg zijn ga ik een nieuwe poging doen
Daar heb ik ook last van, met de konad topcoat.... En ik heb hem echt nog niet lang. Lastig wel, dan ga je er van die draden mee trekken soms..quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoeveel lagen zaten er dan wel niet op? Of had je geen Topcoat gebruik?
Mijn TC van Konad wordt trouwens erg stroperig en dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |