Dubbel erg.quote:Op zondag 8 november 2009 00:56 schreef noshitabouttotal het volgende:
Hij heeft 5 classic cars en 1 caravan, drinkt en blowt veel, neukt alles wat los en vast zit, stempt het liefst wilders en is een automonteur.................
Nieuwe lichtstad?quote:Op maandag 9 november 2009 07:47 schreef Chinless het volgende:
Je kan ook gewoon een brief sturen. Dit MOET je toch doen om bezwaar aan te tekenen.
En verder klopt het wel, alkmaar licht in noord holland. Maar met DigiD je foto opvragen? nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 9 november 2009 12:39 schreef nannie1985 het volgende:
hallo
ik heb een vraag ik ben nu 2 maanden overtijd en ik heb verschillende testen gedaan en bij mijn eerste test gaf hij een heel licht streepje maar nu geeft ik steeds negatief aan
ben ik nou zwanger of niet
wie heeft dit ook meegemaakt
In de war?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:04 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Ik wordt daar Onzeker van!!
dan denk ik .. Hij vind het niet lekker!!
Sjonge jonge, en dat staat zo op de FP?quote:Op maandag 9 november 2009 13:58 schreef Stefan het volgende:
75 procent wil geen griepvaccinatie
FrontPage - door (Stefan) op 09-11-2009 @ 13:49
Maar lieft 75 procent van de FOK!kers laat zich niet inenten tegen tegen de Mexicaanse griep. Dat blijkt uit de Mexicaanse Griep-poll waar maarliefst 8000 mensen op stemden.
Op de vraag: laat jij je inenten tegen de Mexicaanse griep antwoordde 73,4 procent met een duidelijke 'nee'. 15,2 procent van de stemmers twijfelt nog. Slechts 11,4 procent zegt zich wel te laten inenten. Veel 'nee' stemmers hebben als motivatie dat de werking van het vaccin te vaag is, zowel op korte als op langere termijn. "In het vaccin zit een "booster" waarvan de (bij)werking/effecten nog niet helemaal bekend is. Er zitten ook andere stoffen in dan bij de normale influenza dus je kan niet zonder meer zeggen dat het vaccin "ongevaarlijk is."
Veel neestemmers zien wel of ze griep krijgen en er aan doodgaan: Pascalle27: "Ik twijfel nog, maar ik neig naar niet doen. Zoals diverse posters boven me al zeggen: Als ik eraan dood ga, ga ik eraan dood." En Yi-Long meent: "Er is een hele kleine kans dat je er WEL dood aan gaat, maar persoonlijk neem ik dat risico liever dan dat ik me laat inspuiten door een onbekend en ongetest vaccin, door een overheid die al meerdere keren heeft bewezen totaal niet te vertrouwen te zijn."
Ook Matel neemt het risico: " Liever een aantal dagen ziek dan me laten inspuiten met een vaccin wat misschien schadelijker voor me is dan de griep." En een andere user: "ff voor de duidelijkheid: er sterven alleen mensen aan de mexicaanse griep die zelf al ziek waren of een aantal andere infecties hadden zonder dat ze het wisten. geloof nu niet meteen alles wat je voorgeschoteld krijgt. En dan nog, aan de gewone griep gaan naar verhouding veel meer mensen dood, ziek of gezond." Paginabeheerder tot slot: "Ik laat me niet gek maken door al die complottheorieën en laat me gewoon inenten. Die complotdenkers zijn gewoon bang voor een naald."
Kijk ook eens op het Mexicaanse Griep-forum voor alle actuele zaken rond het virus.
Mental note: griep is (g)een verkoudheid die niet doorging.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:55 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mensen die denken dat griep een verijdelde verkoudheid is.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:49 schreef Soohr het volgende:
Er werd van het weekend geopperd dat ik maar eens moest gaan trouwen,
want dan kon dit mijn vrijgezelle feest worden.
Hopenlijk blijft dit aanbod nog een paar jaar geldig
Wat is er mis metquote:Op maandag 9 november 2009 16:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sjonge jonge, en dat staat zo op de FP?
Erbarmelijk.
?quote:Op de vraag: laat jij je inenten tegen de Mexicaanse griep antwoordde 73,4 procent met een duidelijke 'nee'.
Dat is ofwel een diepzinnige grap over het karakter van deze schrijver ofwel een zeer originele spelfout.quote:In de sig van EchnaDarr staat het volgende:
Earnest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I believe the second part.
Fonetisch klopt het welquote:Op maandag 2 november 2009 15:29 schreef sany24 het volgende:
Het is vreselijk ik weet gewoon nu niet waar ik op moet rekenen en druf niet te hopen want ben veel bloed verloren ook ik voel me vreselijk BAAL hier gewoonweg van.
Ze hebben namelijk ook een kieste gezien en is nu bijna 3 cm groot maar het is een goed aardige en gaat vanzelf weg zeggen de Gyneacologen.
