Ik vind 'm ook echt geweldig, maar zoveel geld voor een potje lak wordt me echt te gortig!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat commentaar idd!!
maar IMHO is dit wel DE ultime nagellak waar ik alleen maar van kan dromen
Dat is op zich ook wel leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah goed plan! of als we een bulk bestelling doen ofzo?
Aanvulling; kun je die inhangbak ook los kopen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Mirjam het volgende:
oeh puckzzz, leuke lakjes, en knappe doos
waar komt die doos vandaan?
Ik vind um mooiquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef bernies het volgende:
Zou Sinterklaas misschien voor ons dit lakje in de pakjesboot meenemen?
[ afbeelding ]
Zoooo mooi!!!!!!
Ik vind dat we hier allemaal een flesje van mogen krijgen in onze schoen!
(maar zal wel niet, deze ging laast voor heel veel geld bij e-bay weg $239.50 echt kijk zelf :http://cgi.ebay.com/Clari(...)059c32#ht_500wt_1182
Moeilijk hèquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Yay voor de bestellingenIk heb een mandje gevuld bij Enchantra maar eigenlijk mag ik niet bestellen.. Gr.
Maar dan mag je toch wel 1 of 2 dingen bestellen toch, vooral dan natuurlijk omdat het zooo goedkoop is toch?quote:
da's veel paarsquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef lookinforyou het volgende:
OPI-A Grape Fit!
CG-Preppy Pink #795
CG-Coconut Kiss #567
CG-Evening Seduction #256
CG-Flying Dragon #1011
CG-Grape Juice #717
CG-Fashionably Late #222 *
CG-Ghoulish Glow Top Coat *
CG-Sexy Silhouette #223
Deze heb ik zondag besteld.
Keek net even op de site. En ik zag staan, ok to ship
ja klopt inderdaad. De een heeft veel roze en ik ben helemaal gek van paars in alle soorten en tintenquote:
Ik heb twee plates en vier stempellakjes in mijn mandje, ik heb nog plates onderwegquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar dan mag je toch wel 1 of 2 dingen bestellen toch, vooral dan natuurlijk omdat het zooo goedkoop is toch?
Ik heb bij veelsieraden.nl nog 3 konad plates en stempellakjes besteld en nu mag ik ook niet meer van mezelf
erg he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef MissJ het volgende:
OMG![]()
Heb net even op scangrie.com gekeken en nu heb ik een verlanglijstje van 8 China Glaze lakjes![]()
Heb net gisteravond mijn 1e bestelling op transdesign.com gedaan en nu al heb ik een verlanglijstje voor meer meer meer!
Dit is echt ernstig verslavend
Mag dit op het forum?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoopt Transdesign ook stempellakken dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Neh, het is nog goedkoper bij Transdesign dan met korting daar.
ah, goeie vraagquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verkoopt Transdesign ook stempellakken dan?
Ik heb ook zo een ding, heb hem met donkere kleuren nog wel eens nodig. Als ie niet meer zo goed werkt, dan haal ik het stiftje eruit, en vul ik hem een beetje bij. Wat nagellakremover in een spuitje en dan in die pen, werkt primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef mmascha het volgende:
Nou heb ik zo'n nailpolishcorrectorpen(in 1x goed!) naast me liggen maar ik lak inmiddels zo netjes dat ik um niet nodig heb.
Alleen sets toch? Ik kan me niet herinneren dat ik losse stempellakken heb gezien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Ze verkopen het wel. Onder Nail Art Colors & Stickers.
Wel losse plates. Misschien kunnen we David overhalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen sets toch? Ik kan me niet herinneren dat ik losse stempellakken heb gezien.
Hoeveel verzendkosten heb jij betaald?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk!!!!! Mijn transdesign pakketje is er!!!!
Wel 18.01 bijbetalen wat ik echt overal vandaan moest zoeken want noooooit geld in portemonnee....
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had ik gezienquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel losse plates. Misschien kunnen we David overhalen.
Ondertussen zijn we wel op first name basis met hem toch.
Minstensquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:28 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Hoeveel verzendkosten heb jij betaald?
Want je kan maar 9 lakjes doen voor 18 dollar....en die daarna was in de 50 dollar geloof ik?
Vind het dan jammer dat je 'maar' 12 lakjes hebt gekocht voor die verzendkosten
Ik zou er dan nog 10 bij hebben gedaan denk ik![]()
Douanekosten zijn standaard 12.50, maar btw wel meer ja. Maar bij 60 euro aan lakjes betaal je 11 euro btw, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Dan had ze ook veel meer douane-kosten moeten betalen...
18 euro met daarin 12.50 inklaringskosten dus 6 euro btw.. Ik had er wat meer bij gedaan, maar nogmaals, ik weet niet hoeveel ze te besteden hadquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ze moest al 18 euro betalen, en ze had voor minder dan 60 euro lijkt me...
Ja idd een beetje vreemd maar heb er ook niet echt op gelet tijdens t bestellen,.., Misschien omdat t twee pakketjes van 6 zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Linnie20v het volgende:
Dan snap ik er geen drol vanbij meer dan 9 lakjes was het toch 50 + dollar?
Ik ga nog eens op de site kijken
Ik hoop voor David dat ie mijn pakketje vandaag nog verzonden heeft, want heb nog altijd geen invoice......*wacht ongeduldig*
ja, heb ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mirjam, had jij niet CG wagon trail?
Ik moet zeggen hij is toch wel mooi!!![]()
[ afbeelding ]
ik vroeg het, thanksquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef vain het volgende:
Pfff wat gaan jullie snel!!! Thanks iedereen voor de leuke reacties op mijn nageltjes.
De nagellak helemaal rechts (glittertjes) is een nagellakje van 50 cent uit Benidorm. Het merk is "Paris..." is niet helemaal leesbaar. Tis een beetje een groene glas met megaveel grote glitters. Er zit een zilveren nagellak onder, hij is dus transparant met een groene glans. Oh en ehm weet niet meer wie t vroeg (is ook al weer zooooveel pagina's geleden) maar ik= vrouw, maar ik denk dat mn profiel missch nog man zegt
[ afbeelding ]
dat ziet er inderdaad wel heel erg leuk uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef babyfeet het volgende:
zo mooie lakjes hebben jullie besteld
jeetje dat je zoveel bij moest betalen zeg maar ja je hebt mooie kleuren.
ik vind wat ik nu heb gedaan bij mijn nagels wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben dan wel niet Mirjam, maar wagon trial is erg mooi. Al komt de kleur op de foto niet zo heel goed over, het is een meer donkermosgroenige ondertoon.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mirjam, had jij niet CG wagon trail?
Ik moet zeggen hij is toch wel mooi!!![]()
[ afbeelding ]
Is dat een Konadplate op die onderste?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:27 schreef mmascha het volgende:
Die derde is gaaf Puckzzz! Die rode/roze.
Gisteravond nog wat gelakt maar ik vond de uitvoering niet zo mooi.(Ik ben niet snel tevredenEn anders heb ik de rest van de avond niks meer te doen
)
[ afbeelding ]
DIt is ook van gisteravond en zit er nu nog op.
[ afbeelding ]
Ik had deze roze vandeweek gekocht en toen ik um gisteravond uit het tasje haalde dacht ik: Deze heftige kleur had ik toch niet gekozen? Maar eenmaal op mijn nagels vond ik um erg mooi.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
En toen zag ik ineens op 1 van mijn oude lakjes een stickertje op de dop 'Holographic' HUH? Wtf! Ik heb gewoon een holografisch lakje zonder het te wetenMerknaam zegt me helemaal niets en ik weet ook niet meer waar ik 'm ooit gekocht heb. Volgens mij op vakantie in Turkije in zo'n winkeltje bij het hotel.
Catherine Arly - kleur 899
[ afbeelding ]
sorry ik slaap nog..quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ga ff googelen op de merknaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik ook!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:28 schreef L-E-A het volgende:
Het is weekend! Dus ik mocht ook weer lakken haha. Heb even een onduidelijke telefoonfoto:
[ afbeelding ]
Dazzling Pink van Catrice
Echt een enorm felroze kleur (heb helaas niet zo'n goede camera op m'n telefoon)! Vind 'm wel leuk geloof ik...maar misschien meer een kleurtje voor de lente/zomer.
[ afbeelding ]
Dit is het flesje en zo ziet de kleur er op m'n nagels ook uit.
Oeh een keuken in die kleur! Wat vet! Heb je daar geen foto van ergensquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
LEA, mijn keuken heeft die kleur![]()
Mijn nagels zijn op de natte krant lengte, ik ga ze straks maar knippen/vijlen en dan misschien eens lakken, ik baal..
Jep. M66. Ik vond die bloesem zo mooi. Die bamboe is ook leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat een Konadplate op die onderste?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Oeh een keuken in die kleur! Wat vet! Heb je daar geen foto van ergens![]()
Op jouw foto zie je de kleur idd beter Kleintje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de ontopic, mn nagels die om mijn vingertoppen klappen
[ Bericht 17% gewijzigd door moussy op 14-11-2009 11:56:41 ]Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef moussy het volgende:
[..]Vijl jij de zijkanten mous?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de ontopic, mn nagels die om mijn vingertoppen klappen
[ afbeelding ]Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Okidoki!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga niet bijlezen en als ik nu het topic sluit ook geen nieuwe openen. Ik kom alleen even zeggen tegen snkr dat ik haar lakjes heb en nu haar adres nodig heb zodat ik ze op kan sturen,. tegen muck dat de setjes goed overgekomen zijn![]()
, tegen obli dat ik nog twee setjes heb kunnen bemachtigen in Duitsland en dat ik schandalig veel nagellak gekocht heb.
Fijn weekend.
Soms een haaltje verder niet, anders krijg ik van die kleine prikkertjes naast mn nagels die gaan ontstekenquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga niet bijlezen en als ik nu het topic sluit ook geen nieuwe openen. Ik kom alleen even zeggen tegen snkr dat ik haar lakjes heb en nu haar adres nodig heb zodat ik ze op kan sturen,. tegen muck dat de setjes goed overgekomen zijn![]()
, tegen obli dat ik nog twee setjes heb kunnen bemachtigen in Duitsland en dat ik schandalig veel nagellak gekocht heb.
Fijn weekend.
Next week, there mine..quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Soms een haaltje verder niet, anders krijg ik van die kleine prikkertjes naast mn nagels die gaan ontsteken
Allemaal mooiquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef PeRi het volgende:
Deze had ik dus gistermiddag gehaald bij de HEMA, op werk had ik even niks te doen 's middags..
[ afbeelding ]
High Shine nailpolish #02, hij lijkt een beetje op Rimmel Pro's Grape Sorbetwat een van mijn ultieme favo's is.
Ik heb gisteravond nieuwe transdesign lakjes gehad. In het pakje zaten 2x essie's Matte about you en
[ afbeelding ]
VLNR
Essie - It's genius, China Glaze - Awaken, OPI - Royal Raja Ruby, OPI - You don't know Jacques! Suede
[ afbeelding ]
Essie - It's genius
[ afbeelding ]
China Glaze - Awaken, deze vind ik zeer tof.
[ afbeelding ]
OPI - You don't know Jacques! Suede, Looooooovin' deze!! Favo!
En ik zie dat ik nu Royal Rajah Ruby vergeten ben op te doen. Geen tijd meer nu, komt ander keertje weer
.
Waarom een magepakket en niet per 9? dan heb je veel minder kans op het betalen van de invoerrechten....quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik kreeg net een complimentje op mijn nagels van een vriendin van m'n zusjeEn ik heb er niks speciaals mee!
Ik kreeg net geld in m'n hand gedrukt van m'n oom, nog van mijn verjaardag, dus ik denk dat ik binnenkort een megapakket bij Transdesign ga bestellen en oa dit dan gebruik om de invoerkosten te betalen![]()
Nog steeds geen teken van mijn pakketje though! Postbode is al geweest.. Mannetje van de pakketdienst ook, dus helaas.
Hoeveel lagen zaten er dan wel niet op? Of had je geen Topcoat gebruik?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:38 schreef puntoortje het volgende:
had ik vanmorgen mijn nagetjes zo mooi gelakt, na de zwemles/ kind omkleden, boodschappen helemaal onder de deukjes en afdrukkenalles er maar weer afgehaald.
Als de kids vanaaf weg zijn ga ik een nieuwe poging doen
Daar heb ik ook last van, met de konad topcoat.... En ik heb hem echt nog niet lang. Lastig wel, dan ga je er van die draden mee trekken soms..quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoeveel lagen zaten er dan wel niet op? Of had je geen Topcoat gebruik?
Mijn TC van Konad wordt trouwens erg stroperig en dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |