Een kameraad van mij beweert nu al een jaar lang dat het spookt op de kamer waar hij slaapt. Hij woont op zichzelf en heeft een huisgenoot die schijnbaar voor korte periode ook lastig is gevallen. Maar bij hem ging het in verloop van tijd weg. Op de kamer van die vriend van mij schijnt het alleen maar erger te worden.
Ik als echte fokker geloofde het dus niet en ben de uitdaging maar aan gegaan. Ben in mijn ééntje vannacht daar wezen slapen.
En om eerlijk te zijn, het was me een nacht wel. Ik ging om 12 uur naar bed, en viel gewoon in slaap. Rond een uur of 2 voelde ik mij ineens heel vreemd, het leek net of ik werd weggetrokken uit mijn hoofd. Ik schrok wakker. Niks aan de hand dacht ik, heb mijn ogen weer gesloten.
zodra ik mijn ogen sloot, gebeurde het weer. Totdat ik weer mijn ogen open deed, toen was het weer weg. Dit is ongeveer tot 4 uur door gegaan. Ik kreeg toen nog het gevoel alsof ik werd weggetrokken, maar minder. Dus ben uiteindelijk in slaap gevallen. Om half 6 schrok ik wakker, ik hoorde iets en voelde een hand op mijn schouder. Als sceptici heb ik mezelf maar aangepraat dat het tussen mijn oren zit en sloot mijn ogen weer. Waarop ik vervolgens weer werd weggetrokken. ongeveer een uur lang hetzelfde verhaal. Toen viel ik eindelijk in slaap. rond 7 uur schrok ik weer wakker, en had het gevoel dat er iets tegen mijn hals aan het drukken was. Ik had ook moeite met ademen. Toen ben ik er maar uit gegaan.
Vreemd genoeg, toen ik mijn kameraad belde om het te vertellen, kon hij mijn verhaal gewoon blindelings aanvullen. Hem overkomt precies hetzelfde, regelmatig. Alleen hoort hij ook stemmen, die hij ook kan verstaan. Zodra hij zegt dat hij ze niet wilt helpen, houdt het op voor die nacht.
Er hangt een tekening gemaakt door een kind, deze hangt er vermoedelijk al 8 jaar.Ik dacht dat die vriend van mij deze had gekregen van iemand. Maar hij wist mij dus te vertellen dat deze er al hing toen hij hier kwam, en hem niet durft weg te halen.
Hij vertelde mij ook dat er al eens iemand was geweest om de kamer te reinigen, maar deze persoon beweerde dat ze het niet weg kreeg. Ook vertelde ze dat het niet kwaardaardig was.
Kan iemand mij hier meer informatie over geven?
[ Bericht 0% gewijzigd door tennisracket op 09-11-2009 19:38:30 ]
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!