Nou morgen weer een dag ik hoop dan op zekerheid
Hou het op een tikfout. Van IMDBquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ofwel een diepzinnige grap over het karakter van deze schrijver ofwel een zeer originele spelfout.
quote:zo denk je dat je alles weer aan kan en zo lig je weer voor pampers op je bed
Dat zal me wel een brandgeur hebben gegeven…quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:06 schreef voice-over het volgende:
De staatsterreur van een land als Saoedi-Arabie is op islamitische leest geschroeid
En uit hetzelfde topic:quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:53 schreef kellyxoxo het volgende:
ik persoonlijk ben nooit echt heel gelovig geweest in geesten enz enz.
maar dit verbaastte mij toch heel erg!, dat ik er aan begon te twijfelen.
Uit een ander topic in dezelfde categorie:quote:Op dinsdag 10 november 2009 03:17 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik sta best open voor het paranormale maar ik denk dat dit gewoon een stofje of iets anders is dat een reflexie veroorzaakt heeft .
quote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef silliegirl het volgende:
Hallo,
De situatie is al volgt: mijn vriend en zijn zusje erven, door het overlijden van hun moeder, allebei een fix bedrag, waardoor ze in een klap meer spaargeld hebben dan de 20.000 euro die je mag hebben om nog in aanmerking te komen voor huur- en zorgtoeslag.
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij is het toch echt 'een duidelijk nee'. Vraag me niet waarom, ik doe wat betreft taal vrijwel alles op gevoel.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:38 schreef jack4ya het volgende:
Wegens wegwerkzaamheden is er een vrij groot kruispunt afgezet. Hierdoor moet men fors omrijden of men moet de wijken kennen. Niet echt handig allemaal, maar het is niet anders.
Echter, nu vinden vele goochemerds wel dat ze boven de weg staan, want ze rijden dwars 'door' de afzettingen heen, en slalommen langs de paaltjes.
Ik snap 'm nietquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:25 schreef kwastje1 het volgende:
Ik heb gisteren mijn eiken vloer in de keuken voor het eerst geolied.
Ik heb de olie opgebracht, ingevreven en overtollige olie verwijderd. Daarna in de uithardingsfase zvan 6 uur af en toe de vloer opgevreven. Alles prima totdat er gisteren een aantal keren overheen is gelopen! gevolg: zolenprint in mijn vloer. Weet iemand nu wat te doen? Helemaal opnieuw schuren of nog een tweede olie behandeling eroverheen, wat zowiezo nog moet gebeuren.
Volgens mij is ontbijten een onovergankelijk werkwoord.quote:
Wat moet het dan zijn? Geontbijt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is ontbijten een onovergankelijk werkwoord.
Waarmee/met wat heb jij ontbeten? Of : Wat heb jij voor je ontbijt gegeten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn? Geontbijt?
Nee, continue heeft inderdaad een andere betekenis.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:55 schreef Vanyel het volgende:
In dat webhostingverhaal en verder ook op veel plaatsen wordt het woord continu verlengd met een e. Ligt het nou aan mij dat ik continue lees als kontienuje, dus ook met andere betekenis dan continu zonder e?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:03 schreef klipper het volgende:
[..]
Natuurlijk kost leidingisolatie bij de gamma niet zo verschrikkelijk duur, maar de besparing zal ook niet zoveel verschrikkelijk veel zijn.
4 woorden van 2 letters achter elkaar...:')quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Meki het volgende:
Hoe kan men geen medicijnen hebben voor kanker en andere ziektes die al jarenlang de wereld teisteren. Er is geen medicijn voor anderen ziektes zoals kanker etc.
Nu komt er een grote raadselachtige ziekte het mexicaanse griep en de er is gelijk een vaccinatie ?
Kortom. Mexicaanse griep is zelf gemaakt ( het probleem ) daarbij is er gelijk een oplossing gemaakt ( zogenaamde vaccinatie) Om meer greep te krijgen op de wereldbevolking door de elite van de wereld.
Het kan nooit, en nooit een vaccinatie op zo'n grotere schaal beschikbaar zijn na een grote epidemie.
Geruchten gaan er om de wereldbevolking te gaan manipuleren met een griepprik die uiteindelijk uitwerkingen heeft om je hersens minder te laat werken.
Aan de schrijfstijl te zien, kán het liedje niet oud zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:55 schreef ltnbyx het volgende:
ik zoek en hiphop liedje dat in het in het refrein persies gefloten word het gaat ongeveer zo titititi teriettititlol mja kmeen het seruis het lijkt en oud nummer ma zo oud is het nog niet denk ik
mogen afkortingen ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef wendytje het volgende:
Ik heb mijn beide zonen geen BMR gegeven (wel allebei autitisch... ) en ik ben blij dat ze de afgelopen paar dagen allebei de (mexicaanse) griep hebben gehad. Ik hoef nu niet meer te kiezen w.b.t. de inenting.
Mijn jongste was wel erg ziek ervan... die is een half uur weggeweest. Zo erg dat ze zouden sturen wat het snelst ging, dokter of ambulance. Toen de dokter er was, kwam hij net weer een beetje bij.
Toch rottig zeg, dat een autochtone Nederlandse agent geen Nederlandse burger kan zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Een agent is anders een Nederlandse burger, mits het een allochtoon was maar dan zouden ze ook die nonsense niet schrijven.
Logisch! Als je met meerdere personen bent..........quote:Op maandag 9 november 2009 09:37 schreef tennisracket het volgende:
Een kameraad van mij beweert nu al een jaar lang dat het spookt op de kamer waar hij slaapt. Hij woont op zichzelf en heeft een huisgenoot die schijnbaar voor korte periode ook lastig is gevallen. Maar bij hem ging het in verloop van tijd weg. Op de kamer van die vriend van mij schijnt het alleen maar erger te worden.
Ik als echte fokker geloofde het dus niet en ben de uitdaging maar aan gegaan. Ben in mijn ééntje vannacht daar wezen slapen.
En om eerlijk te zijn, het was me een nacht wel. Ik ging om 12 uur naar bed, en viel gewoon in slaap. Rond een uur of 2 voelde ik mij ineens heel vreemd, het leek net of ik werd weggetrokken uit mijn hoofd. Ik schrok wakker. Niks aan de hand dacht ik, heb mijn ogen weer gesloten.
zodra ik mijn ogen sloot, gebeurde het weer. Totdat ik weer mijn ogen open deed, toen was het weer weg. Dit is ongeveer tot 4 uur door gegaan. Ik kreeg toen nog het gevoel alsof ik werd weggetrokken, maar minder. Dus ben uiteindelijk in slaap gevallen. Om half 6 schrok ik wakker, ik hoorde iets en voelde een hand op mijn schouder. Als sceptici heb ik mezelf maar aangepraat dat het tussen mijn oren zit en sloot mijn ogen weer. Waarop ik vervolgens weer werd weggetrokken. ongeveer een uur lang hetzelfde verhaal. Toen viel ik eindelijk in slaap. rond 7 uur schrok ik weer wakker, en had het gevoel dat er iets tegen mijn hals aan het drukken was. Ik had ook moeite met ademen. Toen ben ik er maar uit gegaan.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef guapo het volgende:
Moe wordt ik ervan om iedere keer die betweters aan moeten horen die het weer beter weten als een ander![]()
Als ik bijvoor beeld iets post zoals:
Dumpass ...
Ik wordt dan van verschillend kanten aangevallen met als van he dombo je spelt het niet goed of ander geneuzel...
(..)
Als ik vind dat ik het woordt dumpass is dan is dat toch dumpass? Als ik vind dat een appel een appel is dan is het een appel, ook al is het in werkelijkheid een manderijn.
Waarom moet iedereen het toch altijd beter weten tegen beter weten in?![]()
De klacht is dus dat er niet meer zo op anderen afgegeven moeten worden als diegene iets verkeerds schrijft in hun ogen.![]()
En in linksstraten is het allemaal anders.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt totaal niet. Uit rechtswegen eindigt je contract en ben je werkloos.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:50 schreef Ceased2Be het volgende:
'ja dat is al gedaan, maar dat bedrijf tast ook in het donker dus ik dacht zelf eens rond te bellen'
auauauauau, mijn ogen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee het is een aparte prik en bovendien kreigen babys ook niet zomaar de griepprik natuurlijk.
Dus waarom dan wel de tacoprik? En bovendien ken ik heel veel mensen die na de griepprik altijd heel ziek zijn en alsnog heftige griep krijgen.
Google maar. Als het gaat om het tasten in het donker wordt het over het algemeen erg letterlijk genomenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:38 schreef DaviniaHR het volgende:
WA,in het donker tasten is toch ook correct? of is het enkel "in het duister tasten"?
Hihi.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Honden zijn gedominiseerd, apen niet.
Ik mag hopen dat het niet voor Nederlands is...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:51 schreef Yreal het volgende:
Gegroet,
Ik ga morgen op school en betoog houden voor preventief fouilleren in amsterdam ZO. Op wikipedia () word genoemd artikel SV:27 : Verdachten moeten meewerken aan onderzoek. Ik snap dus nu niks van artikel 27. welke deel zegt nou als je verdachten bent moet je meewerken aan het onderzoek van de politie, want ik wil het citeren
![]()
Dank u
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Muts100 het volgende:
Ik zit midden in een scheiding en hij heeft een vriendin (op afstand) en we zijn beide geen vreemdgangers. (nu wel dus)
Ik was er eerst heel nuchter over, het was fijn en we gaan gewoon verder met ons leven.
Maar ja, nu voel ik wel dat ik verliefd op hem word. Hij voelt zich zwaar klote omdat hij zijn vriendin heeft besodemieterd en nu zit ie ook nog met een verliefde bakfiets opgescheept....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |