Ze zei dat er iets zat, wat zij niet kon weg krijgen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef Hydrogeny het volgende:
Hij vertelde mij ook dat er al eens iemand was geweest om de kamer te reinigen, maar deze persoon beweerde dat ze het niet weg kreeg. Ook vertelde ze dat het niet kwaadaardig was.
Maar wat was het dan? Onzin dat het niet weg te krijgen is.
Licht van de overloop staat aan. Het is er dus net niet donker.quote:Op maandag 9 november 2009 09:42 schreef jslavenburg het volgende:
MIsschien klinkt het dom, maar probeer er nog eens te slapen met het licht aan. Kijken of ie dan nog eens komt, ofdat hij het licht uitdoet
Ik doelde meer op het licht in de kamer zelf waar je slaaptquote:Op maandag 9 november 2009 09:43 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Licht van de overloop staat aan. Het is er dus net niet donker.
Ik heb wel eens daar geslapen met het licht aan, toen had ik er geen last van.quote:Op maandag 9 november 2009 09:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het licht in de kamer zelf waar je slaapt
Ok, en heb je al eens met z'n 2en op die kamer geslapen? Probeer dat eensquote:Op maandag 9 november 2009 09:44 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ik heb wel eens daar geslapen met het licht aan, toen had ik er geen last van.
Moet er wel bij zeggen dat ik toen ook bezopen was.
Edit: Die vriend van mij zegt dat het helpt als je het licht aan houdt.
Dan hebben we er ook geen last van. (heb er al eens eerder geslapen met hem. (Ben er vannacht in mijn ééntje gaan liggen omdat hij beweerde dat het alleen gebeurd als hij in zijn ééntje is)quote:Op maandag 9 november 2009 09:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ok, en heb je al eens met z'n 2en op die kamer geslapen? Probeer dat eens
We zitten te twijfelen om de tekening te verplaatsen. Kijken wat er gebeurd.quote:Op maandag 9 november 2009 09:50 schreef jslavenburg het volgende:
Haal die tekening anders weg, of die vriend moet zeggen dat hij ze wel helpt
Dan moet je het leuker maken. Hang die tekening op in jou kamer, of zet hem ergens neer in jou kamer. See what happensquote:Op maandag 9 november 2009 09:52 schreef tennisracket het volgende:
[..]
We zitten te twijfelen om de tekening te verplaatsen. Kijken wat er gebeurd.
je mag ook wel een weekje langskomenquote:Op maandag 9 november 2009 09:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan moet je het leuker maken. Hang die tekening op in jou kamer, of zet hem ergens neer in jou kamer. See what happens
Nee I'll pass, slaap hier goedquote:Op maandag 9 november 2009 09:55 schreef tennisracket het volgende:
[..]
je mag ook wel een weekje langskomenlaat ik je alleen in die kamer slapen een week lang. Kijken of jij het ook hebt.
maar ik denk dat we deze week inderdaad even gaan kijken wat er gebeurd als we de tekening verplaatsen.
tvp.quote:Op maandag 9 november 2009 09:52 schreef tennisracket het volgende:
[..]
We zitten te twijfelen om de tekening te verplaatsen. Kijken wat er gebeurd.
Misschien zijn het die 2 mensjes op de tekening die fluisteren naar je vriendquote:Op maandag 9 november 2009 10:01 schreef tennisracket het volgende:
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.
als iemand een idee heeft van wat het is, laat het even weten graagover 3 maanden woon ik daar en ik wil gewoon kunnen slapen!
nogmaals, dit is de tekening
http://img40.imageshack.us/img40/5104/p0957091109.jpg
Ga zelf dan kijken samen met je vriendquote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef tennisracket het volgende:
In de kast zit een trap naar de zolder.
Daar is niemand ooit geweest. En om 1 of ander gare reden wilt ook niemand er heen
Ja die hing er al.quote:Op maandag 9 november 2009 10:04 schreef Twizu het volgende:
En waar komt die tekening vandaan dan? Die hing er al toen jouw vriend daar ging wonen?
Kortom, een huis vol met mensen die zichzelf van alles aanpratenquote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef tennisracket het volgende:
In de kast zit een trap naar de zolder.
Daar is niemand ooit geweest. En om 1 of ander gare reden wilt ook niemand er heen
18, 23 ,en 22quote:Op maandag 9 november 2009 10:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kortom, een huis vol met mensen die zichzelf van alles aanpraten
Sorry maar hoe oud zijn jullie ?
En dan niet even een trap op durven omdat je bang bent voor... ja, voor wat eigenlijk ? Spoken ?
Kom op zeg, als je met z'n 3en bent, waarom niet? Als zo een geest je had willen doden (of iets in die vormquote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
En echt, we durven niet de trap op omdat we bang zijn voor spoken. We durven niet de trap op omdat we niet weten wat we daar aantreffen.
De vorige bewoners zijn ook nog nooit naar de zolder geweest. Wie weet wat daar ligt!
voordat je de zolder opgaat, eerst the grudge kijkenquote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
En echt, we durven niet de trap op omdat we bang zijn voor spoken. We durven niet de trap op omdat we niet weten wat we daar aantreffen.
De vorige bewoners zijn ook nog nooit naar de zolder geweest. Wie weet wat daar ligt!
De huisgenoot van die kameraad van mij was onwetend. Hij kwam er zelf mee.quote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
raar. Maar het kan ook tussen de oren zitten.
Zou je anders eens kunnen proberen om een onwetend iemand daar te laten slapen?
't Wordt nu wel heel ongeloofwaardig.quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
He maar gast, pak gewoon een paar flashlights en loop die zolder op.quote:Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef tennisracket het volgende:
[..]
De huisgenoot van die kameraad van mij was onwetend. Hij kwam er zelf mee.
En die kameraad van mij heeft mij ook nooit verteld wat er precies gebeurde, en hij beweerd hetzelfde mee te hebben gemaakt. Nog leuker, hij onderbrak mij om mijn eigen verhaal te vertellen
je geloofde mij in het begin toch al gelijk niet?quote:Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Wordt nu wel heel ongeloofwaardig.
Ach, ik zou graag geloven dat spoken bestaanquote:Op maandag 9 november 2009 10:10 schreef tennisracket het volgende:
[..]
je geloofde mij in het begin toch al gelijk niet?
We hebben dit huis overgenomen van een stel kennissen. Het is anti-kraak.
Ga deze week nog kijken op de zolder
Als het niet te ver uit de buurt is wil ik wel even een kijkje komen nemen kinders.quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
Misschien wel een treinbaan !!!! Brrrrr!quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
ik zou ook wel eens op die mysterieuze zolder willen kijken.quote:Op maandag 9 november 2009 10:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als het niet te ver uit de buurt is wil ik wel even een kijkje komen nemen kinders.
Het is echt geen trolltopic.quote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Misschien wel een treinbaan !!!! Brrrrr!
Trolltopic dus, nice try
Agree!quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou ook wel eens op die mysterieuze zolder willen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |