quote:Op maandag 9 november 2009 12:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Mijn glazen bol zegt Ga naar de dokter
Dan is het volkomen logisch om te verwachten dat wij fokkers het vanachter onze computer beter weten dan je dokterquote:Op maandag 9 november 2009 12:42 schreef nannie1985 het volgende:
ik ben al naar de dokter geweest ik wacht nu op de uitslag
Wat verwacht je dan van ons?quote:Op maandag 9 november 2009 12:42 schreef nannie1985 het volgende:
ik ben al naar de dokter geweest ik wacht nu op de uitslag
Zwanger zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 12:43 schreef nannie1985 het volgende:
ik wil graag weten of er iemand is die dit ook meegemaakt heeft
+10 scherp!quote:
Er staat 1 vraag in je Topic Titel, ik gok dat mensen daarop reageren.quote:
Ik zou het niet erg vinden als jij hierna onvruchtbaar zou zijnquote:Op maandag 9 november 2009 12:44 schreef nannie1985 het volgende:
ik heb al een zoontje en ik zou het niet erg vinden om zwanger te zijn nee
quote:Op maandag 9 november 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als jij hierna onvruchtbaar zou zijn
Als je zo weinig verstand hebt over zo iets belangrijks....
Hier ging mijn eten over mijn toetsenbordquote:Op maandag 9 november 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als jij hierna onvruchtbaar zou zijn
Als je zo weinig verstand hebt over zo iets belangrijks....
Meid, wat een toestand!quote:
Ik ben Chai. Ik ben 16 jaar oud en ik woon bij Deventer. Ik zit nog op school en ik zit in 4HAVO.quote:Op maandag 9 november 2009 12:48 schreef Chai het volgende:
Ja ik heb dit ook meegemaakt. Ik was wel zwanger en kreeg na 2 1/2 maand een miskraam. Ook ik heb verschillende testen gedaan en bij mijn eerste test gaf hij een heel licht streepje maar toen gaf ik steeds negatief aan.
*proest*quote:Op maandag 9 november 2009 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch*
En dan nu het PC antwoord:
Gut meid, wat vervelend voor je. Lijkt me echt heel naar die onzekerheid.
Gelukkig ben je al bij de huisarts geweest. Hopelijk krijg je snel de uitslag en is hij voor jou positief!
Sterkte!
Okee, dat verklaart veel.quote:Op maandag 9 november 2009 12:51 schreef nannie1985 het volgende:
ik heb een zoontje van 5 inderdaad was er vroeg bij ben 24
Met interpunctie ben je wel een beetje laat.quote:Op maandag 9 november 2009 12:51 schreef nannie1985 het volgende:
ik heb een zoontje van 5 inderdaad was er vroeg bij ben 24
Kwaliteitspost.quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef nannie1985 het volgende:
dat verklaart helemaal niks en jij moet je lekker gaan bezig houden met een ander forum
quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
Ik moet echt een schoonmaakbedrijf gaan oprichten en gaan spammen in dit topic..
*bedrijf* maakt uw toetsenborden, muizen en beeldschermen weer voedselvrij.. Stormloop zeg ik je
Oeh! Reltopic!quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef nannie1985 het volgende:
dat verklaart helemaal niks en jij moet je lekker gaan bezig houden met een ander forum
Mwah, op je 19e al een kind werpen straalt niet heel erg niveau uit. Eerder een dom wijf dat zich vol heeft laten blaffen door de Anti op de hoek..quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef nannie1985 het volgende:
Rofl! Voel je je aangesproken?quote:
Scherp!quote:Op maandag 9 november 2009 12:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, op je 19e al een kind werpen straalt niet heel erg niveau uit. Eerder een dom wijf dat zich vol heeft laten blaffen door de Anti op de hoek..
Heeft hij een kleurtje..?quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef nannie1985 het volgende:
toevallig is dat niet zo was al 5 jaar samen met de zelfde nederlandse jongen en woonde al samen toen ,had een baan enzo dus had alles al op rolletjes ben nu nog steed samen met hem
Er zijn genoeg mensen die hier met hun eigen thermometer wel even willen voelen of je zwanger bent TS...quote:Op maandag 9 november 2009 13:04 schreef IkWilbert het volgende:
Ik vermoed dat je een beetje zwanger bent, maar een inwendig onderzoek kan meer uitsluitsel geven.
als het over andere fora gaat, ben ik presentquote:Op maandag 9 november 2009 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl! Voel je je aangesproken?
/edit
Misschien wordt het wel een voetballertje....
Vertelquote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Sjeen het volgende:
BE... ik heb een hele tijd zitten denken wat je nou zou bedoelen met een 'PC antwoord'Er was flink sterke koffie voor nodig, maar ik ben eruit
Wil je weten wat er allemaal door mijn hoofd is gegaan als mogelijk antwoord
Ik dacht dat het tegenwoordig wettelijk verplicht was om zwakzinnigen automatisch uit de ouderlijke macht te zetten?quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef nannie1985 het volgende:
Jij bent zielig. Je gaat ons vragen of je zwanger bent? Mens, denk na en wacht gewoon de uitslag van de dokter af. Je had het van te voren kunnen bedenken dat we zo gaan reageren.quote:
Ben je wel zwanger van je huidige vriend? Weet hij ervan? Kan hij je geen advies geven? Of is er iets mis gegaan?quote:
Mijn ogen, wat doe je?quote:
Even als disclaimer, ik heb een wattenhoofd vandaagquote:
Of ze zit al in de overgang. Verklaart ook gelijk waarom ze niet meer ongesteld wordt en opvliegers heeft.quote:Op maandag 9 november 2009 13:13 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij is ze gewoon zwanger
Ze reageert namelijk nogal opgefokt...
net als vroeger op school. Dan moest ze eerst een toets doen en daarna nog een paar keer opnieuw.quote:Op maandag 9 november 2009 13:13 schreef vuilcontainer het volgende:
Stom vraagje misschien....
als je een test hebt gedaan en die zegt dat je zwanger bent, waarom ga je dan in gnaam nog een paar testen doen?!
o daar zijn er hier meer van hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 13:13 schreef vuilcontainer het volgende:
Stom vraagje misschien....
als je een test hebt gedaan en die zegt dat je zwanger bent, waarom ga je dan in gnaam nog een paar testen doen?!
quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef flugeltje het volgende:
Tjonge jonge, wat zijn we weer aardig
Grapje is best tof hoor, maar niet iedereen is zo geschoold in zwanger worden/zijn als de meeste OUD-users...
Dat ze de fout maakt hier te posten ipv op babybrabbel of 1 van de andere theekransjesfora kan TS ook niet iets aan doen. En zoals gezegd, grapje is tof en ben ik ook niet vies van, maar dit is iemand affikken. Hou ik niet van.
pssstquote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Sjeen het volgende:
BE... ik heb een hele tijd zitten denken wat je nou zou bedoelen met een 'PC antwoord'Er was flink sterke koffie voor nodig, maar ik ben eruit
Wil je weten wat er allemaal door mijn hoofd is gegaan als mogelijk antwoord
Mooi! Als jij er niet van houdt, dan is dat bij deze bekend. En nou?quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef flugeltje het volgende:
Tjonge jonge, wat zijn we weer aardig
Grapje is best tof hoor, maar niet iedereen is zo geschoold in zwanger worden/zijn als de meeste OUD-users...
Dat ze de fout maakt hier te posten ipv op babybrabbel of 1 van de andere theekransjesfora kan TS ook niet iets aan doen. En zoals gezegd, grapje is tof en ben ik ook niet vies van, maar dit is iemand affikken. Hou ik niet van.
Ik denk dat het nu tijd is voor plaatjes van fout uitgevoerde illegale abortussen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mooi! Als jij er niet van houdt, dan is dat bij deze bekend. En nou?
O ja, ik sta inderdaad bekend als moraalridderquote:
Nu niks, net zoals jij hier jouw 'ding' mag doen mag ik dat natuurlijk ook. Dit is gelukkig een forum waar iedereen z'n mening kwijt kanquote:Op maandag 9 november 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mooi! Als jij er niet van houdt, dan is dat bij deze bekend. En nou?
ok tof!!!quote:Op maandag 9 november 2009 13:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, ik sta inderdaad bekend als moraalridder
[..]
Nu niks, net zoals jij hier jouw 'ding' mag doen mag ik dat natuurlijk ook. Dit is gelukkig een forum waar iedereen z'n mening kwijt kan
Waar sta je dan om bekend?quote:Op maandag 9 november 2009 13:46 schreef flugeltje het volgende:
O ja, ik sta inderdaad bekend als moraalridder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |