quote:Op maandag 9 november 2009 12:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Mijn glazen bol zegt Ga naar de dokter
Dan is het volkomen logisch om te verwachten dat wij fokkers het vanachter onze computer beter weten dan je dokterquote:Op maandag 9 november 2009 12:42 schreef nannie1985 het volgende:
ik ben al naar de dokter geweest ik wacht nu op de uitslag
Wat verwacht je dan van ons?quote:Op maandag 9 november 2009 12:42 schreef nannie1985 het volgende:
ik ben al naar de dokter geweest ik wacht nu op de uitslag
Zwanger zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 12:43 schreef nannie1985 het volgende:
ik wil graag weten of er iemand is die dit ook meegemaakt heeft
+10 scherp!quote:
Er staat 1 vraag in je Topic Titel, ik gok dat mensen daarop reageren.quote:
Ik zou het niet erg vinden als jij hierna onvruchtbaar zou zijnquote:Op maandag 9 november 2009 12:44 schreef nannie1985 het volgende:
ik heb al een zoontje en ik zou het niet erg vinden om zwanger te zijn nee
quote:Op maandag 9 november 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als jij hierna onvruchtbaar zou zijn
Als je zo weinig verstand hebt over zo iets belangrijks....
Hier ging mijn eten over mijn toetsenbordquote:Op maandag 9 november 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als jij hierna onvruchtbaar zou zijn
Als je zo weinig verstand hebt over zo iets belangrijks....
Meid, wat een toestand!quote:
Ik ben Chai. Ik ben 16 jaar oud en ik woon bij Deventer. Ik zit nog op school en ik zit in 4HAVO.quote:Op maandag 9 november 2009 12:48 schreef Chai het volgende:
Ja ik heb dit ook meegemaakt. Ik was wel zwanger en kreeg na 2 1/2 maand een miskraam. Ook ik heb verschillende testen gedaan en bij mijn eerste test gaf hij een heel licht streepje maar toen gaf ik steeds negatief aan.
*proest*quote:Op maandag 9 november 2009 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch*
En dan nu het PC antwoord:
Gut meid, wat vervelend voor je. Lijkt me echt heel naar die onzekerheid.
Gelukkig ben je al bij de huisarts geweest. Hopelijk krijg je snel de uitslag en is hij voor jou positief!
Sterkte!
Okee, dat verklaart veel.quote:Op maandag 9 november 2009 12:51 schreef nannie1985 het volgende:
ik heb een zoontje van 5 inderdaad was er vroeg bij ben 24
Met interpunctie ben je wel een beetje laat.quote:Op maandag 9 november 2009 12:51 schreef nannie1985 het volgende:
ik heb een zoontje van 5 inderdaad was er vroeg bij ben 24
Kwaliteitspost.quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef nannie1985 het volgende:
dat verklaart helemaal niks en jij moet je lekker gaan bezig houden met een ander forum
quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
Ik moet echt een schoonmaakbedrijf gaan oprichten en gaan spammen in dit topic..
*bedrijf* maakt uw toetsenborden, muizen en beeldschermen weer voedselvrij.. Stormloop zeg ik je
Oeh! Reltopic!quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef nannie1985 het volgende:
dat verklaart helemaal niks en jij moet je lekker gaan bezig houden met een ander forum
Mwah, op je 19e al een kind werpen straalt niet heel erg niveau uit. Eerder een dom wijf dat zich vol heeft laten blaffen door de Anti op de hoek..quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef nannie1985 het volgende:
Rofl! Voel je je aangesproken?quote:
Scherp!quote:Op maandag 9 november 2009 12:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, op je 19e al een kind werpen straalt niet heel erg niveau uit. Eerder een dom wijf dat zich vol heeft laten blaffen door de Anti op de hoek..
Heeft hij een kleurtje..?quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef nannie1985 het volgende:
toevallig is dat niet zo was al 5 jaar samen met de zelfde nederlandse jongen en woonde al samen toen ,had een baan enzo dus had alles al op rolletjes ben nu nog steed samen met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |